Звідки: Дніпро 185653 Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Зібрав систему безперебійного живлення 220 В, на основі батарейних модулів Chevrolet Bolt. Батарея зібрана з троьх модулів 3p10s, з'єднаних послідовно. Загальна напруга у діапазоні 99...124,5 В (3,30...4,15 на комірках), ємність 17 кВтг. Система побудована як онлайновий безперебійник, тобто при зникненні напруги у мережі система продовжує працювати на навантаження, без розриву потужності. Вихід змінної напруги забезпечує інвертор 110/220 3kVA, чистий синус. Зарядний пристрій від мережі видає 20А зарядного струму. Керування системою побудовано на БМС від Романтика і декількох реле. Для живлення БМС використовується невеликий БП для світлодіодів 110В/12В. Корпус зібраний на болтах М6, зі сталевих оцинкованих панелей 2мм, порізаних лазером і зігнутих на ЧПУ. Загальна вага вийшла біля 100 кг, тому для переміщення по підлозі була виготовлена підставка на колесах.
Звідки: Дніпро 185653 Хочу електротранспорт: Tesla Model3
1. Не Кона, а Болт. 2. БМС слідкує за напругою і температурою комірок і керує зарядом/розрядом. 3. Діапазон напруги комірок менший за номінальний для цих батарей. 4. Навантаження на комірки значно менше ніж номінальне.
Тоже сильно озадачен безопасностью своей батареи. Хоть и гоняю в диапазоне 3,5-3,9 Вольт и с минимальными токами заряда-разряда, но все равно страшно. В помещении можно только "домашние" аккумуляторы, гель или наверно титанат. Всех остальных "зверей" лучше на улицу. Надо какой-нибудь шкаф недалеко от дома сгородить и провода кинуть.
_________________ 14 000 км "Чем совершеннее средства контроля, тем сильнее эксплуатация."Не только в электротехнике
Шкаф на улице это не гуд - при снижении температуры очень снижаются скорости химических процессов в электролите. А то и совсем прекращаются. Так что аккум превратится в бесполезный предмет
_________________ «Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.» /Эйнштейн/
Звідки: Poltava 41132 Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
В нормальних авто батарея підігрівається взимку , а влітку охолоджується. Тоді елементи служать довго. Сьогодні наприклад було мінус 5, батарея була заблокована на 10 хв , доки не прогрілась. В такому авто батарея служить 8 років мінімум.Авто Вольт. З тими в яких батарея без підігріву там печалька, переконались на 4 ліфах. Без підігріву 50 км і черепаха , хотіли купити авто знайомому , та путнього в нас незнайшли
Звідки: київска область 7100 Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
хімія нікельмарганецькобальт допускає заряд до мінус10. а ліфи з пробігом 50 км, так їм вже давно більше 10 років. і вони убили батарею маленькими струмами зарядки.
_________________ Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.
В даному випадку тряски та вібрацій немає. Може не згорить.
Я теж використовую батарею 36 вольт від Ніссан Ліф сумісно з упсом Powerware 9120 1000i. Спочатку купив упс Eaton 5p 1550, але там акумулятор потужніший за 9 ампер-годин не вийде використати без додаткових заходів.
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 28
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли