lu4 писав(ла):
Хлопцьі ну Вьі тут нахвантазировали и без меня

.
1. До 3х Квт - 500 кг то есть при пиковьіх 8 лс полтонньі или 15 лс на тонну - тогда гольфкар с МАХ скоростью до 40 км/ч.
В мене зараз Єва , 1000 кг(800 кг авто+200 кг пасажири) при 8Квт тримає 50-60 км/год , якщо вага зменшиться в 1,5 рази - що буде ?
lu4 писав(ла):
Если хотите въехать в трафик, без доков, то МАХ вес до 300 кг (с полной нагрузкой).
В трафік вже вїзжає при потужності 15 кс на тонну
lu4 писав(ла):
2. Типа Смарт - а о лобовой площади и аеродинамике кто думать будет или у нас есть в запасе дополнительно 10+кВт на скорости под 80 км/ч.
Для єтого тандемная посадка и схема обратного трайка с внешним мотором коробкой на 2-3 передачи и АКБ 10 кВтч 42-45 кг.
Дивимось а-ля смарт
висота - 1,30 , ширина 1,5 х коефіцієнт обтікання від 0,5(моя Єва) до 0,3 х (1,3 х 1,4) - трайк 1+2
Отримаємо коефіцієнт опору
Єва - 1,3 х 1,5 х 0,5 =0,975
Теоретичний трайк - 1,3 х 1,4 х 0,3 =0,546
Єва при 100 км/год - бере 15 Квт потіжності
Трайку вистарчить на максималку в 100км 15 х 0,546/0,975=8,4 Квт
Що Єва , що трайк не розраховані на постійну швидкість в 100 км на годину по наступним причинам
а - заслабий двигун який перегрвється
б - замалі акамуляторні батареї
в - замалий комфорт для тривалого пересування
Тобто це суто міський авто з радіусом пересування в 50-70 км....