Поточний час: 14 черв 2025, 05:14

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Утеплення батареї Tesla S
#138046Повідомлення 22 жовт 2024, 08:38 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
В старих дорейстайлових Теслах дуже мерзне акумулятор. Вже при +5С на вулиці майже повністю вимикається рекуперація. Самі комірки відділені від зовнішнього середовища двома шарами тонкого пластика і металевим днищем.
Ось і думаю, а чи не приклеїти зовні до днища акумулятора утеплювач? Той що використовується самоклейкою при шумоізоляції салону. Протримається чи він хоча би зиму...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138050Повідомлення 22 жовт 2024, 17:13 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Если зима будет не снежная, то может и продержится. Но об снег,наст,наледь наверняка сошкрябается в лохмотья очень быстро


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138074Повідомлення 25 жовт 2024, 15:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
може окрім утеплювача покласти лист металу, щоб захистити. пів міліметра чи міліметр особливої ролі в кліренсі не зіграють, а утеплювач буде захищений. а якщо дюраль то і ваги не добавиться.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138076Повідомлення 25 жовт 2024, 21:37 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300
В себе на китайських зробив короб з жесті , між коробом і жестю задув пінкою, короб притягнув до корпуса батареї монтажною стрічкою.
Якогось позитивного ефекту не побачив, і це при тому що в мене кліренс під батареєю 21 см, все одно умудрялись зачепитись за щось і зривати монтажну стрічку...
Зробив на 4 авто , дві не відїздили з такою конструкцією навіть одну зиму
Дві їздили навіть влітку- батареї не перегрівались (варіант таксі)

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138078Повідомлення 26 жовт 2024, 19:56 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Задути все монтажною піною це ідея. Корпус батареї якийсь алюміній ака сплав титана. Не повинен же від цього кородувати?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138081Повідомлення 26 жовт 2024, 20:48 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Вообще-то утепление корпуса без подогрева - имеет почти нулевую эффективность. Тех десяток (в лучшем случае) миллиметров утеплителя я думаю будут вообще не заметны на тепловом режиме батареи. Такое утепление даст только снижение затрат энергии на подогрев и поддержание приемлемой температуры.
…это не утверждение, а личное мнение :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138084Повідомлення 27 жовт 2024, 16:29 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300
Мій хід думок був наступний
1 Є теплообмін між батареєю і оточуючим середовищем
2 Є опір батареї і як наслідок цього опору-нагрів батареї

Якщо зменшити в рази теплообмін(а 10 мм утеплювача в порівнянні з 2мм алюмінію - це безмежність... 8O ) , то температура ВСЕРЕДИНІ батарейного ящика - буде вищою ( ясно що в процесі експлуатації)

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138085Повідомлення 27 жовт 2024, 17:16 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
budivelnik писав(ла):
Мій хід думок був наступний
1 Є теплообмін між батареєю і оточуючим середовищем
2 Є опір батареї і як наслідок цього опору-нагрів батареї

Якщо зменшити в рази теплообмін(а 10 мм утеплювача в порівнянні з 2мм алюмінію - це безмежність... 8O ) , то температура ВСЕРЕДИНІ батарейного ящика - буде вищою ( ясно що в процесі експлуатації)

Безмежність - вещь относительная. В данном конкретном вопросе разница между алюминием и утеплителем в 10мм ничтожна, в том плане, что батарея остынет … ну пусть на пару часов дольше. И?! Чем это спасёт ситуацию, когда температуры внешней среды и батареи сравняются ?
Не особо большой нагрев батареи при разряде немного смягчит ситуацию, но думаю не радикально. Поэтому выход видится один - утепление+подогрев. Причём только вместе. Отдельно ни то ни другое влияния иметь не будут…почти…


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138086Повідомлення 27 жовт 2024, 19:17 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300
Потрібні цифри
Без цифр - дискусія ні про що...
1 Є нагрів всередині самої батареї який тим вищий чим холодніша батарея - від цього втрати
2 Є підігрів батареї.... 500 кг при теплоємності металів 500+/- Дж/кг градус
3 Є теплообмін (теоретично з довідника стеля, але з знань інженера-будівельника, припущу що це мінімум 200-300Ватт з 3-4м2 площі теплообміну на кожен градус різниці)

Якщо зменшити теплообмін в 2-3 рази (а 1 см утеплючача це зробить легко ) - то це зменшить необхідність додаткових 200-300 Ватт нагрівання.
Ви ж все одно більше(потужніше) не використовуєте

І останнє
Якщо нам треба 500 кг розігріти на 10 градусів то на це треба 500кг*10градусів*500Джоулів/3,6мДж(1квт*год)=695Ватт цілу годину.
А якщо температура батареї буде на 10 градусів вища від навколишнього середовища то це в 5 разів збільшить теплообмін...
Тому ІЗОЛЯЦІЯ - в наших широтах - необхідна.
Єдина проблема - якщо швидка зарядка то це може зменшити швидкість заряду...
По тій простій причині , що середньогодинна потужність батаереї - максимум 10квт , а от при заряді може сягати величин на порядок вище...

В мене на мерседесі, коли авто вмикаю після нічного простою на вулиці(навіть коли нуль на дворі) , при наявності теплового насоса - розхід показує 3,8Квт потужності коли вмикаю і так тримається точно більше 10 хвилин..(просто жодного разу довше не стояв щоб побачити... жінка виходила швидше :D

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138088Повідомлення 27 жовт 2024, 20:52 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Тесла має підігрів акумулятора. Підозрюю, що в максимумі 15 кВт (але це не точно). І взимку вона витрачає ну занадто багато на прогрів акумулятора. Так що утеплювач має сенс.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138096Повідомлення 30 жовт 2024, 00:27 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
10 мм k-flex наклеїти, на зиму вистачить, а там буде видно.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138102Повідомлення 31 жовт 2024, 08:45 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 15 Подякували 29
Звісно зиму нікуди не подінеш, але потім настане літо. А батарея не любить температур, вище за +40 градусів. Чи не буде перегріватися ..з різними спецефектами влітку після такого утеплення? :?

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138103Повідомлення 31 жовт 2024, 14:45 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Потрібно пробувати на результат. Літом температура асфальту буває така, що босою ногою стати не можливо і він пузко автомобіля гріє.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138105Повідомлення 31 жовт 2024, 17:44 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300
Eddy71 писав(ла):
Звісно зиму нікуди не подінеш, але потім настане літо. А батарея не любить температур, вище за +40 градусів. Чи не буде перегріватися ..з різними спецефектами влітку після такого утеплення? :?
Ми ж їздимо влітку при температурі+35 ...
Узбеки вдягають халат підбитий ватою , коли температура зовшішнього середовища вища від температури тіла....

Тому на мій погляд
а - утеплювати батарею можна
б - найгірше батарея поведе себе при зарядці великими струмами.Тому якщо виключити (обмежити) зарядку 30квт потужності ( це потужність яка ривками використовується авто під час їзди) - то утеплення батареї точно не зашкодить.

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Утеплення батареї Tesla S
#138124Повідомлення 03 лист 2024, 16:34 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 566 Подякували 453
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Есть мысль поэкспериментировать.
Взять нижнюю часть корпуса батареи этой же модели. ( по идее их должно быть много и недорого после разборок на пальчики)
У меня просто есть от тройки и визуально он вроде бы трапецивидный. (Но второго нет) чтобы убедится в своей теории.
И возможно они штампуются как ведра и складываются один в один на заводе для дальнейшей транспортировки. ( но надо проверить)

Идея такая. Фиксируем его в двух сантиметрах от основной и наполняем утеплителем. В основе полиситролом на случай если вода попадет. чтобы не сильно набирал. Остальное запениваем. Ясное дело крепеж нужно будет доработать. И потом на этой "броне" можно будет дрифтовать по буеракам )).
Но это нужно проверять. Так как у старых моделей корпуса как будто сварные под прямым углом. Но у тройки- штамповка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 16 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 2


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group