Поточний час: 18 черв 2025, 03:36

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1486 ]  На сторінку Пред.  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137556Повідомлення 25 серп 2024, 10:30 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Инженер писав(ла):
А какое число ГП ?
И какой сейчас вес авто ?

2800об - 80км/г
точно не и пам'ятаю, щось біля 800кг :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137558Повідомлення 25 серп 2024, 13:31 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Goga65 писав(ла):
Инженер писав(ла):
А какое число ГП ?
И какой сейчас вес авто ?

2800об - 80км/г
точно не и пам'ятаю, щось біля 800кг :?

Похоже на 3.7-3.9
В принципе при таком весе лиф мотор потянет и это передаточное
Но если найти шо то в районе 4.2-4.5 или выше, то вообще легко
А если совсем по уму, то к лифмотору ременной редуктор 2:1 и нафиг тот сериесник ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137559Повідомлення 25 серп 2024, 14:03 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Инженер писав(ла):
Похоже на 3.7-3.9
В принципе при таком весе лиф мотор потянет и это передаточное
Но если найти шо то в районе 4.2-4.5 или выше, то вообще легко
А если совсем по уму, то к лифмотору ременной редуктор 2:1 и нафиг тот сериесник ;)

У ліфа передаточне 8.2 і діаметр коліс 63-65см. І вага рази в 2 більша. Так що виходимо на +- динаміку заводського ліфа, думаю що питання "тягне/не тягне" можна і не ставити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137560Повідомлення 25 серп 2024, 18:32 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Dream Tractor писав(ла):
Инженер писав(ла):
Похоже на 3.7-3.9
В принципе при таком весе лиф мотор потянет и это передаточное
Но если найти шо то в районе 4.2-4.5 или выше, то вообще легко
А если совсем по уму, то к лифмотору ременной редуктор 2:1 и нафиг тот сериесник ;)

У ліфа передаточне 8.2 і діаметр коліс 63-65см. І вага рази в 2 більша. Так що виходимо на +- динаміку заводського ліфа, думаю що питання "тягне/не тягне" можна і не ставити.

Ну немного напряжно будет при существующей ГП шо не скажи…
Тем более дядя Гога любит загрузить рыбки и грибов :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137561Повідомлення 25 серп 2024, 19:16 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Ставив ліф мотор на коробку волги 21ї, то на 3їй передачі відчувається що мотору на старті важкувато, струми великі. Треба мати редукцію як ліфі щоб норм їхало.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137568Повідомлення 25 серп 2024, 20:42 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Дмитрий_Липко писав(ла):
Ставив ліф мотор на коробку волги 21ї, то на 3їй передачі відчувається що мотору на старті важкувато, струми великі. Треба мати редукцію як ліфі щоб норм їхало.

Так третья там прямая (если кпп 21), хотя и пара 4.5
Но она полторы тонны и диаметр колёс больше фава
Поэтому и тяжело мотору


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137587Повідомлення 28 серп 2024, 18:17 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 709 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
Обкатка продолжается. Сегодня покатал друга, который помогал мне с Таврией по сварке, по муфте и т.п. Ему понравилось больше, чем на Таврии, но почему то на скорости около 70 опять пропала тяга, при сильной рекуперации. Проверили предохранитель, все нормально. Опять сели, поехали, как ни в чем не бывало. И что это было? И как подключить музыку?

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137588Повідомлення 29 серп 2024, 06:18 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро, Україна
Дякував (ла) 632 Подякували 604
Мій електротранспорт: Trabant 601 Электро '76, Nissan Leaf Aze0 '13
yuri писав(ла):
Обкатка продолжается. Сегодня покатал друга, который помогал мне с Таврией по сварке, по муфте и т.п. Ему понравилось больше, чем на Таврии, но почему то на скорости около 70 опять пропала тяга, при сильной рекуперации. Проверили предохранитель, все нормально. Опять сели, поехали, как ни в чем не бывало. И что это было? И как подключить музыку?

У меня максималка была +-100км/ч, зависит от диаметра шин. При напряжении 330В и 396В разницы особо не было.
Так что 70км/ч это ещё неплохо при вашем напряжении.
По музыке надо подключить под капотом 3 провода на аккумулятор. Выведены отдельно от магнитолы минус и плюс. А также толстый провод с багажника через толстый предохранитель в колбе.
Далее при первичной настройке магнитолы(коробка у меня осталась), надо настроить пункт меню Вкл Автоусилитель или что-то такое. Иначе будет только сабвуфер.
Но массу не отключайте после настройки, собьются настройки. Как впрочем и в любой магнитоле.
И в целом, Юрий, если будут вопросы звоните мне.
Тяга может на слабой батарейке пропадать при резком отпускании газа.
После того как поставил себе на 396В от коны, то такая проблема возникла лишь один раз зимой на хорошо высаженной батарейке. Я так понимаю из-за низкого напряжения вашей батареи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137589Повідомлення 29 серп 2024, 06:36 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 709 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
Ну я так и думал, все никак не приспособлюсь, привык на Таврии бросать газ и жать на тормоз (рекуперации ж нет). По магнитоле позвоню, а то не ясно, какой провод минус какой плюс.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes, Днепр)
#137830Повідомлення 25 вер 2024, 07:41 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 709 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
Открутил передние сидушки, батарейные ящики и поставил другие сиденья и ремни безопасности, чтобы возить пассажиров на заднем диване. Таврия уходит на ремонт, накопилась за все время туча неисправностей.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#138041Повідомлення 21 жовт 2024, 09:28 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 709 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
Пока Таврия в ремонте, езжу на Трабанте (на дороге получаю лайки), проблемка с пропаданием тяги при 70 км\ч осталась, к ней уже привык, а вот как к двигателю ниссан -лифа приделать датчик оборотов (может с резольвера снимать импульсы), чтобы сделать спидометр, может кто знает, а то колхозить датчики к гранатам как то не хочется?

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#138048Повідомлення 22 жовт 2024, 08:44 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Я кріпив магнітик до гранати біля редуктора і підключав датчик циклоаналиста. Нормально получається. На зручність заміни шруш майже не впливає.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#138077Повідомлення 26 жовт 2024, 10:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро, Україна
Дякував (ла) 632 Подякували 604
Мій електротранспорт: Trabant 601 Электро '76, Nissan Leaf Aze0 '13
yuri писав(ла):
Пока Таврия в ремонте, езжу на Трабанте (на дороге получаю лайки), проблемка с пропаданием тяги при 70 км\ч осталась, к ней уже привык, а вот как к двигателю ниссан -лифа приделать датчик оборотов (может с резольвера снимать импульсы), чтобы сделать спидометр, может кто знает, а то колхозить датчики к гранатам как то не хочется?

У меня скорость показывал видеорегистратор. Но проще вот такой вариант https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/gps- ... TRdZM.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#138104Повідомлення 31 жовт 2024, 16:51 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 397 Подякували 486
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, SUZUKI Carry.
Jekabes писав(ла):
yuri писав(ла):
Пока Таврия в ремо
У меня скорость показывал видеорегистратор. Но проще вот такой вариант https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/gps- ... TRdZM.html

+
Был такой, не пондравился. Сейчас такой: https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/spdo ... c_platform

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#138106Повідомлення 31 жовт 2024, 20:01 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 709 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
Но я уже купил, тем более в Кременчуге.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1486 ]              На сторінку Пред.  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 126


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group