Поточний час: 14 черв 2025, 05:02

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 41 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138686Повідомлення 31 груд 2024, 16:08 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Яб краще взяв контактори від електромобіля, наприклад ліфа, або на Алі можна взяти гігаваки, вони з вбудованим економайзером.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138689Повідомлення 31 груд 2024, 17:25 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Дмитрий_Липко писав(ла):
Яб краще взяв контактори від електромобіля, наприклад ліфа, або на Алі можна взяти гігаваки, вони з вбудованим економайзером.

Зря порівнюете ширпотреб з военим виробництвом - там контакти з серебра....

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138692Повідомлення 31 груд 2024, 18:26 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 185 Подякували 652
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Це не ширпотреб, а спеціалізований прилад. Використовується у багатьох заводських авто. Срібні контакти до сраки, якщо комутована напруга вище за номінал контактора. Тут вирішують зазор і швидкість спрацювання. Контактори з економайзером класна штука. При правильній організації передзаряду працюють довго і надійно. Значно зручніший і компактніший ніж той совєтський шлакоблок ДОД.https://www.googleadservices.com/pagead ... =27&adurl=

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга електро"
А091 "Богдан електро"
ХТЗ Е25 "Едісон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Дніпро електро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

https://driver.top/user/68227/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138694Повідомлення 01 січ 2025, 10:01 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Алексей В писав(ла):
Це не ширпотреб...
- Сорі, мав на увазі "Алі"...

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138695Повідомлення 01 січ 2025, 14:09 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
На Алі гігавак 27-32 дол коштує.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138700Повідомлення 02 січ 2025, 18:55 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Вітаю всих з прийдешнім новим роком. Бажаю миру здоров"я. Дякую всим за поради. Так, контакторі ТКД....ДОТ спрацьовують навіть від 10 вольт. А контактор КМ400 по паспорту від 18 вольт. Я так і думав використати китайську синю повишайку на мікросхемі XL6009. На столі все чудово працювало. Та коли поставив в машину то з 100 натисків було 100 спрацювань. А потім напруга стала як на вході так і на виході повишайки. Діод шунтуючий обмотку контактора є. Повишайка не згоріла але стає в якийсь дивний режим. Поставив ще один діод безпосередньо на виході повишайки , замінив рідний вихідний електроліт на більшої ємності, паралельно йому ще допаяв на 0,1 мкф, по входу повишайки зустрічно теж діод так як в повишайці теж є дросель. Всі діоди шоткі.
Ісаме головне комутую зараз високу напругу 24в. А до всих цих переробок просто подавав 12в на вхід повишайки, а контактор як навантаження був підєднаний постійно. Зараз контактор працює стабільно. Тобто , припускаю що повишайка розрахована на стабільне постійне навантаження та ще й можливо не індуктивне. Бо коли дивився на осцилографі то там якісь перехідні процеси дивні і мені не зрозумілі. Але вони в рази меньші коли підключаєш - комутуєш нагрузку. А ось коли нагрузка вже підключена і подається живлення на вхід, то їй значно важще стартонути і вона "дуріє". Не претендую на істину але описав проблему з якою стикнувся. Звісно якщо машина поїде і я її зареєструю то куплю той контактор що ви порадили. Бо якось повишайка не додає надійності. Не беруся судити про якість тих чи інших контакторів... тут мабуть дійсно все залежить від багатьох факторів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138702Повідомлення 02 січ 2025, 20:01 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
…я сейчас не советую, а просто делюсь своим мнением и выводами:
Много в чём при конструировании пытался приспособить узлы и комплектующие не предназначенные напрямую к тем или иным задачам (но примерно подходящим для них). И зачастую не потому, что пытался сэкономить или «изобрести велосипед», а потому что искомого узла или детали с нужными параметрами либо не было, либо плохо искал :D либо просто не знал о существовании.
Но в конце концов пришёл к тому, что использовать специализированные, промышленные узлы и детали правильнее, надёжнее и в конце концов даже экономически целесообразнее ,чем городить систему «обманок, симуляторов и прочей вспомогательной системы», чтобы заставить выполнять задачи не совсем свойственные тем или иным узлам или механизмам.
С контактором в Вашем случае почти та же ситуация. Лучше сразу отдать 2-2.5 тышш за гарантированный результат, чем многократно трахаться с этим узлом в варианте «хендмейд».
При этом я не утверждаю, что индивидуальные решения обязательно будут провальными, но по своему опыту такая вероятность выше чем 50 на 50…


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138709Повідомлення 03 січ 2025, 11:02 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Инженер писав(ла):
…я сейчас не советую, а просто делюсь своим мнением и выводами:…

...Сім баб сім порад.... я на Пежо поставив контактор від Ліфа, який мені порадив Гріша К. - і у мене був гемор(то не замикав, то залипав), а з контакором(Діма з Хмельніц.купив) - все гуд :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138710Повідомлення 03 січ 2025, 13:28 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Goga65 писав(ла):
Инженер писав(ла):
…я сейчас не советую, а просто делюсь своим мнением и выводами:…

...Сім баб сім порад.... я на Пежо поставив контактор від Ліфа, який мені порадив Гріша К. - і у мене був гемор(то не замикав, то залипав), а з контакором(Діма з Хмельніц.купив) - все гуд :?

…потому шо от Гриши :lol: потому шо подарив
Как ни парадоксально мне он тоже подарил контактор, который благополучно залип при мизерных токах…лучше б не дарил, потому что кроме самого контактора пришлось много переделывать под другой конструктив…
Вывод один - на такие ответственные узлы надо (очень желательно) ставить или новое или ооочень свежее б/у…но второе всё равно по вопросом…


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#138729Повідомлення 05 січ 2025, 16:09 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 114 Подякували 660
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Розказую секрет, контактори електромобільні не розрахування на працю без предзаряду) Там все розраховано на розмикання під навантаженням, камера з магнітним іскрогасінням, і газ в середині. Але достатньо один раз їх включити без предзаряду і вони залипають одразу. Я відстукував в більшості випадків їх молотком, або просто розбивав, але вже якщо він один раз залип, то надійність його падає. Але в електромобілях вони мають ну дуже великий ресурс, просто так в ліфі не бачив щоб вони вмирали.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139384Повідомлення 27 квіт 2025, 17:37 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 447 Подякували 110
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
Андрей, в качестве начальных настроек попробуйте поставить потенциометры контроллера в такое положение, со временем подстроите под себя по другому.
Додаткові файли:
1745766253334.jpg
1745766253334.jpg [ 106.67 КБ | Переглядів: 2555 ]


если использовать 32 ячейки, а не 33, то можно приобрести довольно неплохую бмс Ant BMS 32S на 300A, к ней можно подключить экран, что удобно.
https://www.aliexpress.com/item/1005006801923815.html

контактор на 500А, уже 3 года езжу на нем, никаких проблем
https://www.aliexpress.com/item/1005006212286406.html

при движении задним ходом, что бы машина резко не ускорялась, надо параллельно педали газа на управляющий контакт контроллера поставить переменный резистор, посмотрите какой есть под рукой 0,5-1 кОм, который будет активироваться микропереключателем от кулисы кпп при включении задней или просто вручную - тумблером.


Додаткові файли:
А регулировка контроллер.jpg
А регулировка контроллер.jpg [ 197.61 КБ | Переглядів: 2555 ]

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139385Повідомлення 27 квіт 2025, 19:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 14 Подякували 21
Хочу електротранспорт: таврия)
Спасибо. Контактор уже работает без всяких преобразователей от 12 вольт. Просто взял другой и все стало нормально. За резистор я понял. А настроечные резисторы контролера в минимум установлю. У меня подстроечники "ограничение тока" и " наростание тока" по центру были установлены.


Додаткові файли:
20200426.jpg
20200426.jpg [ 244.33 КБ | Переглядів: 2549 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139386Повідомлення 28 квіт 2025, 06:59 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 447 Подякували 110
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
NAT писав(ла):
Батарея в мене буде маленька, всього 10 кіловат. То ставити тен чи вебасто? Якщо вебасту то яку? Також ще не вирішив з підігрівом батареї. Потрібен він чи ні, і якщо потрібен то як його зробити правильно. Буду радий порадам форумчан.

Самый простой и эффективный на мой взгляд подогрев батареи - мягкий нагревательный шнур от теплого пола + термостат. эти шнуры уже готовые продаются на любом строительном рынке, в магазине теплых полов. продают отрезанные куски на метраж, мощность нагрева ок 70 Вт, достаточно. обмотал батарею снизу и с боков, установил датчик температуры и готово. утеплитель вокруг батареи в виде пенопласта нужен, на лето снимать что бы батарея не перегревалась. нагрев подключить параллельно зарядке через автомат 3А. у себя так сделал, две зимы отъездил, отлично. У меня батарея и того меньше, если зимой не греть, далеко не уедешь.

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139387Повідомлення 28 квіт 2025, 06:59 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
А у вас схема точно правильно намальована? Ручка F/R підключена до ініціалізації контролера, а вхід саме F/R до лягушки педалі.....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Таврiя 1102 електро. NAT
#139388Повідомлення 28 квіт 2025, 07:02 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 447 Подякували 110
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
Stalker_W писав(ла):
А у вас схема точно правильно намальована? Ручка F/R підключена до ініціалізації контролера, а вхід саме F/R до лягушки педалі.....

та то моя схема, еще самая ранняя, на начале строительства. предполагалось концевики 6,7 для безопасности, что бы машина произвольно не уехала

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 41 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 30


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group