Потрібні цифри
Без цифр - дискусія ні про що...
1 Є нагрів всередині самої батареї який тим вищий чим холодніша батарея - від цього втрати
2 Є підігрів батареї.... 500 кг при теплоємності металів 500+/- Дж/кг градус
3 Є теплообмін (теоретично з довідника стеля, але з знань інженера-будівельника, припущу що це мінімум 200-300Ватт з 3-4м2 площі теплообміну на кожен градус різниці)
Якщо зменшити теплообмін в 2-3 рази (а 1 см утеплючача це зробить легко ) - то це зменшить необхідність додаткових 200-300 Ватт нагрівання.
Ви ж все одно більше(потужніше) не використовуєте
І останнє
Якщо нам треба 500 кг розігріти на 10 градусів то на це треба 500кг*10градусів*500Джоулів/3,6мДж(1квт*год)=695Ватт цілу годину.
А якщо температура батареї буде на 10 градусів вища від навколишнього середовища то це в 5 разів збільшить теплообмін...
Тому ІЗОЛЯЦІЯ - в наших широтах - необхідна.
Єдина проблема - якщо швидка зарядка то це може зменшити швидкість заряду...
По тій простій причині , що середньогодинна потужність батаереї - максимум 10квт , а от при заряді може сягати величин на порядок вище...
В мене на мерседесі, коли авто вмикаю після нічного простою на вулиці(навіть коли нуль на дворі) , при наявності теплового насоса - розхід показує 3,8Квт потужності коли вмикаю і так тримається точно більше 10 хвилин..(просто жодного разу довше не стояв щоб побачити... жінка виходила швидше
