Поточний час: 30 лип 2025, 10:46

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 46 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138330Повідомлення 25 лист 2024, 18:57 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1158 Подякували 1160
Дмитрий_Липко писав(ла):
Була така сама історія з ДС 3.6 можна почитати в темі горбіка, суть в тому що в мене було міжвіткове кз в якорі, і так само горів колектор.

Перемотали перестало, але той ДС 3.6 для мене вийшов золотим. На сьогоднішній день, взагалі не бачу в ДС моторі)

Полностью согласен, ДС моторы в электромобилях уже пройденный этап.
Будучи изначально ощутимо дешевле привод на таких моторах получил некоторое пусть не массовое, но распространение среди самодельщиков
Характеристики и прочее опустим. Но сейчас, когда выбор комплектующих гораздо шире , применять такой привод не имеет никакого смысла.
(П.С. сам сейчас не знаю, куда бы пристроить двигатели и др. с «прошлого века» :D )


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138332Повідомлення 25 лист 2024, 21:51 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 712 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
У меня пока работает ДС3,6, не отказался бы от Эдвансида, как у Михалыча, но никто ж не подарит.

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138335Повідомлення 26 лист 2024, 12:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Инженер писав(ла):
...Полностью согласен, ДС моторы в электромобилях уже пройденный этап.
Будучи изначально ощутимо дешевле привод на таких моторах получил некоторое пусть не массовое, но распространение среди самодельщиков
Характеристики и прочее опустим. Но сейчас, когда выбор комплектующих гораздо шире , применять такой привод не имеет никакого смысла....

А пліз конкретні рішення (який мотор,контролер,....) що може замінити ДС :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138336Повідомлення 26 лист 2024, 19:31 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1158 Подякували 1160
Всё от лифа
Уже много таких конверсий построено
Дима Липко уже и со счёта сбился :P


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138339Повідомлення 26 лист 2024, 21:38 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 712 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
И шо, один Дима Липко?

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138347Повідомлення 27 лист 2024, 13:28 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Инженер писав(ла):
Всё от лифа
Уже много таких конверсий построено
Дима Липко уже и со счёта сбился :P

Тут не так все просто(для мене), мабудь краще ще один проект з нуля зробити ніж переробляти діючий. А взагалі може окрему тему відкрити та й там усі варіанти розмірковувати :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138352Повідомлення 27 лист 2024, 19:09 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1158 Подякували 1160
yuri писав(ла):
И шо, один Дима Липко?

Та чё ж один?!
Много кто ездит на лиф приводах…и даже в Кременчуге :D
Просто Дима наверное больше всех проектов конверсии выпустил


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138353Повідомлення 27 лист 2024, 19:12 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1158 Подякували 1160
Goga65 писав(ла):
Инженер писав(ла):
Всё от лифа
Уже много таких конверсий построено
Дима Липко уже и со счёта сбился :P

Тут не так все просто(для мене), мабудь краще ще один проект з нуля зробити ніж переробляти діючий. А взагалі може окрему тему відкрити та й там усі варіанти розмірковувати :?

Ну конечно же целесообразнее ремонтировать/поддерживать работоспособной существующую систему. Я имел ввиду, что вновь начинаемые/планируемые проекты нет никакого смысла делать на дс-ах
Ну нет совсем!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139140Повідомлення 20 бер 2025, 00:34 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Сміла, Черкаська обл.
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: Таврія Пікап (АND)
Доброго всім часу!
З моменту останньої проточки якоря ДС3,6 на Таврії пройшло 4 місяці, та пройдено 1,5 тис. км, загальний пробіг 93тис.
І знов залускотіло на якорі, вже на іншому місті. Щітки ще живі.
Складається вражнння, що при експлуатації на колекторі поступово зароджується місце поганого контакту , яке електроерозією досить швидко виїдає до таких розмірів, що це стає помітним при рушанні, та на холостих на слух.
Фото не додаю, воно таке ж саме як і попереднє.
Цей раз я вирішив не знімати мотор, а прошліфувати на місці. Так як часу було обмаль, знімати мотор знову дуже не хотілося, вдодачу було 8 березня.
Технологія була така: зняв захисний кожух, подовжив куском товстого дроту перемичку до щітки, вивільнивши трохи простору, щоб дерев'яна коротка шкільна лінійка влазила і лягала на колектор.
На цю лінійку закріпив наждачку, запустив двигун на нійтралі, поклавши на педаль газу доску. Обороти були до 3 тис.
Лінійкою з наждачкою вдалося за декілька підходів по 5хв. міняючи наждячку зшліфувати пошодження.
І тут я увлEкся: вірішив зробити ще краще, підвищів ще обертів, шліфую, і як ЗАШКРЕБЕ, ЗАСВИСТИТЬ, - я відскочив, бігаю кругом машини, доску з педалі газу викинув, запалення вимкнув, руки трусяться. А Воно Ще по інеерції ЩКРЕБЕ. 8O .
Ну думаю розірвало якір, пора ставити Ліфомотор в Тавруху :?
Але заспокоївшись , вияснилось що розірвало тільки крильчатку вентиляттора, а двигун працює нормально, і мене від травми врятувала "кастрюлька з дирочками" яка "трохи підпухла" :o .
Висновки:
1. На ДС3,6 з номінальними обертами 1400, а на практиці до 5000 , якщо що , то спочатку рве крильчатку, потім все інше.
2. Відшліфувати колектор не знімаючи мотора можливо, але небезпечно! Є ризик електротравми, травми механічного характеру, імовірного КЗ та виходу з ладу контролера.

Поки їздю без вентилятору, якір гріїться десь до 50 градусів, а зверху мотор ледь тееплий.
Шукаю крильчатку https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=64&t=6012
Філософствую з приводу доцільності переходу на Ліфомотор, асинхроннік, інший ДС.
Реалії такі: якщо накриється ДС3,6, буду пхати переробллений ЕС10, бо це найдешевший хоч і ненайкращий наразі варіант.

Всім дякую що дочитали, прошу коментуйте.


Додаткові файли:
Крильчатка ДС3,6.jpg
Крильчатка ДС3,6.jpg [ 242.8 КБ | Переглядів: 3674 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139141Повідомлення 20 бер 2025, 07:33 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 398 Подякували 486
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, SUZUKI Carry.
Доброго времени суток.
ЕС10 - не ваариант. Мороки много, результат не лучше чем ДС3.6.
Десять лет эксплуатирую ДС 3.6. на напряжении 168 вольт (40s) - полёт нормальный.
Если на давать больших токов, то он и без крыльчатке не греется. У меня (заз968А) выставлено 200 А. Крыльчатки нет.
Не гоночный болид, но хватает... {O_0}
Как вариант замены металлической крыльчатки подойдёт пластитковая на 6-8 лопастей от обдува радиатора тазов.
Идеальный вариант - крепление к "остаткам" от металлической.
Если хочется подрифтитьь - см фото. -Дуйка от ВАЗ
Удачи вам в творчестве! 8)
Додаткові файли:
IMG_20250320_074114.jpg
IMG_20250320_074114.jpg [ 274.16 КБ | Переглядів: 3665 ]

Додаткові файли:
IMG_20250320_074130.jpg
IMG_20250320_074130.jpg [ 366.13 КБ | Переглядів: 3665 ]

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139142Повідомлення 20 бер 2025, 08:29 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 712 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
У меня крыльчатка ушла в мир иной еще на стадии испытаний. Сразу поставил дуйку, нагнетающую воздух со стороны коллектора ДС3.6. По нагреву сильно не отслеживал, но один раз ехал в крутую горку 10% на 4й, то температура движка росла как на дрожжах (обдув включался при 35 градусах, датчик стоит возле обмоток), перешел на 3-ю и стало все нормально. По ровному температура не превышает 50-60 градусов, но ток ограничен на 150А. Крыльчатку лучше ставить пластиковую. С крыльчаткой, наверное, лучше, чем с нагнетающей дуйкой, так как лучше отсасывать угольную пыль от щеток, чем прогонять ее через весь якорь двига. А как вы боретесь с угольной пылью, у меня после 45000км ее уже насобиролось прилично, ровным толстым сажевым слоем :?

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139143Повідомлення 20 бер 2025, 08:38 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Віталій - хтілося щоб я помилився але ваші "танці з коллектором" гадаю не надовго....я після таких, замінив на очередний ДС (Костов 6,3, по дві щітки у полюсі)....

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139161Повідомлення 21 бер 2025, 10:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Сміла, Черкаська обл.
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: Таврія Пікап (АND)
Дякую Всім за відповіді.
Крильчатку буду робити на основі старої, бо вона потрібна щоб виганяти графітову пилюку з двигуна.
Даннй конструктив охолодження доволі справно захищає від забруднення бризгами грязі та виганяє пилюку з двигуна.
Ну і поступово буду збирати перероблений ЕС10/4.5/28 . Дуже цікаво як він поїде. Я перемотав обмотки ті що були паралельні стануть послідовними (влізло 19 витків провід D2.5 в 20жил) внутрішнє з'єднання буде таке як у ДС3.6. Коллектор там посилений - по дві щітки 10*20*30 матеріал М3. Перехідна плита та шліци вже є.
Доречі питання до Шановних форумчан хто розбирається в матеріалах щіток, який краще використовувати у наших моторах (У ДС3.6 матеріал М50 у ЕС10 - M3 ще я чув є Е3.) ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139162Повідомлення 21 бер 2025, 11:54 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Фахівці з продажу (по Балканкару) говорили мені що Е3 розчитані на більш високі оберти, то мають бути міцнішими за М50 (висновки фахівців!), а з моеї практики - колектори швидше "підгорають" ніж щітки :cry:
Я "вимацав" Костов 6,3(під 100кг) з попарними щітками як на фото - побачим як себе поведе,поки приблизно 2т.км відкатав....


Додаткові файли:
изображение_viber_2024-09-24_11-11-31-822.jpg
изображение_viber_2024-09-24_11-11-31-822.jpg [ 255.44 КБ | Переглядів: 3578 ]
изображение_viber_2024-09-24_11-11-32-139.jpg
изображение_viber_2024-09-24_11-11-32-139.jpg [ 234.88 КБ | Переглядів: 3578 ]
изображение_viber_2024-09-24_11-11-32-505.jpg
изображение_viber_2024-09-24_11-11-32-505.jpg [ 202.85 КБ | Переглядів: 3578 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#139164Повідомлення 22 бер 2025, 12:37 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 15 Подякували 25
Хочу електротранспорт: таврия)
До ДС 3,6 ще є і щітки Е8 але не знаю що за матеріал. По розміру вони однакові повністю.


Додаткові файли:
IMG_20250322_122138093_MFNR.jpg
IMG_20250322_122138093_MFNR.jpg [ 326.16 КБ | Переглядів: 3525 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 46 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group