Поточний час: 15 черв 2025, 18:26

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 120 ]  На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138361Повідомлення 28 лист 2024, 22:08 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
А не простіше лазером приварити? Лазерна зварка по моєму не в дефіциті. Чи це не ваш варіант?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138369Повідомлення 30 лист 2024, 18:28 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 4 Подякували 1
Ну після якоїсь матері та танців з бубнами виявлено що там сверлити можна не більше чим на 3.7-3.8мм.
Товщина того пятака приблизно 3,9-4мм.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138370Повідомлення 30 лист 2024, 18:32 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 4 Подякували 1
Leon29 писав(ла):
А не простіше лазером приварити? Лазерна зварка по моєму не в дефіциті. Чи це не ваш варіант?

Нажаль лазера так і не зміг знайти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138371Повідомлення 30 лист 2024, 18:58 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Ви мені нагадуєто мого сусіда, він все шукає в дворі навколо дому. Як кажуть Гугл в поміч. Є багато послуг лазерної зварки. Навіть конкретно люди лише акумуляори варять, спеціалізуються по цьому. Наварюють шпильки, наварюють шини.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138372Повідомлення 30 лист 2024, 20:50 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 4 Подякували 1
Добре дякую.
Можливо у вас є контакти данних людей?
Буду дуже вдячний якщо зможете ними поділитись.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138373Повідомлення 30 лист 2024, 21:14 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
http://lasercwm.com/ru/lazersvarka/laze ... atora-0124
Раз со сверлением облом, значит всё таки сварка…


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138562Повідомлення 18 груд 2024, 15:13 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 45 Подякували 64
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Що за акумулятори Merlion LFP 12 вольт різної ємності? Ніби мають БМС на 10 ампер. Ніби ними можна замінити свинцеві?
Для прикладу опис
https://teplota.ua/shop/litii-zalizo-fo ... -9ebp.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138576Повідомлення 20 груд 2024, 10:36 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1078
Мій електротранспорт: >
Мій безперебійник при повному навантаженні ~200+Вт бере майже 27А з свого аккумулятора, а на вашому 5А написано (60Вт без віднімання втрат), як то кажуть відчуйте різницю.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#139055Повідомлення 20 лют 2025, 23:11 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Здравствуйте,заряжаю аккумулятор на велосипед зарядкой 54,6v,но при полной зарядке после отключения мультиметр показывает 51v.это нормально? Может плата bms выравнивает напряжение


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#139056Повідомлення 21 лют 2025, 18:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Якщо банку LiFePo4 зарядити до 3,65В і відключити заряд, то напруга спокою прямує до 3,4В. Ось фрагмент таблиці напруг і заряду.
Додаткові файли:
LiFePo4.JPG
LiFePo4.JPG [ 37.97 КБ | Переглядів: 1801 ]

Для акумулятора самий лайтовий режим 20%-80%


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#139077Повідомлення 27 лют 2025, 09:46 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1078
Мій електротранспорт: >
Leon29 писав(ла):
...Для акумулятора самий лайтовий режим 20%-80%
Це вірно для іньших літієвих аккмуляторів, але залізофосфатні (і титанат) тим і гарні що вони помітно не деградують навіть при використанні їх в 98% їх енергоємності. Я це для себе підтвердив коли ганяв на саморобному стенді залитнофосфатну банку по 40 циклів в сутки на протязі 5000 циклів з відсічками по напрузі, загальна втрата енергоємності 20%, можна булоб ганяти і далі, але мені набридло.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#139092Повідомлення 03 бер 2025, 19:30 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Якщо їх заряджати до 4 вольт і на морозі то деградують вони через 100-200 циклів. Перевірено особисто.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#139097Повідомлення 04 бер 2025, 22:55 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 22 Подякували 59
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
Инженер писав(ла):
ну и шпилька естественно на фиксатор.
.

Фіксатор буде ізолювати-погіршувати контакт. Мо й не дуже та на великих токах і час = нагрів. Шпильку точити з вигнутою а то й з канавками планшайбою тоді Д різьби можна менший.

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#139098Повідомлення 04 бер 2025, 22:57 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 22 Подякували 59
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
Хм... 4мм мало... наскрізь сверлити ж не будете.

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#139099Повідомлення 05 бер 2025, 10:35 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Петро Чех писав(ла):
Инженер писав(ла):
ну и шпилька естественно на фиксатор.
.

Фіксатор буде ізолювати-погіршувати контакт. Мо й не дуже та на великих токах і час = нагрів. Шпильку точити з вигнутою а то й з канавками планшайбою тоді Д різьби можна менший.

Основной контакт через площадку,а не через шпильку.Хотя в идеале шоб и то и то...
Но всё равно вариант со шпилькой не проканал в том случае :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 120 ]              На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 33


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group