Поточний час: 19 черв 2025, 09:30

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 46 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#3334Повідомлення 24 черв 2014, 23:03 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Не уверен.
Просто макс скорость достигается при спуске с достаточно затяжной горки при этом
коробка на нейтрали.

_________________
90 000 на электротяге


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#3354Повідомлення 25 черв 2014, 23:11 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
а какой у вас общий вес авто?
ездили на весы? очень интересно!

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#3621Повідомлення 10 лип 2014, 17:31 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Некоторые итоги:
Пробег на липолях 14034 км
Общий расход электроэнергии с батарей 27058 Ач
Средний расход 115.7 ВтЧ/км
Затраты на электроэнергию (0,4 КВТ/Ч) 649гр.
Средняя стоимость 4,6 гр/100км без учета КПД заряда.
С учетом КПД заряда можно считать стоимость пробега 5гр/100км


Додаткові файли:
IMG_20140710_122708.jpg
IMG_20140710_122708.jpg [ 1.13 МБ | Переглядів: 9376 ]

_________________
90 000 на электротяге
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#3646Повідомлення 11 лип 2014, 22:06 
Творець електромобіля, правління клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 74 Подякували 270
Мій електротранспорт: Таврія EV
Новая надпись на двери. 8O


Додаткові файли:
еду.jpg [58.22 КБ]
Завантажень: 294

_________________
Пробіг на батарейках 180 000 км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#9429Повідомлення 02 трав 2015, 21:31 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Как-то незаметно исполнилось 25 000


Додаткові файли:
IMG_20150502_202812.jpg
IMG_20150502_202812.jpg [ 86.6 КБ | Переглядів: 9138 ]

_________________
90 000 на электротяге
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#11237Повідомлення 23 лип 2015, 07:43 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Еще проехал.


Додаткові файли:
IMG_20150722_223618-001.jpg
IMG_20150722_223618-001.jpg [ 51.87 КБ | Переглядів: 9086 ]

_________________
90 000 на электротяге
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#13779Повідомлення 17 жовт 2015, 15:46 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 3 Подякували 41
Мій електротранспорт: Пежо Партнер
Проехал 32000 на LI-Po
Всего пробег на электротяге составил 41 000 км
Кузов подгнил .
Так как Таврия выполнила возложенные на нее задачи на 300%
было принято непростое решение силовой агрегат пересадить в другую машину а
кузов , если никого не заинтересует, отправить на пенсию.

_________________
90 000 на электротяге


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#136119Повідомлення 30 бер 2024, 23:18 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Сміла, Черкаська обл.
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: Таврія Пікап (АND)
Добрий Всім вечір ! Шукаючи в папках на компьютері документацію на контроллер найшов фото 2015-2016 років про друге життя Таврії-Пікап від AND (Велика їому подяка) . Вирішив написати тут, тому що сайт Саші Бруя electricmobile, який надихнув мене ще у 2008 році на побудову електротранспорту, вже не працює.
11 листопада 2015 року Таврія-Пікап пуста без начинки (КПП їхала в будкі) на жорсткії зцепкі успішно переїхала із Києва у Смілу і розпочався процес її другої інкарнації:
Поварена, пофарбована, встановлений ДС3,6, без щеплення на Таврійську КПП, контроллер Романтика, батарйка 16 консерв Ліфа (32S - 133V тоді це вартувало 1400$). Два зарядних DeltaESR 48/30d,
Виїхала перший раз 18 травня 2016 року . Проїзджала на одній зарядці до 60км. І з того часу кожен день їздить, батарейка потроху деградувала (десь 8-10 км пробігу в рік втрачала, хоча вона возила Leaf, потім Саксо нашого форумчанина, потім Таврію. Коли пробіг на одній зарядці став менше 20км, аце сталося на 75тисчі у минулому році, батарею замінив на популярні Хундай-Коновські Е63 ячейки, пробіг відновився знову до 60км, це вартувало 600$, консерви з Ліфа почали жити у домашній енергосистемі.
До двигуна претензій не було, щитки перевіряв кожен рік. І от у вересні минулого року почувся підвищиний щелест двигуна, на колекторі з'явилося невеличке іскріння, і симетричні виїдання до 0,3мм міді з коллектору. Експлуатація припинилася, двигун було знято, проточено коллектор, встановлені нові щітки, які чекали 3 роки ( подяка Goga65), ротор "пролаковано" епоксидкою з розчинником, створено профілактично додатковий нитковий бандаж на передню частину якорної обмотоки, замінені підшипники, все зібрано, пофарбовано, шліци перехідної втулки на первинній вал КПП почувають себе добре, отже тепер все тихенько працює далі, вже проїхав до 85тис. км.
За ці роки знову повилазили кузовні проблеми, треба знову ставати, варити, красити, но воно того варте. Пікап електричний,- незамінна у домашньому господарстві транспортна одиниця, це побачили моя сім'я, всі мої колеги на роботі, і в критічні для нас часи є допомогою, коли бензиновий транспорт стоїть, вона виконує наші повсякденні завдання.
Час не стоїть на місці, і треба трохи відволікатися від тяжких думок, наперекір ворогам, займатися творчістю і жити. Попереду встановлення 160 В 800Вт сонячних батарей на парковці, на роботі, та аналогічна система 800 Вт сонячна зарядка вдома. Ще нещодавно з'явилася в мене Славута, яку буде теж електрифіковано або електро-гибридизовано, бо людина яка поїздила десятиліття на електротязі просто дуже ємоційно відчуває "всіма фібрами свого тіла" всі ті "негаразди" бензинового двигуна. Викладу декілька фото.


Додаткові файли:
Панель приборов.jpg
Панель приборов.jpg [ 185.27 КБ | Переглядів: 5341 ]
Вид с боку.jpg
Вид с боку.jpg [ 200.08 КБ | Переглядів: 5341 ]
Моторный отсек.jpg
Моторный отсек.jpg [ 229.75 КБ | Переглядів: 5341 ]
Сборка АКБ без крышки.jpg
Сборка АКБ без крышки.jpg [ 212.47 КБ | Переглядів: 5341 ]
IMG_20230922_094135_719.jpg
IMG_20230922_094135_719.jpg [ 340.12 КБ | Переглядів: 5341 ]
IMG_20230921_002343_848.jpg
IMG_20230921_002343_848.jpg [ 316.51 КБ | Переглядів: 5341 ]
IMG_20240330_222231_768.jpg
IMG_20240330_222231_768.jpg [ 273.89 КБ | Переглядів: 5341 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#136127Повідомлення 31 бер 2024, 10:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Успіхв у подальшій єксплуатаці :bravo:

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#137037Повідомлення 27 черв 2024, 23:04 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Скажіть будьласка, а як виконано кріплення до "лижі"?? Нижній болт з трубкою не заважав? Я, як не крутив, не знайшов такого положення двигуна щоб не пиляти лижу. Або не ставити той нижній болт кріплення двигуна. Не 8 а поставити 7 болтів. . Як виконано у Вас??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#137042Повідомлення 28 черв 2024, 13:48 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Сміла, Черкаська обл.
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: Таврія Пікап (АND)
Доброго Всім дня ! Щодо кріплення двигуна з коробкою до лижі то дійсно там підрізане місце щоб пройшла дистанційна трубка, ще там була ненадійна різьба у коробці на крайному болтові прійшлося зробити підсилювач який дістане до верхного болта.
Ще зверніть увагу на цілісність гумових подушок. При пошкодженні задньої подушки стається "цікавий прикол" при русі назад під гору, двигун піднімається на порваній подушці, тришип вилазить із стакана та з грохотом вскакує назад. Ви перелякані виходите піднімаєте капот , там все нормально , дивитесь ззаду, знизу , все нормально, в перед їде, - все добре. А звідки ж грохот?
І так далі поки знову під гору не прийдеться здавать. Вичислив причину через місяць з помічником.
Ще в нижній лижі потрібно зробити декілька великих отворів для зливу води і грязюки бо взимку туди набивається мокрий сніг, потім все це замерзає і Таврія по звуку в салоні перетворюється на електричку або старий трамвай :mrgreen:
Ще при розташуванні двигуна щілинами-повітрязабірниками назад, - у двигуні сухо и не грязно, клеми з дротами вперед, нічмм не закриті , теж себе ведуть добре.
У коробці залита ATF , за сім років два раза міняв оливу, один раз,- тому що попадала якось волога і вона ставала емульсією, другий раз, рік назад, коли знімав весь силовий агрегат, проточувався колектор, мінялися підшипники.


Додаткові файли:
zagalny vid.jpg
zagalny vid.jpg [ 235.34 КБ | Переглядів: 4933 ]
kriplenya znyzu.jpg
kriplenya znyzu.jpg [ 272.73 КБ | Переглядів: 4933 ]
kriplenya zzadu.jpg
kriplenya zzadu.jpg [ 275.32 КБ | Переглядів: 4933 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#137058Повідомлення 29 черв 2024, 18:50 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Мирного дня всім! Велечезне дякую. Скажіть ще, а як з третьою точкою кріплення? На заводській подушці чи як? І чи маєте силовий автомат? Де розташований і як вмикаєте? Ну, тросик під капот? Чи провода йдуть з батареї до салону?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138316Повідомлення 23 лист 2024, 12:43 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Сміла, Черкаська обл.
Дякував (ла) 6 Подякували 54
Мій електротранспорт: Таврія Пікап (АND)
Доброго Всім дня !
Розповім сам, та прошу поділитяся досвідом по експлуатації колекторних тягових двигунів.
Проблема у тому, що у вересні 2023 року на двигуні ДС3,6 Таврія Пікап (від AND) сталося підвищене іскріння на колекторі: це виражалося дриганням на старті, та звуком роботи швейної машини. На той час пробіг двигуна був доволі великий 80 тис. Двигун було знято, проточено колектор, додатково пролачено обмотки, встановлено додатковий бандаж, замінені підшипники та щітки, все зібрано, ізоляція в нормі.
Почалась експлуатація , і через 10 тис, рівно рік, у жовтні 2024 року ситуація повторюється: характер підгара аналогічний, 5-6 ламелей і з однієї та протилежної сторони симетрично. Проточили, електрично все нормально, підшипники щітки в нормі, зібрав.
Вирішив перевірити чи немає МВЗ: підключив через потужні лампочки до 12 В АКБ. добився обертання на досить малих обертах, обертається рівномірно, осцилографом став на виводи двигуна осцилограма споживання струму рівномірна, та дефектів комутації немає, все в нормі.
Замінив на випередження щліцеву частину що крутить первинний вал, бо була зношена на 50%.
Поставив, поїхав... Пройшло 2 місяця, і знов те саме, але прогар колектора не на тому місці, де був останній раз, змістився на 6 ламелй.
Розібрав, проточив, електрично, механічно, все норм. Замінив КПП, бо була в наявності краща, новша, тихіша.
Зараз їде нормально, а чи надовго?
На думку приходять думки про недостатню відбалансованість якоря, про якісь паразитні резонанси, про те, що часом оберти перевищуються в 3-5 раз від номінальних. Може щітки з якогось іншого матеріалу, хоча вони від Goga65 повині бути орігінали.
Якось так. буду підготовляти другий двигун, в наявності ЕС10/4,5/28, насосник перероблений на послідовне збудження, перехідна плита і шліцевий перехідник вже є.
Прошу вибачення за багато буков (в мене мало не виходить), буду вдячний послухати аудиторію з цоьго приводу.


Додаткові файли:
DC motor DS3.6 collector problem.jpg
DC motor DS3.6 collector problem.jpg [ 307.41 КБ | Переглядів: 3844 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138320Повідомлення 24 лист 2024, 13:22 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
zvit писав(ла):
...Поставив, поїхав... Пройшло 2 місяця, і знов те саме, але прогар колектора не на тому місці, де був останній раз, змістився на 6 ламелй. ...

...І у мене теж така череда пішла...після "костов" 3,6 замінив на "костов" 6,3 там щітки майже у 1,5раза грубші...поки ще обкатка, но і попередній і останній двигун при трогані геде як тролейбус солдеповский :? , теж ніхто конкретно нічого не скаже, а покійний Міхайловіч казав що "костов" не вбиваемий....


Додаткові файли:
изображение_viber_2024-10-01_19-54-21-069.jpg
изображение_viber_2024-10-01_19-54-21-069.jpg [ 202.85 КБ | Переглядів: 3795 ]
изображение_viber_2024-10-01_19-53-26-549.jpg
изображение_viber_2024-10-01_19-53-26-549.jpg [ 238.66 КБ | Переглядів: 3795 ]
изображение_viber_2024-10-10_09-22-45-620.jpg
изображение_viber_2024-10-10_09-22-45-620.jpg [ 376.88 КБ | Переглядів: 3795 ]
изображение_viber_2024-10-01_19-53-22-684.jpg
изображение_viber_2024-10-01_19-53-22-684.jpg [ 192.73 КБ | Переглядів: 3795 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврия Пикап (AND)
#138328Повідомлення 25 лист 2024, 18:45 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Була така сама історія з ДС 3.6 можна почитати в темі горбіка, суть в тому що в мене було міжвіткове кз в якорі, і так само горів колектор.

Перемотали перестало, але той ДС 3.6 для мене вийшов золотим. На сьогоднішній день, взагалі не бачу в ДС моторі)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 46 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 86


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group