Є ідея реалізувати ось таку схему зарядки ВВБ від сонячних панелей (відео з тайм-кодом):
https://www.youtube.com/watch?v=mGJFUISi3ps&t=904sУ автора відео така система працює вже більше року, можна сказати цілком робоча і в той же час досить проста:
Сонячні панелі ---> MPPT-контроллер ---> DC-DC перетворювач 48В-400В ---> Діоди ---> ВВБ
Єдине я б додав якийсь контроль напруги на комірках, щоб у разі виходу з ладу однієї з банок не допустити її перезаряду і одразу відрубати подачу сонця.
Шукаю ентузіаста, якому було б цікаво повторити таку ж ідею. Посилання на всі компоненти є у автора під відео, сумарна вартість деталей близько 500-600$, таку ж суму готовий оплатити за роботу.
Не питайте про рентабельність системи, розумію що напевно її немає. Ідея в тому, щоб при моєму пробігу по місту 30-50 км на тиждень не паритись з зарядкою авто від розетки взагалі пів-року коли є сонце.
Автомобіль KIA Ray EV з перепакованою батарейкою:
Додаткові файли:
photo_2024-04-29_21-06-24.jpg [ 295.4 КБ | Переглядів: 1019 ]
На машині вже встановлені гнучкі сонячні панелі, які заряджають окрему 3кВт збірку в багажнику. Проте ці панелі я хочу замінити на одну двосторонню панель Ulica solar bifacial n-type 575 вт. За моїми підрахунками вона буде давати в горизонтальному положенні близько 2-3 кВт за сонячний день, що дорівнює близько 15км запасу ходу.
Додаткові файли:
photo_2024-04-29_21-06-12.jpg [ 188.95 КБ | Переглядів: 1019 ]
Отже, задача зібрати вище описану схему і підключити її до ВВБ (потрібно мати підйомник щоб зняти батарею).
Територіально Київ, пропозиції чекаю в ПП.
P.S. Ризики всі розумію, авто далеко не основне, купувалось спочатку як навчальне для дружини, потім стало експериментальним) Тому навіть якщо спалите ВВБ, я вас пробачу