zvit писав(ла):
Добрий вечір! Дзвольте вислвити декілька думок, зауважень та підказок. Мій електромобіль Таврія-Пікап (в першій "інкарнації" від АND) в другій "інкарнації" щоденно експлуатаця вже більше 5 років на точно такому як на фото двигуні ДС 3,6/7,5/14 пройшов вже 75000 км.
1) По двигуну: Проточувався коллектр відносно підшипників (при проточуванні не можна просто центром прижимати в різьбовий отвір кріплення вентилятору буде биття коллектору) щітки рідні поки що міняти не потрібно. Встановлювати треба двигун так, щоб вода та бизги від коліс не потрапляли у щілини забору охолоджуючого повітря.
2) по контроллеру: саморобний, плата від Романтика напруга 132В, струм обмежений платою на рівні 20 відсотків за замовчанням і складає 50-60А батарейного. Контактор безпеки TKD 201 або схожі, на 4році був замінений, бо стали залипати контакти.
3) Вважаю що в авто до 700кг щеплення не потрібне, перехідна плита вирізана автогеном на металобрухті по викройці зі листової сталі 10мм. трохи рехтована, трохи шліфована, на коробку ставилась вручну без станків, зєднання з первинним валом коробки класичне (шліцева серединка від диска щеплення в перехідній муфті).
4) Батарея 16 консерв Nissan Leaf 32S 132V перший рік пробіг складав 60км та з кожним роком щоденної експлуатації пробіг зменшувався на 10 км. Зараз складає 15-20км, вже є нова батарея 32S LG 63Ah котру встановлюватиму на днях. Батарея любить температуру 20-25 градусів. тому взимку треба утепляти та вночі гріти, на літо утеплювач демонтувати. Зарядка 2 шт Delta ESR 48 30.
5) Загальні думки:Бюджетно переобладнати невелике авто в електромобіль можливо і я своїм проектом дуже задоволений. В економічному плані зекономлено тількі на паливі за 5 років близько 5000$. Аматор повинен мати чіткі знання і вміння щодо електрики та бажано і електроніки, та "прямі руки" щодо механіки та автосправи.
Щодо вашого проекту я Вам бажаю успіху і готовий допомогти досвідом, але якщо ви твердо вирішили будувати собі електромобіль то оберіть краще Славуту або Таврію, Вкладені сили та ваше натхнення повинно окупитися, ЗАЗ 968 звісно поїде, але радувати око він не буде, Ваша дружина напевно буде критикувати авто не захоче сідати туди, запчастин по ходовкі вже не має, рульове кожен рік потрібно перебирати Досвід володіння ЗАЗ968 5років.
Щиро дякую за таку велику кількість порад!
Перехідну плиту буду робити з пластини 8мм. Буду різати плазморізом. Контроллер скоріш за все буду купувати у Романтика, або спробую зробити саморобний.
Батарейка буде від гібридного авто Хонда кларити. Там модуль 12s1p 28Ah. Хочу 2 модулі паралельно і 2 послідовно, на перших порах повинно вистачити.
З приводу донора, буду використовувати саме заз 968м. Він взагалі не гнилий і салон в шикарному стані + я вже викинув ДВС. З приводу того, що жінка не захоче зі мною їздити, не хвилюватися, мені 16 років