Поточний час: 14 черв 2025, 04:39

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 41 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Таврiя 1102 електро. NAT
#137439Повідомлення 05 серп 2024, 19:23 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Вітаю всю електротранспортну спільноту. Нарешті я почав втілювати в життя дуже давню мрію. Все буде дуже нецікаво і класично. Таврія, двигун ДС3,6, класична муфта на шліцах, куртіс або "Романтік", дві дельти, і 33 банки EVE LF105 LIFEPO4 105AH. Контактор, резистор предзаряду, провода, шунт, автомат и.т.д. Струм батарейний обмежу контроллером в 100 А. Нижче добавлю декілька фото того що зроблено. Ціль теми - отримати поради по деяких питаннях в яких я маю сумніви або не вирішив яким саме чином реалізувати задуманне. Буду вдячний за цікавість до мого проекту та конструктивні поради. Фото та інформацію буду додавати по мірі можливості просування виконаних робіт. Всим скорішого миру!! З повагою.


Додаткові файли:
IMG_20240428_171821.jpg
IMG_20240428_171821.jpg [ 354.02 КБ | Переглядів: 13028 ]
IMG_20240728_125940.jpg
IMG_20240728_125940.jpg [ 415.71 КБ | Переглядів: 13028 ]
IMG_20240728_155154.jpg
IMG_20240728_155154.jpg [ 323.98 КБ | Переглядів: 13028 ]
IMG_20240728_162955.jpg
IMG_20240728_162955.jpg [ 382.14 КБ | Переглядів: 13028 ]


Востаннє редагувалось NAT 05 серп 2024, 19:35, редаговано 1 раз.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137440Повідомлення 05 серп 2024, 19:32 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Що саме я для себене можу вирішити. Балансування батареї. Є зараз активні конденсаторні
китайські балансири, але подейкують що для ліферу вони не дуже підходять. Ось і не знаю, чи краще зробити балансири на TLці та і все. Не вирішив що робити з опаленням салону. Класичну пічку я вже викинув. Дірку від неї залатати? Батарея в мене буде маленька, всього 10 кіловат. То ставити тен чи вебасто? Якщо вебасту то яку? Також ще не вирішив з підігрівом батареї. Потрібен він чи ні, і якщо потрібен то як його зробити правильно. Буду радий порадам форумчан.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137446Повідомлення 06 серп 2024, 09:56 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 185 Подякували 652
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
На мою думку 100А дуже мало. Доведеться використовувати на розгоні весь ряд передач КПП, але без зчеплення це буде незручно.
Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає. Сам використовую такі на 24s, на трьох Тавріях, задоволений.
Опалення краще дизельна автономка. Або повітряна або мокра. У мене повітряні. Мокру можна на рідну пічку підключити. Це найбільш зручний варіант. Періодично потребують обслуговування, тому ставити треба так щоб би монтаж/демонтаж був легкий. Дуже чутливі до якості палива. Соляра з танка або трактора швидко забруднить систему. З ладу не виведе, але знімати і чистити доведеться.
Стосовно підігріву батареї, вирішуйте самі. Я батареї не грію, ніяких негативних наслідків через це не спостерігаю. Батарейні ящики у мене металеві, обклеєні зсередини термоізоляцією для запобігання утворенню конденсату.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга електро"
А091 "Богдан електро"
ХТЗ Е25 "Едісон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Дніпро електро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

https://driver.top/user/68227/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137449Повідомлення 06 серп 2024, 19:03 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Дякую Алексей В. А яка товщина металу у Вас на ящиках? Товщина дна ящика? І яка марка чи модель повітряної автономки? Підключено до стандартних воздуховодів під панелью? Я дивився що в тих автономках температура повітря на видуві 180 градусів. То поки не розумію як же її використовувати? Вона ж все поплаве. А зарядні пристрої під капотом? Не бояться дождю , сирості і туману. Повітря ж гонять чрез себе. Просто поки не починав робити не було і питань. А зараз в кожному вузлі сумніви в надійності. Ну, 100 ампер струму батарейного можна і підняти якщо замало. там здається і 300 можна короткочасно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137451Повідомлення 06 серп 2024, 20:51 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 639 Подякували 288
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....
Хочу електротранспорт: model 3 old style
Алексей В писав(ла):
Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає.

Існують в них чисто балансири(блютуз з налаштуваннями все як треба) які можна агрегувати 24-48 в т.д. (собсно Жиконг з них і починався)
https://libattery.com.ua/katalog/aktivnyy-balansir-jk-b2a24s-2a/ :ua:

_________________
Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137452Повідомлення 06 серп 2024, 21:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 185 Подякували 652
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Ящики з оцинковки 1.5 мм. Обігрівач китайський нонейм 3 кВт, аналог Вебасти. Стоїть під капотом, тепле повітря заводиться патрубком через моторний щит до коробу штатної пічки. Мотор вентилятора пічки з підшипниками ковзання замінений на мотор з кульковими підшипниками. Резистори ступінчастого регулювання обертів замінені на ШІМ-регулятор. Зменшився шум, збільшився напір повітря. Температура регулюється з пульта обігрівача, нічого не плавиться, не горить. Функціонал штатних повітроводів, дефлекторів, заслінок збережений.
Зарядні пристрої під капотом у не герметичному ящику з примусовою вентиляцією. Періодично продуваються стисненим повітрям від пилу. По 4 блоки, 2s2p, до 60А зарядного струму. Використовую Дельти, Беннінги, Емерсони, Інтеграли. Один раз за 6 років був випадок коли їх залило. Була потужна злива і вода на дорозі була майже під рівень капота.
Загалом з 2017 року переробив 3 Таврії,
5 Славут, 3 Пікапи. З них 5 машин працюють у моїй кур'єрській компанії, у доволі жорстких умовах, зі щоденним пробігом 150+ км.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга електро"
А091 "Богдан електро"
ХТЗ Е25 "Едісон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Дніпро електро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

https://driver.top/user/68227/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137454Повідомлення 07 серп 2024, 08:17 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Алексей В писав(ла):
Загалом з 2017 року переробив 3 Таврії,
5 Славут, 3 Пікапи. З них 5 машин працюють у моїй кур'єрській компанії, у доволі жорстких умовах, зі щоденним пробігом 150+ км.

...на более вульгарном форуме тебя бы обозвали "тавриядрочером" :P :P :P
А так да, до твоего опыта с тавриями (да и не только) многим ещё расти и расти. Тут уважение безспорное!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137681Повідомлення 09 вер 2024, 10:21 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Доброго всім дня. Роботи не зупинені але суттевих змін за місяць не було тому що обставини. Зроблена третя точка кріплення двигуна. За болти полюса я не хотів кріпити, варити двигун теж не хотілося, тому що було б треба знімати двигун. Тому шляхом найменьшого супротиву був вибраний хомут. Ну, здається тримає міцно. Ну і йдуть роботи по електриці в салоні. Знята передня панель, викинув все лишне. Також перероблюю панель приборів. Балансуються АКБ, готується ящик і кріплення аккумулятора. Зарядні пристрої. Все по троху.


Додаткові файли:
IMG_20240902_234028.jpg
IMG_20240902_234028.jpg [ 271.05 КБ | Переглядів: 11788 ]
IMG_20240906_165200.jpg
IMG_20240906_165200.jpg [ 230.43 КБ | Переглядів: 11786 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137703Повідомлення 11 вер 2024, 11:23 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
thunder_blade писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Є чудові БМС j-kong, струм балансування до 2А, можна підключити дисплей, працюють з ліфером, але здається на 33s моделей немає.

Існують в них чисто балансири(блютуз з налаштуваннями все як треба) які можна агрегувати 24-48 в т.д. (собсно Жиконг з них і починався)
https://libattery.com.ua/katalog/aktivnyy-balansir-jk-b2a24s-2a/ :ua:

Доброго дня. Скажіть, а ви використовували такий тип балансиру? Що можете сказати про його роботу?? І якщо мені буде потрібно їх два, то як з телефону я буду бачити банки, спочатку наприклал перші 16 а потім переходити на другий блютус пристрій і слідкуючі 17 банок? На 33 банки такого одного балансиру немає. Я так розумію що воно одночасно не покаже 33 банки так як це буде як два окремих балансира кожен з своїм блютусом але на одній батареї. Те що вони маштабуються я зрозумів, але як відображають дані і як показують і налагоджуються?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#137718Повідомлення 13 вер 2024, 11:19 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
NAT писав(ла):
Балансуються АКБ
Максимально рекомендується при цьому всю цю збірку заряджати. Особливо для літійзалізофосфат. Хоча би якимось струмом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138659Повідомлення 27 груд 2024, 09:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють


Додаткові файли:
IMG_20241124_155901479_MFNR.jpg
IMG_20241124_155901479_MFNR.jpg [ 332.9 КБ | Переглядів: 8490 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138660Повідомлення 27 груд 2024, 10:02 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 708 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
У меня от бортовой сети 12в, вроде такой же контактор.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138662Повідомлення 27 груд 2024, 15:32 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 541 Подякували 431
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
NAT писав(ла):
Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють


Вони наче від 27В працюють. Ставте dc-dc 12-24В?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138663Повідомлення 27 груд 2024, 16:53 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 708 Подякували 304
Мій електротранспорт: е-Таврия
zloitapok писав(ла):
NAT писав(ла):
Роботи йдуть але повільно. Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють


Вони наче від 27В працюють. Ставте dc-dc 12-24В?
Они все самолетные на 27В, но на 12В, по крайней мере серия ДОД, работают.

_________________
автопробег на электричестве 48000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138668Повідомлення 28 груд 2024, 10:19 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
NAT писав(ла):
Скажіть хто і звідки бере напругу для управління контактором серії КМ. Від 12,5 - 13 вольт вони не працюють

Робив два проекта з такими вмикачами - обидва працюють від 12в (як що то як було сказано скористайтесь "повишалкою")

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 41 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 43


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group