Поточний час: 15 черв 2025, 08:21

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 245 ]  На сторінку Пред.  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#138153Повідомлення 07 лист 2024, 07:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
як проходять експерименти із конденсаторами? є новини?

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#138156Повідомлення 08 лист 2024, 01:58 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Все добре, катаюсь. Коник став помітно різвіший при початку набору швидкості. Раніше руль я не відчував, то тепер хоче вирватись з рук при початку дроселя. Раніше була просадка напруги при рушанні, то тепер її зменшують конденсатори і віддають цей імпульс. До того ж контролер бере струм з батареї імпульсами і конденсатори тут допомагають. Можливо на інших двигунах і контролерах буде по іншому. На декілька кілометрів збільшилася швидкість, можливо через менше падіння напруги чи інші фактори.
Нагадаю стоїть 2*680мкФ*200В і 10000мкФ*100В. Контролер 60В 22А. Осцилограми більше не знімав. Якби конденсатори поставити прямо перед контролером, то думаю було б краще. У мене конденсатори стоять на акумуляторі, а далі ідуть доволі довгі провода до контролера. Я вимикаю батарею автоматом, і щоб не городити передзаряд, конденсатори поставив перед вимикачем.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#139273Повідомлення 08 квіт 2025, 01:06 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Сезон розпочався в кінці березня. Продовження статистики по акумулятору. Акумулятор в якості експерименту використовується без балансирів і БМС. viewtopic.php?f=48&t=2222&start=210#p132768
Додаткові файли:
АКБ.JPG
АКБ.JPG [ 63.87 КБ | Переглядів: 1068 ]

Трішки відбалансував два елементи аймаксом струмом в 1А через балансувальні провода поки шпортався в гаражі. Один елемент підзарядив, другий розрядив. В акумуляторі є два елементи, один завжди відстає, другий випереджає. Але це соті долі вольта. Балансування було приблизно 0,5-0,6Аг при ємкості елементів 29Аг. Це зовсім мізер за декілька років.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#139275Повідомлення 08 квіт 2025, 08:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
мені здається все таки краще мати бмс. всяке буває і в дорозі і при зарядці. а так є надія що автоматика спрацює і проблеми не буде.
я в тому році купив https://s.click.aliexpress.com/e/_oDUF7xR . початок балансування можно виставити від любої напруги. у мене стоїть від 3 вольт. ток балансування 1 а.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#139277Повідомлення 08 квіт 2025, 09:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Можливо поставлю колись. У мене для захисту стоять автомати на плюсі і мінусі від батареї. БМС при аварії в комірках ніяк не захистить. Лише від перезаряду і перерозряду. Зарядне налаштоване приблизно на 4,05В на комірку, запас на розбіг елементів є. Розряд дуже малоймовірний, бо нижче 3,5В практично ніколи не розряджаю. Ємкості батареї вистачає тримати її в середньому діапазоні напруг і струм контролера 22А для батареї 29Аг цілком комфортний.
Витрати приблизно 16-20Вт*год*км. На 30км це приблизно 480-600Вт*год. Батарея 1,8кВт*год. Тобто максимум третина акумулятора на 30км пробігу. Це година їзди на повній швидкості. Таке рідко буває, за звичай їзжу менше і не далеко.
Поки акумулятор веде себе стабільно буду спостерігати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 245 ]              На сторінку Пред.  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 22


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group