Поточний час: 19 черв 2025, 06:06

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 51 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Электро заз 968м на дс 3.6
#138775Повідомлення 09 січ 2025, 19:12 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
yuri писав(ла):
Ну вы меня не так поняли (я имел ввиду бюджет высоковольтной батареи), что-то в последнее время вы меня не до конца понимаете, наверное неточно излагаю свои мысли, а уточнять вроде как неудобно, тем более в чужой теме.

Та возможно я уже состарился и туплю
А по батарее я тоже имел ввиду (не привязываясь к исходным автора), что без разницы по бюджету собирать батарею на одну и ту же ёмкость, но на разное напряжение
И ещё попробую не согласиться с вами вот в чём - вы сказали «в чужой теме»
А я считаю, что чужих тем (равно как и личных-персональных) на форуме быть не может. Ну в смысле шоб жёстко по теме и ни шагу в сторону


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электро заз 968м на дс 3.6
#138777Повідомлення 09 січ 2025, 22:03 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 709 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
Ну тема ж все таки авторская (а мы тут слегка нафлудили), автор на контроллере экономит (21000 грн. у Романтика), а мы ему тут еще и высоковольтную батарейку предлагаем, на которую я в Трабанте тоже не потянул. Если взять коновские лыжи по низу рынка 800грн, то надо 96 ячеек, всего 76800 грн. Теме уже скоро 3 года, а энтузиазм у самодельщиков с годами падает.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электро заз 968м на дс 3.6
#138784Повідомлення 10 січ 2025, 20:19 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник


Оффтоп
Дмитрий_Липко писав(ла):
Ммотор в зборі (мотор, інвертор, редуктор, маслонасос, теплообміник) від тесли модель 3 коштує 200 - 300 дол)
До твого контролера силові агрегати Leaf теж стільки коштували :freu2:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электро заз 968м на дс 3.6
#138785Повідомлення 10 січ 2025, 21:29 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3


Оффтоп
Та не правда) Он кліент скидав, що взяв на розборці за 500 дол силовий агрегат від ліфа ЗЕ1. Це інвертор 110кВт, мотор, пдм на 6.6кВт АС з чадемо і дс-дс, редуктор, проводка. Я був дуже здивований, але давайте будемо чесними, ліфи з мертвим акумом вже коштують на авторіа від 3500 дол, значить і запчастини повинні подешевіти значно. А павертрейн на ліфа це вічний агрегат, я ще не чув щоб в когось він вмер власною смерть)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электро заз 968м на дс 3.6
#138786Повідомлення 11 січ 2025, 12:10 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Якщо є ліф з мертвою батареєю, то який сенс з нього видирати силовий агрегат , якщо достатньо замінити батарею . Але не всім потрібно 100 кВт привід. Також проблема зарядки батареї на 400 вольт вдома. Наприклад 200 вольт батарею я можу заряджати як від 220 3 кВт, так і від 380 30 кВт. Достатньо бюджетними методами.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электро заз 968м на дс 3.6
#138794Повідомлення 12 січ 2025, 13:24 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Львів region
Дякував (ла) 124 Подякували 17
Все таки варто розділити системи по вольтажу, в залежності від потреб. Не варто замовляти на гольфкар 400в батарею і тесламот, тільки тому, що по грошах майже те саме, що ДСи і романтичні контролери.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 51 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 21


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group