Поточний час: 14 черв 2025, 10:24

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 41 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139457Повідомлення 09 трав 2025, 16:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Ну машина дороблена. Трохи я покатався. Ну такі собі відчуття)) як на таврії с ДС3,6. Опір однієї моєї ячейки 0,3 миліома. Я перевіряв прибором. Але при струмі 100 ампер просадка 10 вольт. Замір робе вольтметр з минусової клеми, а "плюс" знімається після запобіжника і автомата. То де дівається кіловат?? 10* 100=1000. Ну щось би грілося... все холодне. Можливо перехідний опір між перемичками... його я не заміряв. А в кого яка просадка по напрузі при струмі 100 ампер?? І що вважати за норму? Не стикується внутрішній опір моєї батарейки з втратами. Буду розбиратись і переміряти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139478Повідомлення 10 трав 2025, 10:58 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 254 Подякували 138
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
посмотри внимательно провода - сечение, материал и качество соединений.

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139490Повідомлення 10 трав 2025, 20:02 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 447 Подякували 110
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
NAT писав(ла):
Ну машина дороблена. Трохи я покатався. Ну такі собі відчуття)) як на таврії с ДС3,6. Опір однієї моєї ячейки 0,3 миліома. Я перевіряв прибором. Але при струмі 100 ампер просадка 10 вольт. Замір робе вольтметр з минусової клеми, а "плюс" знімається після запобіжника і автомата. То де дівається кіловат?? 10* 100=1000. Ну щось би грілося... все холодне. Можливо перехідний опір між перемичками... його я не заміряв. А в кого яка просадка по напрузі при струмі 100 ампер?? І що вважати за норму? Не стикується внутрішній опір моєї батарейки з втратами. Буду розбиратись і переміряти.

что показало приложение БМС в телефоне при движении под нагрузкой 100А? есть ячейки, которые проваливаются более других?

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139510Повідомлення 13 трав 2025, 16:15 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
стосовно контакторів КМ, вони розраховані на комутацію 30 вольт постійного струму, або 220 вольт змінного струму 400 Гц. У них відсутня система гасіння дуги. навіть при 80 вольт постіного струму вони вигорають.
тепер по залізофосфату. Підключіть баласт , навантажте 100 ампер і переміряйте напругу, як на банках так і на контактах.
і буде видно.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139513Повідомлення 13 трав 2025, 19:42 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 708 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
При чем здесь контактор? У меня вольтметр стоит до контактора, а просадка такая же как у топикстартера.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139516Повідомлення 14 трав 2025, 00:27 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
залізо фосфат має конструктивний дефект. навантажте батарею струмом 100 ампер, і поміряйте температуру котактних виводів кожного акумулятора. знайдете там свій кіловат тепла

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139518Повідомлення 14 трав 2025, 07:15 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Всем спасибо за совет и подсказки. На выходних буду в гараже и все проверю и перемеряю. Падение напряжения на перемычках. Конструктивный дефект ето резьба?? Да, резьбой М4 сильно не потянешь контакт :( По поводу контакторов: Ну, кто то ездит три года на КМ . Кто то три года на гигавак. Так КМ на ОЛХ дороже чем гигавак на алиекспресс. Согласен что на размыкание играет роль не материал контактов а скорость, зазор, среда в которой размыкается и дугогасящая камера. Прилагаю фото с нашего форума. Не спорю что будет работать и КМ и Гигавак. Но судя с того фото ( в живую я Гигавака не видел) зазор там так себе, материал, и площадь прилегания судя с фото, тоже не очень. Дугогасящей камеры я не вижу. Нет, ну если камера с контактами в нем заполнена елегазом...а заполненна ли???? Или опишите принцип его работы а то я по фото не понимаю. А от 100 вольт и 100 ампер думаю сгорят они одинаково :? Вот кто помнит пускатель ПАЕ-3 ?? :D


Додаткові файли:
IMG_20250515_072938016_MFNR.jpg
IMG_20250515_072938016_MFNR.jpg [ 289.68 КБ | Переглядів: 1063 ]


Востаннє редагувалось NAT 15 трав 2025, 06:59, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139519Повідомлення 14 трав 2025, 07:28 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 94 Подякували 40
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело, хоч і не один
Хочу електротранспорт: Рухаюсь далі - швидше, дальше, міцніше...
напевне тепловізором гянути і все б зразу було видно, де який контакт рве.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139524Повідомлення 14 трав 2025, 16:40 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
При навантаженні можна мультиметром поміряти падіння напруги на всіх контактах і на всіх комірках. Між будь якими двома цікавими точками кола.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139528Повідомлення 14 трав 2025, 23:31 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
розібравши winston 160 аг, з тазарі зеро, був шкований конструкцією контактів всередині. сам елемент змотаний в овальний рулон, як маковий пиріг. овальний рулон щоб влізло в прямокутний корпус. конструкція нагадує електролітичний конденсатор. фольга мідна (мінус)- графіт- сепаратор- фольга алюмінієва (плюс)- ізолятор. І все це змотане суцільним плотном. з кожного оберта виведена з одного боку полоска фольги плюс, з іншого боку плоска фольги мінус. і тепер саме головне - всі ці стопки фольги поділені на дві стопки, і прижаті з двох боків вивода на зовні. і до вивода вони прикручені двома болтами М5 з нержавійки, наскрізь через виводну клему. І от там на тих болтах контакт просідає, і підтягти їх ніяк не можна, бо воно всередині акумулятора.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139575Повідомлення 30 трав 2025, 08:25 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Та самі батарейки наче і непогані усі показуютю опір 0,3 - 0,4 міліома. Виходить 10 - 12 міліом сам акум. Аще 40 міліом набігає на самих перемичках. Ну виходить що на акумуляторі просідає десь 5 або 6 вольт втрат при 100 амперах. Максималка на 5й 60 по рівній дорозі. Шестерня 5ї в мене напевно 0,8 в коробці я нічого не міняв. Полюса двигуна 4 послідовно. Багато форумчан їздило на вінстонах, "консервах" на калбах, там теж клеми під гвинтові перемички а як у вас з просадкою при температурі 20 градусів ??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 41 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 24


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group