Поточний час: 18 груд 2025, 20:18

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55364Повідомлення 01 квіт 2018, 09:30 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Поганяли трохи по лісі. Pozitive MD і eKTM




_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55443Повідомлення 02 квіт 2018, 15:39 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Один із неприємних нюансів, якщо використовувати байк за призначенням, коли залишається 1/4 ємності акумулятора при пікових навантаженнях починає спрацьовувати BMS - відповідно відключеється контроллер і байк зупиняється. Насправді так можна спіймати неприємну ситуацію, наприклад на крутому підйомі, або на вильоті/трампліні, коли потрібно піддати газу, щоб не клюнути носом. Тому при наближенні 3/4 ємності, треба мати це на увазі.

Було б цікаво, якби система вміла плавно зменшувати пікову потужність, а не "вимикатися" в таких ситуаціях. Таку функцію, між іншим, має контроллер Adaptto, але, на жаль, він абсолютно безпорадний при таких навантаженнях. Щодо Kelly, я не зустрічав в налаштуваннях параметр, який вмів би збавляти потужність при наближені напруги акумулятора до встановленого нижнього порогу. Можливо комусь відомо про таку функцію Kelly, готовий купити секрет успіху )

Якщо просто релаксово кататися в парку, то звісно спрацювання BMS не становить проблеми.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55445Повідомлення 02 квіт 2018, 15:56 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 546 Подякували 439
Мій електротранспорт: Електромот круізер
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
думаю, таку схемку можна замовити у спеців по електроніці, для будь-якого контролера.
Подавати ток (дріт +) на ручку газа через цю схемку, а вона вже буде обмежувати цей ток в залежності від напруги на батке. Щось схоже є в Cycle Analyst, але там немає зворотнього зв'язку по напрузі, є лише по току. Коротше, це можливо зробити та начебто не дуже складно.

_________________
Завітайте в наш автосервіс в Києві на лівому березі
https://www.oars.com.ua/
https://maps.app.goo.gl/Fiss91KXzLZVK5ep7


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55447Повідомлення 02 квіт 2018, 16:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
zloitapok писав(ла):
думаю, таку схемку можна замовити у спеців по електроніці, для будь-якого контролера.
Подавати ток (дріт +) на ручку газа через цю схемку, а вона вже буде обмежувати цей ток в залежності від напруги на батке. Щось схоже є в Cycle Analyst, але там немає зворотнього зв'язку по напрузі, є лише по току. Коротше, це можливо зробити та начебто не дуже складно.


На майбутнє хочу поставити нормальні мотоциклетні гріпси і ручку газу на підшипнику, наприклад щоб тросик тягнув звичний курок газу. Для ендуро китайські дубові ручки газу не дуже годяться. А щось адекватне, наприклад Magura, коштує 100$ і не відомо чи буде нормально працювати з Kelly.

За ідею щодо управління напругою ручки газу дякую. Подумаю над цим.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55448Повідомлення 02 квіт 2018, 16:11 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 546 Подякували 439
Мій електротранспорт: Електромот круізер
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

_________________
Завітайте в наш автосервіс в Києві на лівому березі
https://www.oars.com.ua/
https://maps.app.goo.gl/Fiss91KXzLZVK5ep7


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55452Повідомлення 02 квіт 2018, 17:29 
Не в мережі

Звідки: Хмельницкий
Дякував (ла) 20 Подякували 22
Хе, а я планую сам такий зробити :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55455Повідомлення 02 квіт 2018, 17:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Так з того ж сайту доставка безкоштовна...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55460Повідомлення 02 квіт 2018, 18:04 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 546 Подякували 439
Мій електротранспорт: Електромот круізер
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
i8086 писав(ла):
Так з того ж сайту доставка безкоштовна...


Може й так ) якщо безкоштовна - це морем за 2 місяці...

_________________
Завітайте в наш автосервіс в Києві на лівому березі
https://www.oars.com.ua/
https://maps.app.goo.gl/Fiss91KXzLZVK5ep7


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55466Повідомлення 02 квіт 2018, 20:10 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 92 Подякували 262
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
vchaban писав(ла):
Було б цікаво, якби система вміла плавно зменшувати пікову потужність, а не "вимикатися" в таких ситуаціях. Таку функцію, між іншим, має контроллер Adaptto

И большинство копеечных китайских контроллеров.
И у вас заработает,если пропишите в настройках контроллера минимальное напряжение аккумулятора.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55467Повідомлення 02 квіт 2018, 20:12 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 92 Подякували 262
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
zloitapok писав(ла):
Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

У вас руки,извиняюсь,из жопы растут,чтоб приделать тросик к курковой ручке газа,которая стоит копейки???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55468Повідомлення 02 квіт 2018, 20:17 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 546 Подякували 439
Мій електротранспорт: Електромот круізер
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Ну сделай и продай нам, в чем проблема? Только, желательно, не на соплях.

Я думаю не просто так поставили диск с канавкой для тросика

_________________
Завітайте в наш автосервіс в Києві на лівому березі
https://www.oars.com.ua/
https://maps.app.goo.gl/Fiss91KXzLZVK5ep7


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55470Повідомлення 02 квіт 2018, 20:30 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Ну почему же на соплях, Батискаф на Таврии так делал, нормально ездил. Курковая ручка газа и тросик к педали, проще не придумать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55471Повідомлення 02 квіт 2018, 20:33 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 546 Подякували 439
Мій електротранспорт: Електромот круізер
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Интересно, какая длина хода тросика у стандартной моторучки? Может там длина хода больше чем курок двигается, потому и диск этот, надо смотреть

_________________
Завітайте в наш автосервіс в Києві на лівому березі
https://www.oars.com.ua/
https://maps.app.goo.gl/Fiss91KXzLZVK5ep7


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55472Повідомлення 02 квіт 2018, 20:37 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
zloitapok писав(ла):
Щось схоже є в Cycle Analyst,.

почему " схоже" ?
там это полноценно работает, нужно задать порог напруги , ниже которой ЦА будет шунтировать сигнал с ручки газа , тоесть посути снижать мощность потребления.
Для оперативной подстройки можно вынести регулировку за пределы ЦА , в виде переменного резистора.
Все это относиться к ЦА версии 2.4 , которой я пользовался .

У 2.3 не знаю есть ли такая функция, может быть и нет.
Но в продаже сейчас везде идут 2.4.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55474Повідомлення 02 квіт 2018, 20:44 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
tank6661 писав(ла):
zloitapok писав(ла):
Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

У вас руки,извиняюсь,из жопы растут,чтоб приделать тросик к курковой ручке газа,которая стоит копейки???


Є кілька моментів, в ктм немає ящика куди можна запхати дроти і механізми. Режим експлуатації жорсткий, коректна робота ручки газу з такою потужністю просто критична. Тому простіше і безпечніше купити готове перевірене рішення.

Руки з дупи - на ктм би не їздили ;)

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 109


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group