Поточний час: 16 черв 2025, 20:54

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 31 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#136756Повідомлення 03 черв 2024, 09:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
Є електровелосипед та електропрчеп із своєю батареєю. Обидві батареї 60 в. Стоїть задача синхронізувати обидві батареї. Тобто одна на половину розряджена інша повністю заряджена. Достатньо 5 а. Якби були dc/dc на 70/70в, то можна було два таких і через діоди. В кого є думки з цього приводу?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136758Повідомлення 03 черв 2024, 11:44 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
DA90S писав(ла):
... одна на половину розряджена інша повністю заряджена...

Як на мене достатньо "одну" повністю зарадити і не заморачуватись :ja:

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136759Повідомлення 03 черв 2024, 11:45 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 94 Подякували 40
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело, хоч і не один
Хочу електротранспорт: Рухаюсь далі - швидше, дальше, міцніше...
А навіщо одної батареї половина? Дві разом зєднав після повної зарядки обох і все.
Паралельно зєднати, просто не дуже товстим проводом і буде просадка по проводу. Це щоб нічого не городити. І чому 5А? БМС не дає?
В мене на разі на велосипеді 2 паралельно - 13S - 12аг і 17аг. Користуюсь і заряджаю паралельно. Класно тим, що струм навантаження ділиться і відповідно меньше чим було раніше. Дальність на все поки не пробував, але після 33км було в залишку в одній батареї 76% на смарт БМС, причім педалями не кручу взагалі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136770Повідомлення 03 черв 2024, 23:54 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
Goga65 писав(ла):
DA90S писав(ла):
... одна на половину розряджена інша повністю заряджена...

Як на мене достатньо "одну" повністю зарадити і не заморачуватись :ja:

Ви можете хоч подро@ть на свої батареї. У вас нема а ні подібного транспорту а ні подібних задач і життя у вас своє. Було конкретне технічне завдання. Дрочерні поради мені не потрібні.


Востаннє редагувалось Stalker_W 05 черв 2024, 14:07, редаговано 1 раз.
Зауваження за некоректні висловлювання


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136772Повідомлення 04 черв 2024, 11:14 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1079
Мій електротранспорт: >
В техзавданні не вистачає техзавдання. ....Яка хімія, який перепад напруг між батареями до підключення...

Простіше всього взяти кілька звичайних резистивних баластів, і коммутувати їх кількість мікроконтроллером в залежності від струму.

Є варіант ще простіший, в якості тих вирівнюючих баластів взяти лампу розжарювання на номінальну напругу як максимальна різниця між батареями і на порібний струм балансування. Лампа в певному діапазоні працює як стабілізатор струму (бареттер).

Можна звісно і з дісішками заморочитися, але їх ККД в данному випадку буде не дуже більший за баластні(резистивні) струмообмежувачі. Бо наприклад при різниці напруги в 10в, середня напруга балансування буде 5в(поки збалансує до нуля), а це 8 процентів від 60в, то виходить загальний ККД 92%... думаю знайти перетворювач 70-70в з більшим ККД буде проблематично.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136773Повідомлення 04 черв 2024, 11:55 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
DA90S писав(ла):
Goga65 писав(ла):
DA90S писав(ла):
... одна на половину розряджена інша повністю заряджена...

Як на мене достатньо "одну" повністю зарадити і не заморачуватись :ja:

Ви можете хоч подро@ть на свої батареї. У вас нема а ні подібного транспорту а ні подібних задач і життя у вас своє. Було конкретне технічне завдання. Дрочерні поради мені не потрібні.

Кожної весни, після зимовки, добавляю "повербанк" до основної АКБ... іроблю так як радив, но як що ви не шукаете легких шляхів, прислухайтесь до поради фахівців ;)


Додаткові файли:
повербанк.jpg
повербанк.jpg [ 398.9 КБ | Переглядів: 4442 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136774Повідомлення 04 черв 2024, 11:57 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
-=TRO=- писав(ла):
...Є варіант ще простіший, в якості тих вирівнюючих баластів взяти лампу розжарювання на номінальну напругу як максимальна різниця між батареями і на порібний струм балансування. Лампа в певному діапазоні працює як стабілізатор струму (бареттер)...

- Дуже проста та класна порада {!_!}

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136780Повідомлення 04 черв 2024, 20:32 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
Goga65 писав(ла):
-=TRO=- писав(ла):
...Є варіант ще простіший, в якості тих вирівнюючих баластів взяти лампу розжарювання на номінальну напругу як максимальна різниця між батареями і на порібний струм балансування. Лампа в певному діапазоні працює як стабілізатор струму (бареттер)...

- Дуже проста та класна порада {!_!}

Якби мені було 12 років так би й зробив. А так доведеться шим модуль робити з регулюванням скважності.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136781Повідомлення 04 черв 2024, 20:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 639 Подякували 288
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....
Хочу електротранспорт: model 3 old style
DA90S писав(ла):
Goga65 писав(ла):
DA90S писав(ла):
... одна на половину розряджена інша повністю заряджена...

Як на мене достатньо "одну" повністю зарадити і не заморачуватись :ja:

Ви можете хоч подро@ть на свої батареї. У вас нема а ні подібного транспорту а ні подібних задач і життя у вас своє. Було конкретне технічне завдання. Дрочерні поради мені не потрібні.

:irre: якщо Пан вельме розумний, нащо просити поради ? {zzz}

_________________
Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136782Повідомлення 04 черв 2024, 20:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
-=TRO=- писав(ла):
В техзавданні не вистачає техзавдання. ....Яка хімія, який перепад напруг між батареями до підключення...

Простіше всього взяти кілька звичайних резистивних баластів, і коммутувати їх кількість мікроконтроллером в залежності від струму.

Є варіант ще простіший, в якості тих вирівнюючих баластів взяти лампу розжарювання на номінальну напругу як максимальна різниця між батареями і на порібний струм балансування. Лампа в певному діапазоні працює як стабілізатор струму (бареттер).

Можна звісно і з дісішками заморочитися, але їх ККД в данному випадку буде не дуже більший за баластні(резистивні) струмообмежувачі. Бо наприклад при різниці напруги в 10в, середня напруга балансування буде 5в(поки збалансує до нуля), а це 8 процентів від 60в, то виходить загальний ККД 92%... думаю знайти перетворювач 70-70в з більшим ККД буде проблематично.
дивна у вас арифметика. При різниці потенціалів між батареями 10 в і 5а струму 50 ват іде в тепло тоді як у дісішки 5ват.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136784Повідомлення 04 черв 2024, 21:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
От прикрутити балансувальний конденсатор який буде по черзі комутуватись до батареї це те що треба.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136805Повідомлення 06 черв 2024, 12:14 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1079
Мій електротранспорт: >
Як що потужності однієї батареї достатньо, то достатньо двох ключів, перший вмикається на тій батареї де напруга більша (реалізується компаратором), а обидва замикаються коли напруга в батареях вирівнюється.
__________________________
DA90S писав(ла):
дивна у вас арифметика. При різниці потенціалів між батареями 10 в і 5а струму 50 ват іде в тепло тоді як у дісішки 5ват.
Так це не арифметика, це фізика, бо робити треба 60в * 5А = 300Вт , 5вт у тепло це 98+%ККД, таких дісішок не буває.

Але , як що втрата тих 8% лампочкою від перекачанної енергії то занадто, а в очевидь звичайний імпульсний перетворювач з 70в в 60в кращий ККД не дасть, то потрібен підвищуючій перетворювач який з 10в (різниці) буде робити 60в, так загальний ККД буде дійсно значно більше. Готових варіантів підвищюючих дісішок зі стабілизацією вхидного струму я не знаю, але воно легко робиться наприклад на обратноході з мікросхемою UC3842, або купі іньших що теж мають обмежувач струму ключа. Але то вже розробка.. = геморой. Бажаю успіху в реалізації, мені самому буде цікаво як що знайдете те що не треба для цього сильно переробляти.
__________________________
DA90S писав(ла):
От прикрутити балансувальний конденсатор який буде по черзі комутуватись до батареї це те що треба.
Фізіка каже що ККД того дійстваа буде дорівнювати ККД резистора(або лампочки) між батареями, а загальний струм буде залежати не тільки від ємності конденсатора а і від різниці напруги (тоб то один в один резистор, лампочка буде краще.) Щоб струм не залежав від різниці напруги, можна звісно підвищувати частоту перемикання конденсатора, але ККД все одно буде на рівні резистора (лампочки), а схемотехнічна складність на рівні правильної дісішки.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136813Повідомлення 06 черв 2024, 23:03 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
На сьогоднішній день концепція ідеї така. Дві батареї з'єднуються одним полюсом і сюди ж конденсатор. Далі перемикаючи другий полюс конденсатора по черзі між батареями. За допомогою 3 контактної релюшки це дуже просто робиться, але треба не релюшка а два надійні ключі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136824Повідомлення 07 черв 2024, 22:14 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1079
Мій електротранспорт: >
Я як дурний розпинався приводячі аргументи проти, і тут бац, такий вибір....
Але ви робіть, бо як що дуже сильно хочеться зробити саме так, то завжди можна.
Можна навіть крім "концепція ідеї" придумати ще пару гучних фраз, щоб прям геніальним винаходом пахло.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136829Повідомлення 08 черв 2024, 08:57 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
А що не можна ввімкнути ці батареї через два діода? Кругом потрібно ліпити ШИМ на ардуіні?

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 31 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 37


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group