Від попереднього проекту "Двомісний трицикл для подорожей" залишилися скутерні двигуни колеса, в результаті заміни їх на авто-мотори. Також були виготовлені задні маятники під них. Вирішив замінити свій одномісний велотрицикл, на чотириколісний, але так, щоб помістився в гаражику 2.1 метра. Також замовив на Алі передню підвіску для самостійного будівництва квадроциклів. Вже прийшла. З передніми колесами довго вирішував, щоби були теж 10 дюймів і бюджетно. Знайшов і цікавий вихід. Виявляється є скутерні задні колеса 10” з барабаном 130 мм усередині. Якщо стікати на токарці внутрішню обойму, то туди входить маточина від цієї підвіски. Пропоную обговорити, поки що, паперовий макет, креслення у двох проекціях та дротяну модель. От предыдущего проекта " Двухместный трицикл для путешествий" остались скутерные мотор колёса, в результате замены их на авто-моторы. И также были изготовлены задние маятники под них. Решил заменить свой одноместный велотрицикл, на четырёхколёсный, но так чтобы поместился в гаражике 2.1 метра. Также заказал на Али переднюю подвеску для самостоятельной постройки квадроциклов. Уже пришла. С передними колёсами долго решал, чтобы были тоже 10 дюймов и бюджетно. Нашёл и интересный выход. Оказывается есть скутерные задние колёса 10 "с барабаном 130 мм внутри. Если сточить на токарке внутреннюю обойму, то туда как раз входит ступица от этой подвески. Предлагаю обсудить, пока что, бумажный макет, чертёж в двух проекциях и проволочную модель.
|