olter писав(ла):
Но я не вижу комментариев по сути вопроса : Когда и на якорь подаётся тоже трёхфазное напряжение , по частоте , лишь чуть отличающееся от частоты питания статорных обмоток , от отдельного генератора с изменяющейся частотой . При этом регулировка по напряжению даже и не требуется .
Так воно не буде працювати. Двигун - це трансформатор, в якому первинна обмотка статорна, а вторинна - роторна. Коли роторна обмотка розімкнена, на ній індукується напруга. Якшо її замкнути, та напруга породить струм реакції і появиттся крутний момент. Його можна обмежувати. А яке джерело трьохфазноі напруги ви туди зібрались підключати? Врахуйте вплив наведеної ЕРС.
П.с. мав на увазі 50квт. Є двигуни з різною індуктивністю розсіяння. Може бути співвідношення і 2,5 пускового до робочого струмів (так званий м'який старт), а може бути і 15-20. Все залежить від інженерних задумів і цільового призначення. Останні мають кращий ккд в номінальному діапазоні навантажень, але гірший при збільшенні коефіцієнту ковзання і особливо при старті, але запускаються геморно, з великим перевантаженням мережіі нагрівом обмоток навіть при перекомутації зірка-трикутник. А такі двигуни, типу як в ліфті, розраховані на часті пуски, але не тривалу роботу в силу низького ккд, та й вони ще й двохобертові.
П.п.с. векторний частотник вирішує всі проблеми, можна мати і високий момент з нуля обертів, і рекуперацію, і високі оберти з малим моментом. При тому ккд буде завжди високим.