Поточний час: 14 черв 2025, 19:02

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 120 ]  На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#120307Повідомлення 13 лип 2021, 07:42 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
ну так
Додаткові файли:
Screenshot 2021-07-13 at 08.36.04.png
Screenshot 2021-07-13 at 08.36.04.png [ 61.29 КБ | Переглядів: 5659 ]
намекаете шо мне нужно сильно переживать про эксплуатацию "при температуре +12 и менее"?..
на морозе - да, хватает на 60-80 км в отличие от 100-120 км летом, но предполагаю что по снегу и "каше" неагрессивными покрышками расход энергии таки значительно больше

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#120344Повідомлення 14 лип 2021, 21:54 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 566 Подякували 453
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Не сцы :D Я же езжу.

Я говорю о том что для улучшения характеристик и ресурса акб желательно греть.
То-есть чуда не произойдет и мороз влияет и на лифер.
Разница в том что лиионы с полимерами офигеют а лифер живет.

А от каких лиферов табличка? Довольно амбициозно -20!
Как-то в последнее время больше встречались -10 и с ограниченями на заряд при минусе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#120347Повідомлення 15 лип 2021, 07:17 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Alex Dnepr писав(ла):
А от каких лиферов табличка?

которые у меня в подписи указаны, эти https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=113&t=4500

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#130544Повідомлення 14 груд 2022, 00:52 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 1051 Подякували 247
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
Якщо верхня межа на елемет 3,65 В то при 4S максимум наруги ЗП буде/розрахунково
14,5 В. Хоча Аймакс на режиме 4S дае 15,4 В це спочатку процеса зарядки, потом напруга зменшуеться.

Так можна/правильно?

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#130545Повідомлення 14 груд 2022, 08:31 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Суми
Дякував (ла) 270 Подякували 215
Мій електротранспорт: Leopard 3000W.
у мене є збірка 4s LifePo4 то мій аймакс заряджає її до 14.6. це якраз по 3.65 на комірку.

_________________
Цю штуку я завжди беру в подорожі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#131014Повідомлення 12 січ 2023, 11:55 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Руслан и Людмила писав(ла):
Так можна/правильно?
Можна. В даташит Вінстонів взагалі писали, що можна підіймати до 4В, при рекомендації 3,6В.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#137629Повідомлення 02 вер 2024, 20:01 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 4 Подякували 1
Доброго дня.
Можливо не сюди потрібно з цим питанням, але не могли б ви підсказати.
Є декілька однаковиї акб 48в lifepo4, та в них виходить один і той самий елемент (а саме 9)
Дякую


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#137631Повідомлення 02 вер 2024, 22:29 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
А куди він виходить, вибачаюсь…? :?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#137639Повідомлення 04 вер 2024, 08:16 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 4 Подякували 1
Виходить з ладу, тобто необхідно його замінити.
Але в чому причина так і не вдалось вияснити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#137640Повідомлення 04 вер 2024, 08:29 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
В цьому випадку (якщо повторюється з тим самим номером елемента) питання скоріш за все до BMS

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#137641Повідомлення 04 вер 2024, 14:36 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 420 Подякували 1143
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Luxeon писав(ла):
Доброго дня.
Можливо не сюди потрібно з цим питанням, але не могли б ви підсказати.
Є декілька однаковиї акб 48в lifepo4, та в них виходить один і той самий елемент (а саме 9)
Дякую

Сложно что-то советовать при полном отсутствии информации по батарее. Что за элементы, где используются батарея, есть БМС, если да, то какая, желательно фото этого хозяйства...

Как вариант, могу предположить, что если это крайняя ячейка, то возможно ее что-то нагревает (охлаждает) больше, чем другие ячейки.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138356Повідомлення 27 лист 2024, 23:23 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 4 Подякували 1
Доброго дня.
Надійшли комірки але на них не має різьби під шпильку.
Можливо хтось знає на скільки мм можна свердлити lifepo4?
Збирається використовуватись шпилька м4
Також рекомендували оловом припаяти гвинти що йшли для лазерної зварки.
Але приварити можливості не має.
Комірки 150Ah
Дякую


Додаткові файли:
photo_2024-11-27_23-18-53.jpg
photo_2024-11-27_23-18-53.jpg [ 133.13 КБ | Переглядів: 2516 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138358Повідомлення 28 лист 2024, 09:55 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
Паяти короткі масивні виводи то м'яко кажучи лячно, бо надійно пропаяти означає прогріти поверхню до температури плавління припою, ця температура зразу піде вниз в батарею з можливими наслідками. Як що і паяти, то треба прям "топором"(масивним жалом) з перегрівом жала на мінімум 50 градусів вище температури плавління припою, щоб пайка була швидка (а болт повінен вже сидіти шляпкою в ванні з припоєм), і одразу після пайки швидко охолоджувати (можна навіть снігом з морозилки), в одні руки то не робиться, попередньо краще потренувати злагодження дій (на "кішках"), бо помилки дорого коштуватимуть. Також треба бути впевненому в припої і флюсі і підготувати поверхню (можливо навіть вдатися до попереднього хімічного лудіння)

Якщо контакт алюміній, про пайку забудьте, шукайте зварку.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138359Повідомлення 28 лист 2024, 13:50 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
По идее та площадка предназначена для шпильки, но вот насколько она «глубока» хз…
Определить возможность сверления только опытным путём… если не жалко одну ячейку… Или есть такая же неликвидная для эксперимента…
Потихоньку заходить тонким сверлом, постоянно контролируя, не закончилось ли тело площадки. Если удастся зайти на 10-12мм., то это удачно. Да, и мечик нужен «тупой», в этом случае резьбы будет 7-8мм., чего в общем то будет достаточно, ну и шпилька естественно на фиксатор.

Но! Это не совет и не рекомендация, просто мысли… потому что я не владею вопросом и не знаю точного и правильного ответа.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Вопросы по LifePo4
#138360Повідомлення 28 лист 2024, 14:39 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 708 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
Тогда зачем выводы приваривают к этим ячейкам?

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 120 ]              На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 42


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group