Поточний час: 03 жовт 2025, 06:37

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 28 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#138930Повідомлення 26 січ 2025, 21:19 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 854 Подякували 708
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Инженер писав(ла):
Петро Чех писав(ла):
Дмитрий_Липко писав(ла):
Купа проектів, де точена втулка в яку входять дві піввісі і обварются. Ходять на ура, знаю проекти де скручувало піввісь, але місце сварка тримало.
Бачив негативний випадок, вісь дуже швидко як зрізало по звареному. Думаю втулка повинна бути розрізною-розполовиненою, а краще з профрезерованими віконцями через які й варити по довжині!
.

Это один из предпочтительных вариантов, которые я рассматриваю
Ну и втулка на горячую естественно


Да, из тех вариантов, что я встречал- это самый адекватный по цене-качеству. Втулка на горячую и сварка через сверления(окна) во втулке.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#138931Повідомлення 26 січ 2025, 23:45 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 673
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Якщо зрізало по сварці, то це питання до якості зварного шва.

Спитайте у Діми (Babac) які у нього піввісі на Горбіку де з ліф редуктор з двома моторами, сумарно 400кВт давить))) І не чув щоб у нього за стільки часу щось там порвало.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#138933Повідомлення 27 січ 2025, 01:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 22 Подякували 59
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
Коли рідні, зроблені по технології і під контролем на підриємстві по живому рвуться, то перегріта зварюванням поперек осі і не нормалізована поготів зобов язана! Втім, якщо дійсно впасти аж в такий перфект - посадити втулку з нагрівом ще й відбалансувати, а зварити як приклеїти (зусилля там не на відрив і здавлювання) тоді... Тільки це якщо вісь не Ніви і не молдавська запчастина, а Ніва без причепа, не з півтори тонами кавунів та не по трахторній колії, тоді таки так!

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#138968Повідомлення 31 січ 2025, 23:45 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 255 Подякували 139
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
У меня так: в одной части полуоси делалось отверстие, на второй - проточка, чтобы входило в то отверстие максимально без люфтов.
палка ставилась в станок токарный - точечно проваривалось с контролем биения. Далее делались лыски (3мм) перпендикулярно стыку до уровня отверстия. полуось грелась и варились лыски на горячую. контроль биения на станке. нагрев и проварка стыка. зачистка стыка на станке и снова проверка биения. изготовление полумуфт и установка с приваркой сверху соединения. контроль биения. зачистка и монтаж полуоси.
ходит 4 год одна длинная, короткая была порвана и сделана новая по такому же принципу(ходит 3 года). подозреваю что полуось порвалась и рассыпалась граната когда заклинило мотор.

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#138975Повідомлення 01 лют 2025, 17:23 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1181 Подякували 1170
Фот или эскизов не осталось?
Я понимаю описание, но многим (та и мне тоже) визуализация была бы предпочтительней


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#140042Повідомлення 19 вер 2025, 12:16 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1181 Подякували 1170
Алексей В писав(ла):
Я користуюся послугами Toropov Sport Transmissions (TST), з Дніпра. Хлопці мають великий досвід металообробки і виготовлення частин трансмісій для спорту та всюдиходів. Можуть робити напіввісі, шестерні, зірки, фланці, муфти, вали, внутрішні і зовнішні шліци,термообробку, кастомні редуктори.

Ты знаешь,Лёша, я брал на заметку твою рекомендацию, но за пол года забыл. А тут пару недель назад решил поискать изготовителей такого вида изделий...чисто из интереса,сколько это стоит на сейчас. Сам же уже практически был готов (и собирался) к изготовлению втулки,подготовке кусков донорских полуосей и тд.
Наткнулся на упомянутых тобой TST :D .Название показалось знакомым,но про твою рекомендацию я всё равно не вспомнил...
Короче созвонился,узнал подробности и условия изготовления,цену. Прикинул,шо озвученная сумма очень даже приемлема. Кроме того это избавляло меня от довольно хлопотной процедуры подготовки/сварки и тд для сращивания.
Отвёз макет полуоси,эскиз,ответные части шрус-ов и через две недели (можно было бы попросить и за три дня,но я не торопился) забрал изделия обалденного на мою оценку качества


Додаткові файли:
полуось лиф-проба.JPG
полуось лиф-проба.JPG [ 259.35 КБ | Переглядів: 1164 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#140043Повідомлення 19 вер 2025, 12:20 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1181 Подякували 1170
Олег (который Торопов,основатель и владелец компании) оказался очень открытым и доброжелательным дядьком.
Поболтали с ним с полчасика про железо,про жизнь...и только в разговоре выяснилось, шо он хорошо знает и тебя,Лёша,и Володю... короче я убедился,шо Днепр это большое село :lol:
Вобщем рекомендую {!_!}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#140049Повідомлення 19 вер 2025, 20:31 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 187 Подякували 660
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Так! Олег робить речі!Раніше для мене було величезною проблемою знайти виконавця подібних робіт.Зараз я маю впевненість що TST виконає для мене необхідні деталі, майже будь-якої складності і найвищої якості. Можна сказати що ця проблеми для мене зникла назавжди.
Додаткові файли:
IMG_20250919_212600582_HDR.jpg
IMG_20250919_212600582_HDR.jpg [ 315.42 КБ | Переглядів: 1136 ]

Ось такі штуки роблять для мене.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга електро"
А091 "Богдан електро"
ХТЗ Е25 "Едісон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Дніпро електро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

https://driver.top/user/68227/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#140057Повідомлення 20 вер 2025, 09:55 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 673
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
А яка в них +- ціна за дві піввісі виходить? На днях обірвало варену палку по сварці))) Але і я накрутив моменту на ліф моторі на всі гроші))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#140058Повідомлення 20 вер 2025, 13:03 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1181 Подякували 1170
Дмитрий_Липко писав(ла):
А яка в них +- ціна за дві піввісі виходить? На днях обірвало варену палку по сварці))) Але і я накрутив моменту на ліф моторі на всі гроші))

…чего ж плюсминус :D ?! Есть точная цифра - 6 за полуось.
Не скажу, шо это прям даром, но поразмышляв , что если делать самому, то всё равно надо покупать донорскую полуось, точить (достаточно точно) втулку и оооочень тщательно проходить весь техпроцесс (не всё из этого бесплатно)
А тут достаточно предоставить образцы шлицов или внутренние обоймы шрусов и эскиз (или длину полуоси). Можно даже на пальцах обрисовать задачу - там люди понимают любые нюансы. Плюс к этому изделия изготавливаются из правильного материала и с соблюдением всех процедур. Уверен, что полуоси получаются не то что не хуже заводских, а даже лучше.
Проанализировав все вышеперечисленные моменты, а также учитывая что экономия времени просто колоссальная, лично я понял, что превышение чисто денежного выражения (незначительно) того стоит


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#140059Повідомлення 20 вер 2025, 15:26 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 3 Подякували 1
Хочу електротранспорт: Zeekr
Dream Tractor писав(ла):
anatoli писав(ла):
і нарізати шліци на новій

Де ж ті нарізальщики шліців всі поділися.. :)))


Багато хто робить зараз нарізні сліди на кулях, дехто продовжує нарізати шліци в Польщі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#140060Повідомлення 21 вер 2025, 11:34 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 673
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
У мене в голові варіант за новими палками виглядає як фінальний єтап, коли спочатку зварили дві палки, обкатали, все ок по довжині, і тоді вже замовляти нову цільну. Бо вже було не один раз, що з першого разу не вгадували із довжиною.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Про полуоси (привода)…
#140061Повідомлення 21 вер 2025, 12:14 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1181 Подякували 1170
Дмитрий_Липко писав(ла):
У мене в голові варіант за новими палками виглядає як фінальний єтап, коли спочатку зварили дві палки, обкатали, все ок по довжині, і тоді вже замовляти нову цільну. Бо вже було не один раз, що з першого разу не вгадували із довжиною.

Так ты ж вроде говорил, шо оборвало моментом, а не ошибкой в длине полуоси. Или я не так понял?!
На самом деле вымерять длину полуоси не особо сложная и хлопотная задача. Тем более для задних, где учитывается только ход подвески.
Достаточно откинуть амортизатор/стойку/пружину и ослабить оси сайлентблоков, чтобы рычаг беспрепятственно мог качаться в крайние точки.
А шо кстати у тебя на Запорожце сзади на кулаках? Так и оставил крестовины или всё таки на шрусы переделал ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 28 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 3


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group