Поточний час: 18 груд 2025, 20:07

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 14 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Триколісний з двома задніми моторами
#50527Повідомлення 24 січ 2018, 10:55 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Troja
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Доброго дня.


Підкажіть будь-ласка, що з обвісу треба додати до двох задніх "Мотор-колесо 48V500W 26 дюймов", щоб вийшло дешево, сердито і без педалей їздити на рибалку?

Крейсерської швидкості хочеться 35км/г, в наявності бетонка і грунтовки гарно вкатані.

Варити раму буду з шматків велосипедних від України (підсиливши дропаути і в місцях кріплення амортизаторів), то ж сама рама не має вийти важкою.

З того, що прочитав, мені будуть потрібні два контролери, ручка газу, акумулятор і бмс. Порадьте будь-ласка, що б такого купити готового з обвісу до МК в межах 15тис (на колеса бюджет окремий)?

Що нового є, крім мотор-коліс? Може краще будуть редукторні чи окремо двигуни з приводом ременем?

На скільки гарно гальмують МК рекуперацією? Чи все одно треба ставити і задні гальма?

Чи є в природі гальмівні ручки з контактом на контролер і гідравлічними приводом? як ділити тросик між двома задніми - навіть не уявляю.

Звіти читав, але багато старих, якщо можна - допоможіть новачку. З радістю почитаю теорії або практичних прикладів.

Дякую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50531Повідомлення 24 січ 2018, 11:33 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 324
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Цитата:
На скільки гарно гальмують МК рекуперацією? Чи все одно треба ставити і задні гальма?

рекуперация -это как торможение двигателем на ДВС. Обычные тормоза обязательно.
Цитата:
Чи є в природі гальмівні ручки з контактом на контролер і гідравлічними приводом? як ділити тросик між двома задніми - навіть не уявляю.

отключение контроллера при томожении - это защита от дурака. Нормальному водителю достаточно не газовать когда тормозишь.
тросики любым разветвителем Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50560Повідомлення 24 січ 2018, 17:44 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 68
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
По чему решили строить трайк для поездок на рыбалку?
На двухколесном значительно быстрее можно ехать, нежели на трайке.
У самого есть трайк и пара двухколесников.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50561Повідомлення 24 січ 2018, 18:40 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 620
Мене два моторколеса 48В 500Вт без нагріву тягали колись зі швидкістю 55-60км/год від батареї 60В (20s LiFePO4), правда в режимі 115%. Так, для загального розвитку )
один від 48В грівся більше, ніж два від 60)))

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50579Повідомлення 24 січ 2018, 22:12 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Troja
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Трайк - не впевнений, що два колеса витримають 30км грунтовкою і мою сотню ваги. Плюс ще батареї. Ну і просто прикольно.

Так, розділити тросик можна, але мені дуже подобаються гідрогальма. Двома пальцями без напруги гальмують. На механічних дискових треба сильно давити на ручку?

Цитата:
.від батареї 60В (20s LiFePO4),

О, вже якісь деталі.
Тобто треба брати п'ять таких батарей?

А як бмс-ку підключати до двох контролерів? http://www.batterysupports.com/60v-100a-20s-20x-32v-lifepo4-battery-bms-lfp-pcb-pcm-smt-system-p-289.html на ось цьому сайті намальована схема для одного контролеру. Просто роздвоїти жовтий дріт і під'єднати до обох контролерів? А Ваша Бмс таке вміє?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50591Повідомлення 25 січ 2018, 08:09 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 68
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
oleksa писав(ла):
Трайк - не впевнений, що два колеса витримають 30км грунтовкою і мою сотню ваги. Плюс ще батареї. Ну і просто прикольно.

Самое прикольное будет когда Вы на трайке будете ехать по глубокой колее протоптанной джипами в поле или по узкой тропинке в лесу.
Сгонять на оптовый рынок и привести пару мешков картошки - да, тут трайк вне конкуренции.
Просто я имею уже десятилетний опыт езды на трайке по вся кого рода дорогам.
Я то же вешу 100 кг и меня прекрасно выдерживают два колеса.
Лично для себя, я бы на на дорожную украину поставил мотор батарейку и гонял бы на рыбалку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50624Повідомлення 25 січ 2018, 18:11 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 345 Подякували 706
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Интересный вариант .
https://ua.newwest.media/article/2018/1 ... ktroskuter

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50650Повідомлення 25 січ 2018, 22:44 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Troja
Дякував (ла) 0 Подякували 0
13км на годину? Електро колесо більш просте, менше місця займає і дешевше. А їде, мабуть, так само. Ну і такої точності в складанні триціклу до чемодану я точно не дотримаюсь.
Мені більш до вподоби щось ближче до першого триціклу Кутлиярова


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50687Повідомлення 26 січ 2018, 16:19 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Олекса, привіт.Хочу тобі порадити залишити затію з трайком...я мисливець і рибак , і хочу тобі сказати що ось вже кілька рокіа це транспорт номер два після мого дизельного джипу . Зроби спершу ровер,покатайся аж потім побудуєш трайк.Але трайком ти не поїдеш по тротуарами, не поїдеш велодоріжкою, не поїдеш лісом,залишається тільки проїзджа частина а туди треба трайк з максималкою від 60 км і бюджетом від 3000 Дол.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50732Повідомлення 27 січ 2018, 09:52 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 68
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
Володимир писав(ла):
Але трайком ти не поїдеш по тротуарами, не поїдеш велодоріжкою,

Мой трайк имеет максимальную ширину 80 см, и я на своем трайке довольно часто езжу по тротуарам и особенно велодорожкам. Здесь как раз и проявляются преимущество трех колес. Можно ехать со скоростью близкой к нулю, что на веле затруднительно, бо начинаешь "вилять" из стороны в сторону.
Додаткові файли:
03.jpg
03.jpg [ 162.78 КБ | Переглядів: 8698 ]


Востаннє редагувалось ivsem 27 січ 2018, 15:05, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50738Повідомлення 27 січ 2018, 12:34 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
класс!!! это заводской трайк?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#50742Повідомлення 27 січ 2018, 15:02 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 16 Подякували 68
Мій електротранспорт: электротрайк, электромот и электровел
Kapral88 писав(ла):
класс!!! это заводской трайк?

Да, это китайский аппарат. Куплен лет десять назад. Изначально он был двухместный, с одним пятисотваттным мотором и свинцовым аккумулятором 48 воль 12 а-час. Далее я доработал его до трехместного варианта и поставил второе самопальное пятисотватное мотор-колесо. Аккумулятор сейчас литий-железо 48 вольт 20 а-час. Для более дальних поездок добавляю параллельно литий-железо 48 вольт 12 а-час.
Додаткові файли:
traik.jpeg
traik.jpeg [ 305.63 КБ | Переглядів: 8671 ]


Додаткові файли:
02.jpg
02.jpg [ 155.01 КБ | Переглядів: 8671 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#53137Повідомлення 27 лют 2018, 23:42 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Сміла, Черкаська обл.
Дякував (ла) 6 Подякували 55
Мій електротранспорт: Таврія Пікап (АND)
Доброго вечера Уважаемые форумчане! Да простит меня топик-стартер, что в его теме спрашиваю.
Собственно прошу благословления и советов к такому проекту:
Планирую к весне построить трайк для тещи чтобы ездила на огород, базар по сельским дорогам. Параметры скромные , но надо чтобы в корзине мешок помещался и теща ехала без педалей километров 5-10 со скоростью до 25 км/ч. и не падала (поэтому и трехколесный ). Строить планирую бюджетно из велосипедов типа "Десна" или "Эврика" с передним приводом редукторным мотор-колесом 350Вт, 20 дюймов колесо( хватит ли мощности? ). Сзади два 20' колеса ( возможно подрессоренные, хотя это сильно усложняет утяжеляет конструкцию) или (рессорить только корзину с грузом и сиденье ?). Возможно ли и целесообразно ли применить задний привод на одно из колес? Имелся ли опыт применения маленьких мотор-колес от гиро-скутеров ( показалась привлекательной их цена)?
Благодарю за ответы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#53142Повідомлення 28 лют 2018, 08:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Черновцы
Дякував (ла) 25 Подякували 5
Если нет крутых подьемов, то и редукторного подвесного двигателя вполне хватит- испытано. Скоро открою отдельную тему и поделюсь информацией и опытом


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 14 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 123


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group