zvit писав(ла):
Доброго дня! В мене не Таврії прредзаряд працює по такій схемі вже скоро десятіліття нарікань немає .
Опис : при подачі на команди "вкл запалювання" зпрацьовує реле Рп яке підключає потужний резистор предзаряду конденсаторів контроллеру. якщо все гаразд і напруга зросла до необхідної (виставляється пдбором резасторів подільника на вході TL431) то відкриваються транзистори КТ209 та MOSFET який підключає обмотку контактора ТКД .
Живиться цей вузол від окремого ДС-ДС який ще заживлює прилади контролю вольтметри, амперметри, ардуіно. ( адапттер 12 В 2А білий Дойче телеком починає працювати від 36в до 220в). Тому з'єднання -12 та -В це не з мінусом борт мережі.
Можливо я не бачу всієї схеми авто, але яку функцію виконує реле РП ? Чому тоді резистор не під"єднати на постійній основі паралельно силовим контактам?? Так як це зроблено в мануалах куртіса. Всеодно те реле постійно ввімкнене. То навіщо воно? Ввімкнув силовий автомат і почався предзаряд. А далі - так, питань до схеми немає. Піднялась напруга - спрацювала ТЛка відкрила польовик. Навіть якщо буде обрив резистора то напруга не підніметься і заряду не буде. Схема не спрацює. То навіщо те реле? Скажіть які можуть бути погані наслідки коли мінус борт мережі і мінус силової батареї спільні. Дякую