Поточний час: 18 груд 2025, 20:03

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#35864Повідомлення 09 трав 2017, 15:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Город-герой Киев
Дякував (ла) 2 Подякували 69
Мій електротранспорт: Электровелосамопал
Попробую разжевать почему КПД = 0 при нулевых оборотах всегда каким бы нанотехнологичным не был бы двигатель.

КПД = "совершенная работа" / "потраченная энергия"
"совершенная работа" = "угол перемещения" * "момент"

отсюда следует: "угол перемещения" = 0, значит "совершенная работа" = 0, значит, КПД = 0


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#37254Повідомлення 05 черв 2017, 14:59 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев,Соломенка
Дякував (ла) 9 Подякували 25
Мій електротранспорт: "Дракош" электроквадрик
Мое виденье электромотыка:
Берем кроссовый дрынчик,на крайняк хардэндуро.Желательно двухтактный и с железной рамой,чтоб доварить можно было нужные крепежи,выбрасываем коптилку и тулим электромотор или мк и вуаля .
Рулится,что велик ,веса понты,ходовка Агонь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#37277Повідомлення 05 черв 2017, 21:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 297 Подякували 1094
Мій електротранспорт: >
Тему очистил от флуда.
Флуд перенес сюда: http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=78&t=1904
Если кто то считает что его сообщение должно в теме остатся, можете попробовать оспорить мне в личке (а не в этой теме).
Тут просьба больше не флудить, эта тема концепта от старттопика, для обсуждения всего остального дружно идем в соответствующие темы.
За рецидив буду просить админов банить.


-=TRO=- : модератор раздела "Лёгкий электротранспорт"

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38468Повідомлення 01 лип 2017, 19:10 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 188 Подякували 53
какая форма нравится такую и делайте, хоть горбатая рама как на малюнке, хоть треугольная, вам нравится? - всё, идеал достигнут. Это как выбор невесты, не слушай никого если нравятся негритянки, женись на негритянке и будь счастлив. Желаю успехов в проекте, не теряйтесь - это форум, тут и хвалят, и вопросы задают, и высказывают что не понравилось и что понравилось. Хорошо рисуете, трудно на блендере работать? Научите, программа бесплатная.
Какую вилку планируете? Модель вилки, или самодельная?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38484Повідомлення 02 лип 2017, 02:35 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 620
Мотор без сердечника має і свої плюси і свої мінуси. Плюси - відсутність тормозіння двигуна паразитними струмами, що виникають у магнітопроводі. Мінус суттєвий - мізерний крутний момент, так як немає "підсилення" і концентрації магнітного потоку. Залізо в двигунах не дарма вибирають, воно пвдсилює магнітне поле котушок (збільшує їх індуктивність) в тисячі разів. Звісно, можна зробити двигун без залізного сердечника, загнати його в пару сот тисяч обертів і зробити механічну редукцію. Та чи вартує свічок даний геморой? І ще не відомо, де будуть більші втрати - в залізі чи многоступінчатому редукторі. На практиці попадався безколекторний двигун потужністю 40 вт і обертами 600 тисяч(!) в хвилину ) виконаний по безсердечній" технології) момент ніякий. Поки в підшипнику масло не розігріється, на оберти хх не виходить десяток секунд без навантаження. Кому цікаво - то стоматологічна бормашина прямого приводу. Двигун важить грам 50.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38751Повідомлення 08 лип 2017, 00:19 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Запевняю що двигун досить нефантастичний і має свої переваги і мінуси. З характеристик і наявних зараз точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг(10нм) ваги і енергозатратою 30 ват.При 700 обертах .Уточню( це в піку магнітної фази . Ізза неправильної геометрії магнітів робоча область обмотки звисає на половину із напруженого магнітного поля перед включенням другої фази.Тому кпд як не жахливо при кожному імпульсі увімкнення і проходження обмотки через магніт виглядало б як міандр починаючи включення із 41 проценту кпд і мати пік у82) mr.Dream із повагою заявляю Ваш аналіз ..порівняння і висновки примітивні а якщо написане раніше про характеристики прототипа підаєте сумніву з власних міркувань то або спробуйте самі або найдіть спеца який вийде із шеренги і чітко напише що такий двигун неможе бути таким який умене получився на колінці. Проблема у тому що я спеців уже бачив багато...занадто. І більшість тільки теорію місить на язиці і те що ім вбили в голови у навчальних закладах. 80 відсотків спеців очі відкривали від подиву коли говорив що без жиліза наче я з марса а принцип його дії у кожному підручнику з фізики є.Я недумаю що у мене панацея.Це вузьконаправлене рішення .В основному це живуча електрична машина для робототехніки і складних пристроїв воєнного призначеня. Подивітся кому цікаво німецьку сучасну фірму Maxon і чому вони мають 100 патентів у самих розвинених країнах .Правда там машини до 500 ват і чому так я уже знаю по практиці і з німецькими інженерами згоден.Але це уже область де треба бути готовим чимось жертвувати ради того що цей двигун реально тяжко перегрузити і спалити . Люди живуть стереотипами.....Доказовість дійсно має бути тільки одна.відео де ясно і прекрасно видно конструкцію і момент заміру кпд із певною нагрузкою. Що буде продемонстровано але незнаю коли бо як відомо можливість працювати над цим то є то немає.
п.с Я надіюсь що докогось дійшло чому написано саме з нуля обертів .Буде вам загадка а не філосовствувати про майже одинакові двигуни на основі одного принципа із мінімальними розбіжностями і радуватись тому що виграли пару процентів кпд майже спаливши . Стереотипи відсуньте і подумайте.Часткова відповідь уже мелькала в постах в намаганні мені розповісти як кпд міряти)))

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38753Повідомлення 08 лип 2017, 00:54 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 620
Acinonyx писав(ла):
точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг(10нм) ваги і енергозатратою 30 ват.При 700 обертах .

10Нм при 700 обертах це трохи більше 730Вт.
тому, якщо у вас при 700 об/хв ККД 2443%, то я і не здивуюсь, що при 0 ККД 82%. Навіть більше мало бути, мінімум 146% :D

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38756Повідомлення 08 лип 2017, 05:56 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 420 Подякували 1155
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Acinonyx, очень много текста. Присутствует ярко выраженное надувание щек, и отсутствует ответ на элементарный вопрос - по какой формуле считался КПД 82% при 0 оборотов?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38796Повідомлення 09 лип 2017, 18:24 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 31 Подякували 27
Мій електротранспорт: Manowar 1.1
а мені більше цікаве залізо, а ніж ці ваші кпд з магнітами, коли буде рама готова?

ось такого плану мені подобається
Зображення

_________________
https://furorbikes.jimdo.com/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#38800Повідомлення 09 лип 2017, 22:56 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Згоден. Дизайн чудовий . Я взагалі то хочу щось наближене до мотоциклів компанії Confederate.Але електричне звісно. Для душі прокататись на такому в тиші української ночі по гладкому асфальту у лісі.... Рама буде скоро я просто зараз борюся з бажанням переробити задню підвіску і маятник так щоб там соосно прикручувалось би будьяке моторколесо як у нової моделі Pozitive MD. А на справді незрослося робити раму .І зараз договорився із іншим спецом по зварюваню . Уже дизайн помінявся і вагу зменшив до уміряних 25 кг. Це вам не до існуючої рами бокси варити....Картинка чудернацька показує як дизайнер бачить пропорції мотоцикла .Таким чином можна за допомогою кружків з просоння будьякого мотоцикла намалювати. Я взяв цю методику із посібников дезайнерів по находженю пропорцій автомобіля.Може кому пригодится а то іноді саморобки просто караул жахливі на вигляд.


Додаткові файли:
анализ пропорции мотоциклов.jpg
анализ пропорции мотоциклов.jpg [ 416.88 КБ | Переглядів: 8337 ]
c331cc1c53179db9462ecd8afb14aa44.jpg
c331cc1c53179db9462ecd8afb14aa44.jpg [ 97.67 КБ | Переглядів: 8337 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42165Повідомлення 13 вер 2017, 15:40 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Звертаюсь до тих хто знайомий із проектуванням. Потрібна аргументована критика . Проект добігає кінця по стадії розробки. Зараз період вагань і пошуку можливо нових рішень. Рама розрахована на мотокомпоненти . Буде використана труба діаметром 32 миліметри . Приблизна вага рами 32 кг. Повинна приймати на маятник мотор-колеса як мідрайв від малих до моторів Дуюнова 186-318 габариту ,а також інші види моторів яким потрібні вуха для шпильок. В даний момент чухаюсь через геометрію маятника а також вуха для ряду амортизаторів. По задумці можна буде ставити амортизатори різної довжити до 350 мм. Найбільш турбує зараз живучість маятника ,а саме чи потрібно варити кільця у трикутники .


Додаткові файли:
el moto.jpg
el moto.jpg [ 715.92 КБ | Переглядів: 8290 ]
Variant 5.jpg
Variant 5.jpg [ 150.98 КБ | Переглядів: 8290 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42174Повідомлення 13 вер 2017, 16:59 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 546 Подякували 439
Мій електротранспорт: Електромот круізер
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Ви з Pozitiff (E-Kross) робите схожi проекти )

_________________
Завітайте в наш автосервіс в Києві на лівому березі
https://www.oars.com.ua/
https://maps.app.goo.gl/Fiss91KXzLZVK5ep7


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42175Повідомлення 13 вер 2017, 17:18 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 620
Ящик внизу рами зовсім не ергономічно дивиться. І якщо це мотоцикл, то і швидкості мають бути відповідні, то аеродинамічні характеристики теж варто врахувати. А то буде нагадувати ось це: :)
Зображення

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42254Повідомлення 14 вер 2017, 18:53 
Не в мережі

Звідки: Киевский
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Добрый вечер.
Рама выглядит круто. Пару вопросов:
1) какая толщина стенки труб? Я вот тоже рисую трубы нержавейка 32мм и толщина стенки 2мм, тоже клетка, как у вас, но у меня Солид пишет что 6 кг получается ( это мало хочу добить до 11-13 кг). Рамы КТМ и дукати по 8 кг. У ИЖ читал что 23 кг. Как у Вас 32кг получилось не совсем понятно.
2) угол наклона вилки похож на 29-30 градусов и для города может быть многовато.
3) если вилку не сами делаете надо учитывать вылет перьев от оси сошки - может добавить нежелательно 3см к колесной базе, как случилось у меня и пришлось перерисовать.
4) смешное но важное, рисуете с какой нагрузкой мотоцикла - это влияет на длинну вилки и расположение крепления заднего амортизатора. И перед и зад под весом водителя должен просаживаться на 4см из где-то 12см хода подвесок.
5) какой мощности мотор? Пластина для крепления мотора может быть толстой. На сфере ставят 7мм сталь или 10мм алюминий на 10квт в номинале.

Маятник ответственный деталь и за его сварку попросят денег и не мало. Сам узнавал. Сам себе купил от бу мота. Можете посмотреть маятник и от Харлея на ебей, точно будут дешевле самопала. И скорее всего крепче.

Какая колесная база и трейл?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#42273Повідомлення 15 вер 2017, 00:25 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
1) какая толщина стенки труб? Я вот тоже рисую трубы нержавейка 32мм и толщина стенки 2мм, тоже клетка, как у вас, но у меня Солид пишет что 6 кг получается ( это мало хочу добить до 11-13 кг). Рамы КТМ и дукати по 8 кг. У ИЖ читал что 23 кг. Как у Вас 32кг получилось не совсем понятно.

Які труби будуть остаточно невідомо бо вага трохи велика, і можлива заміна. Я оріентуюсь вкластись в 25 кг максимум .В розрахунках брав трубу 32 мм і товщина стінки 2 мм .Виходить поки що 16 метрів сталі із 2 кг на метр ,звідси і 32 кг. Перегляд інших труб відкладаю поки що і хочу зварити із того що є.
2) угол наклона вилки похож на 29-30 градусов и для города может быть многовато.
Так зараз взяв 30 градусів а якщо щось буде нетак то буде відрізатись і приварюватись рульовий стакан поки не стане ідеально. Або сяду навчусь проганяти раму через проктування на нагрузку в симуляціях .Що буде зроблено після першого прототипу бо зараз недотого.
3) если вилку не сами делаете надо учитывать вылет перьев от оси сошки - может добавить нежелательно 3см к колесной базе, как случилось у меня и пришлось перерисовать.
Спасибі буду мати на увазі. Я раніше розривався між звичною вилкою і гірдером .І вирішив звичайну ставити .
4) смешное но важное, рисуете с какой нагрузкой мотоцикла - это влияет на длинну вилки и расположение крепления заднего амортизатора. И перед и зад под весом водителя должен просаживаться на 4см из где-то 12см хода подвесок.
Каверзний момент .Наскільки я знаю при нагрузці мотоцикл повинен просідати одночасно на обидві підвіски. Тут покищо складно бо я поставлю одне а інша людина може поставити інший амортизатор чи вилку і вийде інша робота при різних регулюванях ходу відскоку. Але порада слушна. Вилка має регулювання або ставте адекватну до цієї рами . А задній амортизатор думаю зробити можливість переставляти по декільком вухам і досягати потрібного ефекту. Ви ж забуваєте що людина різна може бути і вага мотора і акума. Усе це вгадає тільки ванга…. Або інженер з програмою і вагоном симуляцій по параметрам сучасних комплектуючих по каталогам. А нагрузку покаже симуляція або перший втрощений прототип .
5) какой мощности мотор? Пластина для крепления мотора может быть толстой. На сфере ставят 7мм сталь или 10мм алюминий на 10квт в номинале.
Цей проект направлений на створення можливості створення різних конфігурацій .Який мотор буде такий і поставите якщо він влизе в ширину простору . І пластинки можна варити звичайно під заказ наперед які схоче людина .

Маятник ответственный деталь и за его сварку попросят денег и не мало. Сам узнавал. Сам себе купил от бу мота. Можете посмотреть маятник и от Харлея на ебей, точно будут дешевле самопала. И скорее всего крепче.

Вірю самопал тяжко зробити якісним .Але я протестую різного рівня спеців по зварюванню і якщо ніхто невийде на потрібний рівень буде розглядатись можливість співпраці із профі.

Какая колесная база и трейл?
Колісна база 1650 мм. Трейл 3 дюйма
Смотрю в сторону разних круизеров таких как дукати дьявол наприклад.

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 121


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group