Рекламувати нікого не буду, продавців багато, продають +\- теж саме.
Поїхали!)
Купив такий Бафанг, на кришці написано "e-novation", але це звичайний BBS01 250W. Купив доволі давненько, але їздив на зірках, які для моєї ваги (55кг) і для шосейного велу трохи недоречні. (36\19) з 8 швидкісною планетаркою alfine. Замінив передню зірку на 46, потім трохи підлудив шунта на контроллері. Зараз вкачую у нього десь 20-22a току, та 48в напруги.
Так ось, вирішив поділитися інфою для тих, хто міркує брати таке двигло, чи ні.
1- вони продаються без комплекту. Я би не сподівався на те, що контроллер там живий. Але з КТ все дуже добре робе.
2 - 36 вольт батарею не раджу, буде все дуже сумно і повільно. 48, чи 52. (хочу колись вкорячити туди 64 чи навіть 72, з термоконтролем)
3 - по струму - 18 ампер якщо вел, райдер важкі, та якщо дуже широка гума. Якщо вел з райдером 100-120 кг чи легше 22ампера +\- В ТЕОРІІ МОЖЛИВО І БІЛЬШЕ, АЛЕ З ТЕРМОКОНТРОЛЕМ.
5 - по механиці. ББС02 я не щупав власними руками, але редуктора (там двухступенчатий) дуже схожі. І по інфі, яку я нарив, чи то перші ревізіі ББС02 по редукторам однакові з ББС01, А у наступних ревізіях ББС02 мінімальні зміни, чи то їх нема. Але це говорить, що до 25a 48v - фактично цим редуктором перетравлюєтся.
6 - Далі, якщо дешева велосипедна трансміссія - бафанг її дуже швидко згвалтує з особливим цинізмом. Реально планетарка вирішує). З сінглспідом - лайно. Трансміссія для нього обов'язкова. Цей двигун дуже не полюбляє малі оберти. Його потрібно крутити!
Далі тестувати буду, але коли будуть гроші на нову, крутішу батку, амперметр... та треба ще термометра в обмотку вкорячити)
Найцікавіше!
Так він їде -
https://youtu.be/8i6No7lUGdg (до лежечого поліцая трохи вниз, потім трохи догори)
Після заїзду двигун на пару градусів тепліший за раму