XAOYAG писав(ла):
О, вы еще не знаете самого интересного. По скольку инвертор будет стоять только до контроллера то про рекуперацию можете забыть, или будете городить еще один такой же инвертор для рекуперации. Мой вам совет забудьте про инвертор как про ненужное звено.
Второй момент если вы кормите мотор не полным напряжением значит он вам не выдаст номинальных оборотов, и если ваше напряжение 150в занчит и обороты мотора упадут от 4.3 до 5 раз
А теперь делим на передаточное коробки и множим на длину окружности колеса.....
1 В цьому питанні я з Вами погоджусь при умові коли Ви допишете - оберти впадуть в 4 рази при максимально допустимому моменті.
Тобто своїх 12,5Квт - я все одно отримаю
2 Стандартна схема Лексуса
а - вольтаж батарей - 288В
б - є інвертор з 288В постійного на 650В змінного
г - рекуперація в цій конфігурації присутня.
3 Підсумуємо
Поки що я не бачу заперечень(які б мене переконали) по яким
а - при умові що я нарощу вольтаж батарей до 180В я зможу зняти з двигуна максимальну потужність в 50Квт/650В х 180В=14Квт
б - максимальний момент я зможу на колесах отримати до швидкості в 40-45 км/год
4 На першому етапі це мене влаштує
Далі буду розглядати спосіб підвищення вольтажу в Келі
5 Стандартний Келі(144 х 300ампер) коштує 700 доларів ,перемотати двигун на 180В я завжди встигну і при цьому зможу використовувати вже наявний контролер для повного використання потужності двигуна (180В х 300А = 54Квт)