Поточний час: 18 груд 2025, 20:01

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 484 ]  На сторінку Пред.  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Наступ.
Автор Повідомлення
#121145Повідомлення 19 серп 2021, 16:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
ещё раз спрошу: обязателен ли на батку автомат постоянного тока или подойдёт любой (на соответствующий ток ~220В) из ближайшего магаза электрики?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121146Повідомлення 19 серп 2021, 18:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 445 Подякували 626
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
У мене стоїть звичайний 220В, але КЗ ще ні разу не комутував. В гаражі батарею відключаю цим АВ. Рачажок головного АВ краще ховати, бо це відключає і охорону велосипеда.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121166Повідомлення 20 серп 2021, 00:02 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
alex_step писав(ла):
порадьте який автоматичний вимикач живлення поставити на мою конфігурацію
(проблема в тому що розмістити його маю у ящику батареї, а добратись туди всередину у випадку спрацювання цього запобіжника досить складно)

Мне кажется лучше не придумаешь. https://www.olx.ua/d/obyavlenie/avtomat ... Lm5Qm.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121170Повідомлення 20 серп 2021, 08:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Leon29 писав(ла):
Рачажок головного АВ краще ховати, бо це відключає і охорону велосипеда.

охоронка в мене автономна. подача живлення на контролер - з кнопки ввімкнення KT-LCD3. а АВ маю розмістити всередині корпусу батареї - щоб до нього добрати треба знімати й вскривати корпус....... :nein:

Kapral88 писав(ла):
Мне кажется лучше не придумаешь. https://www.olx.ua/d/obyavlenie/avtomat ... Lm5Qm.html
це не то пальто (за параметрами, розмірами, та "голими" контактами)

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121175Повідомлення 20 серп 2021, 11:47 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
У вас больше 30а ? Или вам нужно размером больше автомата АС на 220в? Полистайте продавалку на форуме, там были по моему до 200а.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121178Повідомлення 20 серп 2021, 14:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Kapral88 писав(ла):
У вас больше 30а ?
разве там 30..? O_o

Зображення

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121181Повідомлення 20 серп 2021, 14:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Черкассы
Дякував (ла) 2 Подякували 23
Мій електротранспорт: Велоракета 500Вт Sport
Этот что на фото оказался проблемным, люди писали на форуме электротранспорт.ру


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121182Повідомлення 20 серп 2021, 15:29 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
alex_step писав(ла):
Kapral88 писав(ла):
У вас больше 30а ?
разве там 30..? O_o

Зображення

Вы явно не читали объявление. Автоматы от 4 до 30ампер. Я покупал и 30а и 20. Есть со скрытым рычажком, а есть и такие.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121183Повідомлення 20 серп 2021, 15:35 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Это те которые я покупал.на них указано направление тока, как подключать.
Додаткові файли:
20210820_163101.jpg
20210820_163101.jpg [ 192.8 КБ | Переглядів: 5830 ]

Додаткові файли:
20210820_163012.jpg
20210820_163012.jpg [ 215.45 КБ | Переглядів: 5830 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124180Повідомлення 16 груд 2021, 13:37 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
нужна помощь по очередной проблеме:
дождём возвращался к месту парковки, нормально доехал, выключил как обычно, припарковал под навес; утром на выезде ЛСД не включился, т.к. спешил то пришлось педалить, вечером попытался запустить контроллер перемычками - безуспешно, пришлось снимать и раскручивать крышку контроллера - внутри гарь и вонь - отгорел провод ввода плюса в контроллер и выварился участок платы
Додаткові файли:
20211215_104956.jpg
20211215_104956.jpg [ 307.16 КБ | Переглядів: 5522 ]

Додаткові файли:
20211215_105322.jpg
20211215_105322.jpg [ 441.22 КБ | Переглядів: 5522 ]

может кто из электронщиков прокомментировать причины (контроллер 25А макс., ток урезан дисплеем до ~17А, внутри всё сухо) и посоветовать метод решения (реально ли подпаять провод ввода плюса обратно с этой лицевой стороны? есть ли потребность откручивать феты чтоб снять плату для инспекции обратной стороны?)?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124198Повідомлення 16 груд 2021, 20:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 645 Подякували 296
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....
Хочу електротранспорт: model 3 old style
alex_step писав(ла):
нужна помощь по очередной проблеме:
дождём возвращался к месту парковки, нормально доехал, выключил как обычно, припарковал под навес; утром на выезде ЛСД не включился, т.к. спешил то пришлось педалить, вечером попытался запустить контроллер перемычками - безуспешно, пришлось снимать и раскручивать крышку контроллера - внутри гарь и вонь - отгорел провод ввода плюса в контроллер и выварился участок платы
может кто из электронщиков прокомментировать причины (контроллер 25А макс., ток урезан дисплеем до ~17А, внутри всё сухо) и посоветовать метод решения (реально ли подпаять провод ввода плюса обратно с этой лицевой стороны? есть ли потребность откручивать феты чтоб снять плату для инспекции обратной стороны?)?

Просто так "+" не отгорает, надо отмывать все и проверять что творится с ключами в контроллере, где-то должно быть КЗ.

_________________
Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124201Повідомлення 16 груд 2021, 21:08 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
thunder_blade писав(ла):
alex_step писав(ла):
нужна помощь по очередной проблеме:
дождём возвращался к месту парковки, нормально доехал, выключил как обычно, припарковал под навес; утром на выезде ЛСД не включился, т.к. спешил то пришлось педалить, вечером попытался запустить контроллер перемычками - безуспешно, пришлось снимать и раскручивать крышку контроллера - внутри гарь и вонь - отгорел провод ввода плюса в контроллер и выварился участок платы
может кто из электронщиков прокомментировать причины (контроллер 25А макс., ток урезан дисплеем до ~17А, внутри всё сухо) и посоветовать метод решения (реально ли подпаять провод ввода плюса обратно с этой лицевой стороны? есть ли потребность откручивать феты чтоб снять плату для инспекции обратной стороны?)?

Просто так "+" не отгорает, надо отмывать все и проверять что творится с ключами в контроллере, где-то должно быть КЗ.

Дык.... а разве можно было б нормально доехать до конечной точки и выключить питание кнопкой LCD без каких-либо необычностей..? я тут вообще просто в ступоре от случившегося без всяких признаков..... :?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124202Повідомлення 16 груд 2021, 21:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 645 Подякували 296
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....
Хочу електротранспорт: model 3 old style
alex_step писав(ла):
Дык.... а разве можно было б нормально доехать до конечной точки и выключить питание кнопкой LCD без каких-либо необычностей..? я тут вообще просто в ступоре от случившегося без всяких признаков..... :?

Пока вы ехали питание было(с ваших слов), отгорело уже позже значит.

_________________
Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124204Повідомлення 16 груд 2021, 21:56 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: г. Токмак Запорожская область
Дякував (ла) 23 Подякували 60
Хочу електротранспорт: Трайк с легкой кабинкой
Если выгорело как бы кольцом вокруг проводника и заметно что процесс происходил продолжительно то так бывает при плохом контакте. Предохранители и пр. защита при этом могут и не прореагировать. При К.З. слабое место, которое бывает и из-за плохонького контакта тоже, выгорает стремительно. Защита обязана сработать. Хорошая новость в том что в случае обугливание от плохого контакта, дорогие силовые компоненты могут и не пострадать. Удачи!

_________________
Все беды в электричестве от поганого контакта!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#124207Повідомлення 16 груд 2021, 23:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
alex_step писав(ла):
выключить питание кнопкой LCD без ка
а кто вам сказал что эта кнопка реально отключает питание ?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 484 ]              На сторінку Пред.  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 120


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group