Поточний час: 28 серп 2025, 17:53

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1489 ]  На сторінку Пред.  1 ... 96, 97, 98, 99, 100
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#138118Повідомлення 02 лист 2024, 16:44 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Я на горбіку (і не тільки) отримую з інвертора ліфа значення обертів, а далі перераховую на редукцію і діаметр колеса і отримую швидкість і + рахую одометр.

В резольвер не раджу лізти, там все дуже ніжне.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#139833Повідомлення 29 лип 2025, 08:48 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 718 Подякували 311
Мій електротранспорт: е-Таврия
Выгулял Трабанта. Лифовские консервы хочу поменять на 64 коны (сейчас 28 консерв). Для этого надо еще прикупить один блок на 30 или 27 ячеек и соединить их последовательно 64S1P. Ваттметр начал завышать напряжение, вместо 220В показывает 280, такое уже было, что-то в делителе скорее всего (уже нашел, смд -резистор в делителе 470к стал 68к).

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#139921Повідомлення 17 серп 2025, 06:51 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 718 Подякували 311
Мій електротранспорт: е-Таврия
Пока Таврия в ремонте, езжу на Трабанте. Вчера заряжал Трабант от солнечного инвертора, так как напряжение в дачной сети скакало от 140 до 190В, от панелей шло 2 кВт, от АКБ 600Вт. Но солнце зашло за тучки, и все 2.6 кВт пошло от АКБ инвертора, и он упал в ошибку 02 (over temperature). Пришлось уменьшать ток зарядки до 7А (1.5КВт) и все стало карашо. Вот и Трабант познал все прелести солнечной зарядки.

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Trabant 601 (Jekabes + yuri, Днепр + Кременчуг)
#139935Повідомлення 25 серп 2025, 08:01 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 718 Подякували 311
Мій електротранспорт: е-Таврия
На выходные уехал на дачу и начались проблемы. Заряжаться днем невозможно, напряжение падает ниже 170в, и зарядки сваливаются на ток 22А, дачный автомат на 16а не выдерживает. Заряжаться можно только ночью или с 5 до 8 утра, от солнечного инвертора при хорошем солнце зарядка идеальна, стабильное входное напряжение и ток. Сдох свинцовый АКБ окончательно, а ехать надо, пришлось искать свинцовую зарядку по соседям. Народ интересовался Трабантом, думали, что это Москвич-403 или Фиат, ну и удивлялись, что так хорошо сохранился, но что там внутри никого не интересует.

_________________
автопробег на электричестве 49000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1489 ]              На сторінку Пред.  1 ... 96, 97, 98, 99, 100

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: карабас. б. і гості: 129


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group