Поточний час: 14 черв 2025, 05:37

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 13 ] 
Автор Повідомлення
#137884Повідомлення 01 жовт 2024, 14:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 67
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
Маю два блоки з акумуляторів, думаю як з них зробити акумулятор для контролера 48 вольт 14 ампер. Формат кожного блоку 2s13p. Напруга на всіх банках однакова 3,37 вольта. Напруга відсічення контролера 41 вольт. Чи потрібно додати елементи до формату 4s14p? З літій-іоном поки що справ не мав, весь транспорт на залізофосфаті.
Додаткові файли:
аккум13s4p.jpg
аккум13s4p.jpg [ 222.43 КБ | Переглядів: 4523 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137885Повідомлення 01 жовт 2024, 17:06 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Щоб не переробляти і не тулити інші акумулятори я б залишив як є 13S. З'єднати два блоки паралельно і все. При відсічці контролера 41В на акумуляторах буде 3,15В. Якщо ємності вистачає то буде норм. Верхня межа буде 54,6В при заряді до 4,2В. При заряді до 4,1В буде 53,3В, що значно краще для акумуляторів.
Якщо є можливість і бажання підняти напругу, можна 14S i 15S замутити. Ви ж не будете до відсічки їздити. Менше 3В акумулятори краще не розряджати, да і запасу ємкості там вже нема, а на життя впливає.
Якщо ставити БМС, то дивитись наскільки комірок є БМС.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137915Повідомлення 05 жовт 2024, 11:50 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 67
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
Протестував кілька акумуляторів. Заряд струмом 1.0 ампер акумулятор прийняв 2.8 а-год. Розряд струмом 1.5 ампера струмовіддача 2 а-год, далі розряд струмом 1.0 ампер струмовіддача 0.3 а-год, далі розряд струмом 0,5 ампер струмовіддача 0.3 а-год. Загальна ємність акуумулятора 2.6 а-год. Великий внутрішній опір. Для контролера 48 вольт 14 ампер знадобиться мінімум сборка 13s 8p.
Додаткові файли:
Приспособа01.jpg
Приспособа01.jpg [ 215.59 КБ | Переглядів: 4406 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137918Повідомлення 05 жовт 2024, 20:45 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 94 Подякували 40
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело, хоч і не один
Хочу електротранспорт: Рухаюсь далі - швидше, дальше, міцніше...
7 таких блоків послідовно і буде класна потужна батарейка


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137927Повідомлення 06 жовт 2024, 23:02 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
Все залежить від струмів експлуатації, на цих струмах і потрібно протестувати одну паралель, воно і покаже до якої напруги просідають банки в кінці. В мене на конфігурації 13s один з двох контроллерів вимикався раніше за іньший (коли батарея була майже пуста), трохи було неприємно, але не настільки щоб лізти то поправляти, їхав або на одному, або газ давав дуже слабенький щоб просадки не було і з комфортом дотягнути до дому. Щоб точно не лізти в контроллер є лайфхак, це невеличкий перетворювач з 48в в ~5в гальванорозв'язаний, підключаєте його додатково на слаботочку (саме там контроллер міряє напругу), і все ок. Я так 36 вольтову батарею підключав до 48 вольтового контроллера (перетворювач був 12в)

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137936Повідомлення 07 жовт 2024, 23:34 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
А ще можна великий конденсатор паралельно акумулятору, який буде гасити частоту контролера, шпилькові провали напруги. Також зменшить внутрішній опір батареї.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137962Повідомлення 09 жовт 2024, 12:55 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
Leon29 писав(ла):
А ще можна великий конденсатор паралельно акумулятору
Як що комусь треба великий, то звертайтеся, є варіанти :D
Додаткові файли:
cap.jpg
cap.jpg [ 75.16 КБ | Переглядів: 4223 ]
, колись купляв на таобао хотів робити зварювальну установку (імпульсно-дугову), та щось руки не дійшли. Але рекомендую брати багато мілких банок емністью 500-1000мкф, так внутрішній опір кращий віходить (колись прикидував як краще), але то більше возні і дорожче.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#137997Повідомлення 14 жовт 2024, 14:28 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 67
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
Ось думаю, як краще з'єднати акумулятори. Є дві ідеї. З'єднати ромбом чи просто хрестом. Швидше за все з'єднуватиму хрестом.
Додаткові файли:
аккум03.jpg
аккум03.jpg [ 494.62 КБ | Переглядів: 4106 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138011Повідомлення 16 жовт 2024, 18:20 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 67
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
Знайшов в інтернеті табличку для розрахунку запобіжників. Хрест на банках робитиму проводом діаметром 0,5 мм (0.2 квадрата). Між хрестами дротом із перерізом 2 квадрати.
Додаткові файли:
диаметр провода предохранителя.jpg
диаметр провода предохранителя.jpg [ 66.14 КБ | Переглядів: 4020 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138013Повідомлення 16 жовт 2024, 22:16 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Я так підозрюю що ви вирішили зробити як у Тесли запобіжники. Але у вас на кожну банку іде по три проводи. Крім падіння напруги і нагріву захисту не буде. Якщо хочете повторити Теслу, то робіть вже як в неї на загальну шину. Але там порядок струмів нормальних і КЗ зовсім інший.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138017Повідомлення 17 жовт 2024, 14:23 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 67
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
На даний момент схема з'єднання банок виглядає так. Критика сприймається з подякою, бо електрик я не дуже.
Додаткові файли:
аккум02.jpg
аккум02.jpg [ 501.23 КБ | Переглядів: 3955 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138021Повідомлення 17 жовт 2024, 19:45 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
Ті тоненькі проволчки в якості запобіжників мають сенс коли велика кількість паралельних банок, я коли в вас їх усього нічого, то сенсу нема, вони не спрацюють, та і шанс що якась КЗ піймає при малій кількості банок взагалі майже ніяка (ви її дохлість виявите задовго до КЗ), я б не заморачувався.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#138023Повідомлення 17 жовт 2024, 21:39 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 94 Подякували 40
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело, хоч і не один
Хочу електротранспорт: Рухаюсь далі - швидше, дальше, міцніше...
а не краще ті дві зліва перенести направо і не крутити тих змійок?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 13 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 36


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group