Відкрутивши бічні кришки побачив ось таку картину
Додаткові файли:
поломка мас.jpg [ 79.39 КБ | Переглядів: 6573 ]
Посипалась полімерна шайба ,з під якої повистрибували пружинки.Подальше розбирання виявило знищення обойми в котрій тримаються кульки, пружинки, "собачки" фривіла.
Додаткові файли:
IMG_20170211_185013.jpg [ 130.73 КБ | Переглядів: 6573 ]
Щоб зємником не пошкодити дроти котрі виходять з вісі двигуна ,для виймання фривіла ,виготовили перехідну втулку.
Додаткові файли:
переходник.jpg [ 101.8 КБ | Переглядів: 6573 ]
Після демонтажу і розбирання хочу поділитись враженнями від побаченого.
Вал на котрому стоять підшипники виявився на 0,2 мм меншим в діаметрі від необхідного розміру для запресовки підшипників. Жоден підшипник не тримався на валу. Вал оберався в внутрішніх обоймах підшипників. Тобто підшипники взагалі не працювали.
Полімерні шестерні теж не тримались на валиках, а підшипники в шестенях мали люфт 4мм на сторону при коливаннях в сторону.
Як взагалі все це проїхало майже 3000 км
На форумах не знайшов способу вилікувати такий фривіл,всі купують і міняють на фривіл "старого взірця".
Що буду робити:
- зроблю новий вал (вал двигуна і три валики шестерень)
- шестерні виточу з бронзи
- заміню всі (китай) підшипники на європейські
- ремонт фривіла або заміна на фривіл старого взірця
- можливо зроблю продувку для охолодження