Поточний час: 31 лип 2025, 15:47

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 10 ] 
Автор Повідомлення
#139820Повідомлення 26 лип 2025, 12:19 
Активіст форуму
В мережі

Звідки: Покров
Дякував (ла) 4 Подякували 2
Мій електротранспорт: ЭлектроТаврия
Щоб заощадити на контакторі використав пускатєль ПМА 310 (запаралелив контакти)
Але гріїтся втягуюча катушка при підключінні 72v постоянного струму
Пробував різні катушки на 127, 220, 380v
127 і 220 працює, але грієтся
На 380v не срабатує
Підскажіть будь ласка хто знає - чім відрізняються катушки постоянного току від змінного струму?
І що треба зробити (намотати) щоб пускатєль працював від 72v постійного струму?


Додаткові файли:
IMG20250726125409.jpg
IMG20250726125409.jpg [ 169.77 КБ | Переглядів: 377 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139823Повідомлення 26 лип 2025, 19:19 
В мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1158 Подякували 1160
Нормальный контактор сейчас 1200-1500грн. Достаточно стабильный и надёжный.Шо уж тут экономить мне не понятно…Личный опыт (без претензий на стопроцентную истинность), как наверняка и опыт многих форумчан показывает, что применение специализированных под конкретные задачи и функции устройств и механизмов оказывается в конечном счёте дешевле. Про лишний головняк ,сомнительную надежность и непредсказуемые последствия уже не говорю…
(…но это сугубо личное мнение…)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139825Повідомлення 26 лип 2025, 21:17 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1089
Мій електротранспорт: >
Для спрацювання треба більший струм ніж на утримання, тому треба схема яка дає одразу всю напругу, а через декілька секунд зменьшує. Напруга утримання визначається експериментально, в цьому пускателі можна прям викруткою в дірку штрикати щоб розуміти як сильно притягує.
viewtopic.php?f=38&t=4949&p=122674#p122674

Я колись в якості тимчасового рішення в якості такого баласту для пускача підключав підібрану лампочку. У лампочки на холодну опір спіралі меньше разів у 10 ніж в прогрітому стані, тому пускач весело включався, але лампочка дуже вже яскраво світилася і відповідно грілася. Так шо краще всеж таки імпульсний обмежувач.

До речі, є окремі види вмикачів-вимикачів, яки взводяться сервоприводом, а вимикаються катушкою(для швидкого спрацювання захисту), спеціально щоб не жрало постіно струм. При бажанні можна заколхозити, і на звичайний автомат потужну модельну серву прикрутить, буде і вмикать і вимикать.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139827Повідомлення 27 лип 2025, 07:56 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 433 Подякували 613
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Як кажуть Гугл в поміч
Магнітні пускачі постійного і змінного струму відрізняються конструкцією котушки, магнітного сердечника, а також способом гасіння дуги. Пускачі змінного струму мають котушку, яка створює змінний магнітний потік, що може призводити до утворення вихрових струмів і втрат на гістерезис. Пускачі постійного струму, в свою чергу, мають котушку, яка створює постійний магнітний потік, що не викликає таких втрат. Крім того, пускачі змінного струму часто використовують пристрій для гасіння дуги, оскільки змінний струм має точки перетину з нулем, де дуга гасне природним чином, а постійний струм - ні.
Основні відмінності між магнітними пускачами постійного та змінного струму:

Котушка:
Змінний струм: Має зазвичай E-подібний сердечник з кільцем короткого замикання для зменшення вібрації та шуму.
Постійний струм: Має циліндричний сердечник без кільця короткого замикання.
Магнітний сердечник:
Змінний струм: Сердечник розсікається для зменшення вихрових струмів та втрат на гістерезис.
Постійний струм: Сердечник суцільний, оскільки вихрові струми не є проблемою.

Опір постійному струму котушки реле постійного струму дуже високий, струм коту шки дорівнює напрузі, поділеній на опір котушки постійному струму. Через це дріт котушки тонкий, а витки численні. Кількість витків у котушці реле змінного струму відносно невелика, оскільки обмеження струму в колі змінного струму в основному відбувається за рахунок індуктивності котушки на додаток до опору котушки. Величина індуктивності XL пропорційна частоті мережі змінного струму. Оскільки частота живлення постійного струму дорівнює нулю, XL=0, якщо реле змінного струму знаходиться в ланцюзі постійного струму, а внутрішній опір котушки також дуже малий, тому відбувається нагрівання котушки та її згоряння . Навпаки, джерело змінного струму не можна перемикати за допомогою реле постійного струму і навпаки через високий внутрішній опір та індуктивність, які можуть ускладнити замикання котушки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139828Повідомлення 27 лип 2025, 11:42 
Активіст форуму
В мережі

Звідки: Покров
Дякував (ла) 4 Подякували 2
Мій електротранспорт: ЭлектроТаврия
Дуже дякую за відповіді
Думаю це допогло не лише мені а і багатьом любителям щось зробити власноруч
Справа у тім що в мене є декілька пускачів на 3 фази для моторів змінного струму. І я подумав що було б непогано заощадити на контакторі
Але дякуючі вашім поясненням стало зрозуміло що вони мають принципову різницю між собою
Тож доведеться купувати контактор постійного струму
Ще раз дякую всім за відповіді, і також сподіваюсь що це знадобиться іншим любителям саморобного електротранспорту


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139829Повідомлення 27 лип 2025, 14:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1089
Мій електротранспорт: >
Думаю, вам як починаючому контакторщику, ще цю тему не завадить почитати viewtopic.php?f=27&t=5988&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139838Повідомлення 31 лип 2025, 08:43 
Активіст форуму
В мережі

Звідки: Покров
Дякував (ла) 4 Подякували 2
Мій електротранспорт: ЭлектроТаврия
-=TRO=- писав(ла):
Думаю, вам як починаючому контакторщику, ще цю тему не завадить почитати viewtopic.php?f=27&t=5988&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4

Дякую за посилання
Корисна інформація, думаю стане в нагоді
Взагалі все наше майбутнє буде пов'язано з електротранспортом і всі ці речі варто вивчіти зараз.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139839Повідомлення 31 лип 2025, 08:49 
Активіст форуму
В мережі

Звідки: Покров
Дякував (ла) 4 Подякували 2
Мій електротранспорт: ЭлектроТаврия
Знайшов радянський конактор на олх
В ньому лише катушка на 30v. Але думаю перемотати на 72v не є проблема
Ціна смачна, якість хороша


Додаткові файли:
Screenshot_2025-07-31-09-45-12-00_5d7c70ff38f0ddd6c33f573653a27ade.jpg
Screenshot_2025-07-31-09-45-12-00_5d7c70ff38f0ddd6c33f573653a27ade.jpg [ 363.08 КБ | Переглядів: 47 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139840Повідомлення 31 лип 2025, 15:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 608
Робив колись імпульсний прилад з таким функціоналом для нашого Колеги. Можу щось таке зробити



_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139842Повідомлення 31 лип 2025, 15:36 
Активіст форуму
В мережі

Звідки: Покров
Дякував (ла) 4 Подякували 2
Мій електротранспорт: ЭлектроТаврия
mr.Dream писав(ла):
Робив колись імпульсний прилад з таким функціоналом для нашого Колеги. Можу щось таке зробити



Касну річ ви зробили
Дякую за відео, показано ясно і понятно
До мене їде такий саме контактор
Але всеж таки хочу його перемотати на 72v
Хочется зробити транспорт як простіше, дешевше, і надійніше
Щоб служив довгі роки а в ремонті бу легкий
Допоміжна електроніка на мою скромну думку ускладнює конструкцію (достатньо одного контролера..)
А так річ дуже цікава, мені сподобалось


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 10 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: СВШ і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group