Поточний час: 21 черв 2025, 16:53

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 31 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#136830Повідомлення 08 черв 2024, 09:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Задача , я так розумію, щоб дві окремі батареї живили контроллер одночасно? Одна в велосипеді, інша десь там далеко в причепі. Наприклад мінуси з'єднуємо разом, а плюс кожної батареї через діод. Те саме і з зарядкою, теж зарядку через діоди, або заряджайте окремо.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136832Повідомлення 08 черв 2024, 22:13 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
anatoli писав(ла):
Задача , я так розумію, щоб дві окремі батареї живили контроллер одночасно? Одна в велосипеді, інша десь там далеко в причепі. Наприклад мінуси з'єднуємо разом, а плюс кожної батареї через діод. Те саме і з зарядкою, теж зарядку через діоди, або заряджайте окремо.
дякую, я спочатку теж думав, потім щось мене переключили і про другий діод якось і не допер. Нормальна тема. Головне кпд максимальне. Все геніальне просто...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136834Повідомлення 09 черв 2024, 01:49 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 185 Подякували 653
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Ми використовували схему з додатковою батарєею у причепі коли подорожували до Берліна. Я спочатку теж прораховував методи переливу енергії з однієї батареї у іншу через ШІМ, але наявні на той час апаратні рішення не дозволяли це робити з прийнятним ККД. У підсумку прийшов до простої ручної перекомутаціїї батареї на ходу. Було два вольтметри для кожної батареї. Можна було переключати з однієї на іншу, або вмикати обидві при мінімальній різниці напруги. На даний момент є рішення для автоматизації комутації батарей. Обидві батареї заряджалися окремим ЗП.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга електро"
А091 "Богдан електро"
ХТЗ Е25 "Едісон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Дніпро електро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

https://driver.top/user/68227/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136837Повідомлення 09 черв 2024, 17:29 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Алексей В писав(ла):
... Можна було переключати з однієї на іншу, або вмикати обидві при мінімальній різниці напруги...

Не розумію :o - як що використовуете дві АКБ - невже краще поокремності ніж у паралель :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136839Повідомлення 09 черв 2024, 18:19 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 185 Подякували 653
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Різні типи хімії. У машині ліфер, у причепі ліон. До того ж інколи доводилося відчипляти причіп і їздити тіки на машині.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга електро"
А091 "Богдан електро"
ХТЗ Е25 "Едісон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Дніпро електро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

https://driver.top/user/68227/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136841Повідомлення 09 черв 2024, 23:44 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
Алексей В писав(ла):
Ми використовували схему з додатковою батарєею у причепі коли подорожували до Берліна. Я спочатку теж прораховував методи переливу енергії з однієї батареї у іншу через ШІМ, але наявні на той час апаратні рішення не дозволяли це робити з прийнятним ККД. У підсумку прийшов до простої ручної перекомутаціїї батареї на ходу. Було два вольтметри для кожної батареї. Можна було переключати з однієї на іншу, або вмикати обидві при мінімальній різниці напруги. На даний момент є рішення для автоматизації комутації батарей. Обидві батареї заряджалися окремим ЗП.

В мене причіп не для батареї, а для перевезення вантажу. Історія з діодами робоча, хоч і не закриває всі потреби в експлуатації. Беручи до уваги кпд при використанні діодів або так званих ідеальних діодів на базі мосфету, розумієш що кпд може бути в десять разів вище ніж діода. Тому бажання побудувати балансир на базі двох мосфетів і конденсатора задається.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136845Повідомлення 10 черв 2024, 16:51 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1081
Мій електротранспорт: >
DA90S писав(ла):
розумієш що кпд може бути в десять разів вище ніж діода. Тому бажання побудувати балансир на базі двох мосфетів і конденсатора задається.
В вашому випадку ККД краще рахувати ніж "розуміти", ... втрати мофета можуть бути в десять разів меньші, а от ККД буде від сили на пару процентів вищим, бо з діодом він і так десь 98 процентів, а вище 100 не буває. Гарний шотки втратить не більше пів вольта, а це вже меньше 1процента втрати... Що до тих ідеальних діодів шо є на аліекспрессі, то почитайте відгуки, бо вони часто працюють не зовсім так як хотілося, і в конкретній схемі можуть бути гіршими за діоди

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136847Повідомлення 11 черв 2024, 22:20 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
-=TRO=- писав(ла):
DA90S писав(ла):
розумієш що кпд може бути в десять разів вище ніж діода. Тому бажання побудувати балансир на базі двох мосфетів і конденсатора задається.
В вашому випадку ККД краще рахувати ніж "розуміти", ... втрати мофета можуть бути в десять разів меньші, а от ККД буде від сили на пару процентів вищим, бо з діодом він і так десь 98 процентів, а вище 100 не буває. Гарний шотки втратить не більше пів вольта, а це вже меньше 1процента втрати... Що до тих ідеальних діодів шо є на аліекспрессі, то почитайте відгуки, бо вони часто працюють не зовсім так як хотілося, і в конкретній схемі можуть бути гіршими за діоди

Відсотки то до бухгалтера, мене цікавлять вати


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136848Повідомлення 11 черв 2024, 23:32 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
два діоди на розряд і два діода на заряд. тим паче ця схема буде використовуватися тільки коли з причепом. тому втрати 5-10 ват то мізер.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136849Повідомлення 11 черв 2024, 23:35 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev


ось теж причеп

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136855Повідомлення 12 черв 2024, 22:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
anatoli писав(ла):
два діоди на розряд і два діода на заряд. тим паче ця схема буде використовуватися тільки коли з причепом. тому втрати 5-10 ват то мізер.

Тепер конкретні цифри. Батарея велосипеда 16 s lion 36 a/h реальних не теоретичних, бо теоретичних під 40 а конкретно в полюсі самсунг 35 є 12шт в полюсі. Середній струм споживання 20 а максимальний 25. Це десь 20ват за дві години їзди. На прицепі 16s 65 a/h з двома контролерами по 30 а максималки, що припустимо в середньому по 20а з котролера а з двох 40 а що вистачить на 1.51.5 години і складе 30 ват. Округлення зза поїздку в 1.5-2 години 50 ват. В принципі хороший результат. Головне, що я щойно роздуплився всеж таки потрібно 2 діода. Один ставлю перед контролерами на прицепі після прицепної батареї а один на велосипеді після велосипедної батареї і перед контролером велосипеда. Мінус загальний так як він використовується для курка газу і керування контролерами прицепа. Єдине слабке місце в моїй системі це кабель який я зробив із пневморукава куди запхав 2 силіконові по 1мм квадратному силові і дві жили для керування ( хоча на справді треба одна, бо мінус вже є але другий сигнальний це на випадок універсальності коли використовуючи той самий кабель можна під'єднати інший курок для того, щоб прицепі можна було використати як візок а також як електроприцеп для звичайного велосипеда). Кабель використовую марки Sif. Можливо якщо постаратись, то вийде запхати і 1.5 квадрата. Буде час продовжу, бо зараз трохи зайнятий. Буду вдячний за підказку діодів 100 а 100 в з падінням напруги 0.5в


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136856Повідомлення 13 черв 2024, 00:53 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
обєднувати мінус силовий імінус сигнальний тоне добре, бо ті пів вольта падіння на силовому змінять вихідну напругу з датчика. кабель можна взяти з системи абс напів причепа вантажівки, є навіть спіральні, там поліурітанова облонка. дві жили 4 квадрати і ще 5 жил 1 мм2. розєми можна використати ШР. наприклад ШР-28 на 7 контактів.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136857Повідомлення 13 черв 2024, 00:55 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
діоди можна використати напівмости з двох діодів шотки. іх можна наколупати з імпульсних блоків живлення, можна два-три паралельно

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136858Повідомлення 13 черв 2024, 06:43 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 15 Подякували 30
Чтобы падения не было, можно "идеальный диод" поставить

https://rozetka.com.ua/389327457/p389327457/

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#136866Повідомлення 13 черв 2024, 14:37 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Чернигов
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Мій електротранспорт: На бумаге
Хочу електротранспорт: Самый лучший и свой
Eddy71 писав(ла):
Чтобы падения не было, можно "идеальный диод" поставить

https://rozetka.com.ua/389327457/p389327457/

Нажаль в продажу у нас не знайшов, хоча знаю про існування 100а 100 в


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 31 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 28


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group