Поточний час: 31 лип 2025, 06:35

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 77 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136991Повідомлення 23 черв 2024, 05:39 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 32
Щось тут вже усе змішалося у кашу.
Будівельник, я так зрозумів що однофазний інвертор до вашої батарейки 100s - є. Вам потрібна зарядка до вашої батарейки. Так?
Зарядку можна зробити з двох діодів та двох конденсаторів (схема подвоювача напруги) без гальванічної розв,язки. Струм буде обмежуватися ємніст,ю конденсаторів. Це від звичайної мережі 220 вольт.

Також можна зробити потужну трифазну зарядку на подібному принципі (6 діодів, 3 конденсатора). Таке вже робилося у промисловості пів віку тому. Можна схему пошукати.

По автоматичному вимкачу на виході батарейки - якщо по входу слідуючего за батарейкою пристрою нема великих ємностей то автомат вибираюсь 1,2 Іном, якщо стоять більш менш великі ємності то автомат 10 Іном, або на 1,2 Іном але який з затримкою спрацювання по часу.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136996Повідомлення 23 черв 2024, 13:39 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300, Aiways U6
Все вірно
Інвертор однофазний вхід DC 320-420 вихід AC 220 - є
Батарейка 92S*3P*20ампер елемент - є , буде переконфігурована якось
Питання заряджання -якось виконано буде...чи напряму від мережі з мінімальними перетвореннями
чи через чарджер , чи взагалі якесь комбіноване рішення - там побачимо( там це 7-10 днів :)

Опір 100S=1 ом - це я наміряв, але точність бажає кращого , може відрізнятись в рази

Батарейка ще робоча, але навіть розкидати її на підсилення інших авто - в облом, не вартує.
Теорію вивчив
Максимум 1 фаза амплітуда=300Вольт
Робочий 1 фаза = 300 вольт/корінь2=220
Максимум 3 фаза амплітуда=520 вольт
Робочий 3 фаза=380 вольт

Дякую за поради
До вівторка

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 77 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group