mr.Dream писав(ла):
zloitapok, з однієї сторони це добре, а з іншої, "захопившись" можна і батарею вгробити )
моя бмс відключає на 2 секунди. якщо дати газу менше, може не відключити, або відключити дещо пізніше, поки знову ж таки не просяде напруга. але не дасть працювати нижче установленого рівня на будь якому елементі, як захист від дурня. Можна зробити якийсь інтегратор, що плавно скидатиме газ до нуля на протязі кількох секунд, і якщо потужність за той час упаде до включення бмс, то газ знову вернеться
але по дистанції на одне вийде.
у новій версії, яку зараз розробляю, будуть розширені налаштування через меню, де спершу тревогу битиме бузер, а через певний час чи після певної напруги - відключення. Запищало - зменшив газ. Але як на мене, краще вже допхати той нехай кілометр додому, ніж загубити батарейку
Та ви не так мене зрозуміли.
БМС слідкує за напргую, коли напруга (не має значення через які обставини) наближається до порога відключення, то зменшує живлення ручки газу та продовжує слідкувати за напругою на АКБ. Чим ближче напруга на АКБ до порогу відключення, тим менше живлення ручки газу. Якщо напруга просяде нижче порогу відключення незважаючи на зменшення живлення ручки газу, то вимикати живлення повністю. З боку юзера це буде виглядати як падіння потужності на моторі коли заряду залишилось мало, але не буде раптових відключень живлення та взагалом, залишку у АКБ вистачить на довшу відстань при спокійних розгонах. Чим менше заряду тим менше потужність. Я не пропоную допускати ситуацію коли напруга на АКБ нижче порога вимкнення при працюючому моторі.
Ви на ліферумі катаєтесь - там просадка низька, а для 18650 та "пакетів" просадка під час розгону може бути великою.
Щодо пищалки - я не чую звук реле поворотів у місті, коли поряд багато машин. Тобто пищалку треба потужну, особливо якщо вашу БМС засунули під коопус АКБ. Хоча ідея непогана, дешевше ніж робити обратний зв'язок через ручку газу