Поточний час: 14 черв 2025, 10:32

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 46 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138330Повідомлення 25 лист 2024, 18:57 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Дмитрий_Липко писав(ла):
Була така сама історія з ДС 3.6 можна почитати в темі горбіка, суть в тому що в мене було міжвіткове кз в якорі, і так само горів колектор.

Перемотали перестало, але той ДС 3.6 для мене вийшов золотим. На сьогоднішній день, взагалі не бачу в ДС моторі)

Полностью согласен, ДС моторы в электромобилях уже пройденный этап.
Будучи изначально ощутимо дешевле привод на таких моторах получил некоторое пусть не массовое, но распространение среди самодельщиков
Характеристики и прочее опустим. Но сейчас, когда выбор комплектующих гораздо шире , применять такой привод не имеет никакого смысла.
(П.С. сам сейчас не знаю, куда бы пристроить двигатели и др. с «прошлого века» :D )


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138332Повідомлення 25 лист 2024, 21:51 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 708 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
У меня пока работает ДС3,6, не отказался бы от Эдвансида, как у Михалыча, но никто ж не подарит.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138335Повідомлення 26 лист 2024, 12:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Инженер писав(ла):
...Полностью согласен, ДС моторы в электромобилях уже пройденный этап.
Будучи изначально ощутимо дешевле привод на таких моторах получил некоторое пусть не массовое, но распространение среди самодельщиков
Характеристики и прочее опустим. Но сейчас, когда выбор комплектующих гораздо шире , применять такой привод не имеет никакого смысла....

А пліз конкретні рішення (який мотор,контролер,....) що може замінити ДС :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138336Повідомлення 26 лист 2024, 19:31 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Всё от лифа
Уже много таких конверсий построено
Дима Липко уже и со счёта сбился :P


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138339Повідомлення 26 лист 2024, 21:38 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 708 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
И шо, один Дима Липко?

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138347Повідомлення 27 лист 2024, 13:28 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Инженер писав(ла):
Всё от лифа
Уже много таких конверсий построено
Дима Липко уже и со счёта сбился :P

Тут не так все просто(для мене), мабудь краще ще один проект з нуля зробити ніж переробляти діючий. А взагалі може окрему тему відкрити та й там усі варіанти розмірковувати :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138352Повідомлення 27 лист 2024, 19:09 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
yuri писав(ла):
И шо, один Дима Липко?

Та чё ж один?!
Много кто ездит на лиф приводах…и даже в Кременчуге :D
Просто Дима наверное больше всех проектов конверсии выпустил


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138353Повідомлення 27 лист 2024, 19:12 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Goga65 писав(ла):
Инженер писав(ла):
Всё от лифа
Уже много таких конверсий построено
Дима Липко уже и со счёта сбился :P

Тут не так все просто(для мене), мабудь краще ще один проект з нуля зробити ніж переробляти діючий. А взагалі може окрему тему відкрити та й там усі варіанти розмірковувати :?

Ну конечно же целесообразнее ремонтировать/поддерживать работоспособной существующую систему. Я имел ввиду, что вновь начинаемые/планируемые проекты нет никакого смысла делать на дс-ах
Ну нет совсем!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139140Повідомлення 20 бер 2025, 00:34 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Сміла, Черкаська обл.
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: Таврія Пікап (АND)
Доброго всім часу!
З моменту останньої проточки якоря ДС3,6 на Таврії пройшло 4 місяці, та пройдено 1,5 тис. км, загальний пробіг 93тис.
І знов залускотіло на якорі, вже на іншому місті. Щітки ще живі.
Складається вражнння, що при експлуатації на колекторі поступово зароджується місце поганого контакту , яке електроерозією досить швидко виїдає до таких розмірів, що це стає помітним при рушанні, та на холостих на слух.
Фото не додаю, воно таке ж саме як і попереднє.
Цей раз я вирішив не знімати мотор, а прошліфувати на місці. Так як часу було обмаль, знімати мотор знову дуже не хотілося, вдодачу було 8 березня.
Технологія була така: зняв захисний кожух, подовжив куском товстого дроту перемичку до щітки, вивільнивши трохи простору, щоб дерев'яна коротка шкільна лінійка влазила і лягала на колектор.
На цю лінійку закріпив наждачку, запустив двигун на нійтралі, поклавши на педаль газу доску. Обороти були до 3 тис.
Лінійкою з наждачкою вдалося за декілька підходів по 5хв. міняючи наждячку зшліфувати пошодження.
І тут я увлEкся: вірішив зробити ще краще, підвищів ще обертів, шліфую, і як ЗАШКРЕБЕ, ЗАСВИСТИТЬ, - я відскочив, бігаю кругом машини, доску з педалі газу викинув, запалення вимкнув, руки трусяться. А Воно Ще по інеерції ЩКРЕБЕ. 8O .
Ну думаю розірвало якір, пора ставити Ліфомотор в Тавруху :?
Але заспокоївшись , вияснилось що розірвало тільки крильчатку вентиляттора, а двигун працює нормально, і мене від травми врятувала "кастрюлька з дирочками" яка "трохи підпухла" :o .
Висновки:
1. На ДС3,6 з номінальними обертами 1400, а на практиці до 5000 , якщо що , то спочатку рве крильчатку, потім все інше.
2. Відшліфувати колектор не знімаючи мотора можливо, але небезпечно! Є ризик електротравми, травми механічного характеру, імовірного КЗ та виходу з ладу контролера.

Поки їздю без вентилятору, якір гріїться десь до 50 градусів, а зверху мотор ледь тееплий.
Шукаю крильчатку https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=64&t=6012
Філософствую з приводу доцільності переходу на Ліфомотор, асинхроннік, інший ДС.
Реалії такі: якщо накриється ДС3,6, буду пхати переробллений ЕС10, бо це найдешевший хоч і ненайкращий наразі варіант.

Всім дякую що дочитали, прошу коментуйте.


Додаткові файли:
Крильчатка ДС3,6.jpg
Крильчатка ДС3,6.jpg [ 242.8 КБ | Переглядів: 2561 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139141Повідомлення 20 бер 2025, 07:33 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 396 Подякували 486
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, SUZUKI Carry.
Доброго времени суток.
ЕС10 - не ваариант. Мороки много, результат не лучше чем ДС3.6.
Десять лет эксплуатирую ДС 3.6. на напряжении 168 вольт (40s) - полёт нормальный.
Если на давать больших токов, то он и без крыльчатке не греется. У меня (заз968А) выставлено 200 А. Крыльчатки нет.
Не гоночный болид, но хватает... {O_0}
Как вариант замены металлической крыльчатки подойдёт пластитковая на 6-8 лопастей от обдува радиатора тазов.
Идеальный вариант - крепление к "остаткам" от металлической.
Если хочется подрифтитьь - см фото. -Дуйка от ВАЗ
Удачи вам в творчестве! 8)
Додаткові файли:
IMG_20250320_074114.jpg
IMG_20250320_074114.jpg [ 274.16 КБ | Переглядів: 2552 ]

Додаткові файли:
IMG_20250320_074130.jpg
IMG_20250320_074130.jpg [ 366.13 КБ | Переглядів: 2552 ]

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139142Повідомлення 20 бер 2025, 08:29 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 708 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
У меня крыльчатка ушла в мир иной еще на стадии испытаний. Сразу поставил дуйку, нагнетающую воздух со стороны коллектора ДС3.6. По нагреву сильно не отслеживал, но один раз ехал в крутую горку 10% на 4й, то температура движка росла как на дрожжах (обдув включался при 35 градусах, датчик стоит возле обмоток), перешел на 3-ю и стало все нормально. По ровному температура не превышает 50-60 градусов, но ток ограничен на 150А. Крыльчатку лучше ставить пластиковую. С крыльчаткой, наверное, лучше, чем с нагнетающей дуйкой, так как лучше отсасывать угольную пыль от щеток, чем прогонять ее через весь якорь двига. А как вы боретесь с угольной пылью, у меня после 45000км ее уже насобиролось прилично, ровным толстым сажевым слоем :?

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139143Повідомлення 20 бер 2025, 08:38 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Віталій - хтілося щоб я помилився але ваші "танці з коллектором" гадаю не надовго....я після таких, замінив на очередний ДС (Костов 6,3, по дві щітки у полюсі)....

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139161Повідомлення 21 бер 2025, 10:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Сміла, Черкаська обл.
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: Таврія Пікап (АND)
Дякую Всім за відповіді.
Крильчатку буду робити на основі старої, бо вона потрібна щоб виганяти графітову пилюку з двигуна.
Даннй конструктив охолодження доволі справно захищає від забруднення бризгами грязі та виганяє пилюку з двигуна.
Ну і поступово буду збирати перероблений ЕС10/4.5/28 . Дуже цікаво як він поїде. Я перемотав обмотки ті що були паралельні стануть послідовними (влізло 19 витків провід D2.5 в 20жил) внутрішнє з'єднання буде таке як у ДС3.6. Коллектор там посилений - по дві щітки 10*20*30 матеріал М3. Перехідна плита та шліци вже є.
Доречі питання до Шановних форумчан хто розбирається в матеріалах щіток, який краще використовувати у наших моторах (У ДС3.6 матеріал М50 у ЕС10 - M3 ще я чув є Е3.) ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139162Повідомлення 21 бер 2025, 11:54 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Фахівці з продажу (по Балканкару) говорили мені що Е3 розчитані на більш високі оберти, то мають бути міцнішими за М50 (висновки фахівців!), а з моеї практики - колектори швидше "підгорають" ніж щітки :cry:
Я "вимацав" Костов 6,3(під 100кг) з попарними щітками як на фото - побачим як себе поведе,поки приблизно 2т.км відкатав....


Додаткові файли:
изображение_viber_2024-09-24_11-11-31-822.jpg
изображение_viber_2024-09-24_11-11-31-822.jpg [ 255.44 КБ | Переглядів: 2465 ]
изображение_viber_2024-09-24_11-11-32-139.jpg
изображение_viber_2024-09-24_11-11-32-139.jpg [ 234.88 КБ | Переглядів: 2465 ]
изображение_viber_2024-09-24_11-11-32-505.jpg
изображение_viber_2024-09-24_11-11-32-505.jpg [ 202.85 КБ | Переглядів: 2465 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139164Повідомлення 22 бер 2025, 12:37 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
До ДС 3,6 ще є і щітки Е8 але не знаю що за матеріал. По розміру вони однакові повністю.


Додаткові файли:
IMG_20250322_122138093_MFNR.jpg
IMG_20250322_122138093_MFNR.jpg [ 326.16 КБ | Переглядів: 2412 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 46 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 139


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group