Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь 69192556 Мій електротранспорт: Tesla S Хочу електротранспорт: е-панцирник
Зробив колись перехідник з підрульових кнопок Renault на магнітолу в якій є входи key1 key2.
Проблема об'єднання була в трьох речах:
кнопки просто замикають контакти, но при цьому об'єднані в групи. Неможливо просто до кожної кнопки повісити свій резистор не розламуючи конструкцію машини. На старих машинах контакти кнопок мають свій не маленькій опір, що взагалі унеможливлює їх пряме підключення до контактів key1 key2 магнітоли.
магнітола на контактах key1 key2 просто міряє електричний опір відносно землі. Комбінація таких опорів і є натискання кнопок
"крутілка" взагалі просто по черзі замикає на загальну шину три контакту. Тут вже точно треба мікроконтролер, щоб переводити цю карусель замикань в натискання кнопок "+" "-". Усі схеми в інтернеті взагалі її не підключають.
Сам проміряв і в інтернеті знайшов таку ж схему підключення "лепестка":
Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь 69192556 Мій електротранспорт: Tesla S Хочу електротранспорт: е-панцирник
В вантажній версії Kangoo дроти до правого заднього динаміку закінчуються на роз'ємі біля стільця переднього пасажиру. Треба подовжувати. Фото взяв у Івана
Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь 69192556 Мій електротранспорт: Tesla S Хочу електротранспорт: е-панцирник
На виході перехідника вирішив не заморочуватись, а просто поставити купу герконових реле, які під'єднують до контактів key12 різні опори. Мікроконтролер повинен просто вмикати по одному з них, імітуючи натискання клавіш.
Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь 69192556 Мій електротранспорт: Tesla S Хочу електротранспорт: е-панцирник
Прошивку написав сам. Надаю лістинг під Atmega8. В ній є місця, яки б я ще доробив: пришвидшив би опитування "каруселі", бо зараз крутілку руля треба крутити досить повільно. І більш коректно би відпрацьовував одночасне натискання клавіш. В схемі ж на вході від кнопок треба додавати підтягуючи резистори в залежності від ступеня зносу контактів клавіш в машині. На фото вони в мене прикручені ззовні окремо.
Project : Kangoo - KEY12 Version : 1.01 Date : 03.07.2023 Author : Stalker_W Company : Визг&Вопли Comments: Переходник с разъёма Renault Kangoo I на контакты Key1 Key2 магнитолы
switch (knopka) { case 1: key1_vkl; break; case 2: key2_vkl; break; case 3: key3_vkl; break; case 4: key4_vkl; break; case 5: key5_vkl; break; case 6: key6_vkl; break; case 7: key_encod_down; break; case 8: key_encod_up; break; }; knopka_old = knopka; };
// Analog Comparator initialization // Analog Comparator: Off // The Analog Comparator's positive input is // connected to the AIN0 pin // The Analog Comparator's negative input is // connected to the AIN1 pin ACSR=(1<<ACD) | (0<<ACBG) | (0<<ACO) | (0<<ACI) | (0<<ACIE) | (0<<ACIC) | (0<<ACIS1) | (0<<ACIS0); SFIOR=(0<<ACME);
Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь 69192556 Мій електротранспорт: Tesla S Хочу електротранспорт: е-панцирник
По відгукам усі вони не підтримують "крутілку" на підрульовій пелюстці. І якщо машині більше 10 років, то взагалі глючіть через окислення контактів кнопок. У них всередині набор резисторів, як показано ось тут на схемі. Тобто ви платите 500грн за корпус і 2 резистора, які не виконують те що потрібно.
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли