Поточний час: 19 лип 2025, 17:18

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 447 ]  На сторінку Пред.  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Наступ.
Автор Повідомлення
#6881Повідомлення 18 січ 2015, 18:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач
Забрал я свои 14 пакетов 35ач LiPo у Lu4. Все как один показывают 3.94....3.95 В. Контакты свареные.
Тот поврежденный пакет, о котором Lu4 говорил, тоже выдает 3.94 В.
На фотках Lu4 грузит монстров.


Додаткові файли:
IMG_6566.jpg
IMG_6566.jpg [ 615.28 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6569.jpg
IMG_6569.jpg [ 536.11 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6572.jpg
IMG_6572.jpg [ 554.97 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6573.jpg
IMG_6573.jpg [ 503.86 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6578.jpg
IMG_6578.jpg [ 619.44 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6585.jpg
IMG_6585.jpg [ 352.52 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6586.jpg
IMG_6586.jpg [ 426.69 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6587.jpg
IMG_6587.jpg [ 629.96 КБ | Переглядів: 8971 ]

_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."


Востаннє редагувалось kucha 18 січ 2015, 19:49, редаговано 3 раз(а).
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#6882Повідомлення 18 січ 2015, 18:59 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач
Пакеты-Монстры по 796г.


Додаткові файли:
IMG_6589.jpg
IMG_6589.jpg [ 603.08 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6616.jpg
IMG_6616.jpg [ 581.48 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6639.jpg
IMG_6639.jpg [ 579.16 КБ | Переглядів: 8971 ]
IMG_6640.jpg
IMG_6640.jpg [ 371.42 КБ | Переглядів: 8971 ]

_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#6883Повідомлення 18 січ 2015, 19:01 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач
А вот фото того поврежденного пакета:


Додаткові файли:
bad1.jpg
bad1.jpg [ 220.33 КБ | Переглядів: 8971 ]
bad2.jpg
bad2.jpg [ 165.35 КБ | Переглядів: 8971 ]
bad3.jpg
bad3.jpg [ 173.12 КБ | Переглядів: 8971 ]
bad4.jpg
bad4.jpg [ 562.26 КБ | Переглядів: 8971 ]
bad5.jpg
bad5.jpg [ 557 КБ | Переглядів: 8971 ]
bad6.jpg
bad6.jpg [ 567.9 КБ | Переглядів: 8971 ]

_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#6884Повідомлення 18 січ 2015, 19:29 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 420 Подякували 1143
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
То, что выводы приварени, не беда. Если кому паять контакты, так к алюминию было бы хуже, а так медь и никель - легче однако. Жаль только, что коротковатые.
По хорошему, поставщику нужно выставить предъяву по браку. А пока, предлагаю риск разделить пропорционально количеству по заявке. Потому, как если бы мне попался бракованный, так 4 запасных есть, и на количестве, а если бы Куче - так больно получается.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#6886Повідомлення 18 січ 2015, 21:09 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
Господа, кто продаст 2 пакета для тестов?
по 25 за штуку

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#6989Повідомлення 22 січ 2015, 01:22 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Попытался протестить ячейки на внутренее сопротивление айчерджером - при подключении "крокодилов" к выходам из ячеек получал от 18 до 80 мОм в зависимости от силы надавливливания на крокодилы (причём результаты и МАХ и МИН могли быть на одной ячейке) оттестевши так пару коробок (в среднем получалось 20-22мОМ) решили, а тестил вместе с Костей (Хуаягом) (его айчерджер и спасибо ему за помощь в этом вопросе) припаять балансирные провода и спаять из 4х ячеек (последовательно) небольшую тестовую АКБ - результат несколько ошарашил - 1 мОм сопротивления на ячейку.
Так что в итоге протестил 4 ячейки из 126 (с одной коробки) сопротивление на всех 1 мОм - ячейки годны для пиковых 4-5С . Больше тестить на сопротивление не буду -с пайкой долго по времени, а без неё результаты никуда не годятся.
ПС Завтра буду тестить на ёмкость - разрядным током 30-35А (приблизительно 1С).
ППС завтра будут фотки с теста


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#6991Повідомлення 22 січ 2015, 03:13 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 420 Подякували 1143
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Мне кажется, что тестить на внутреннее сопротивление логично при половинном заряде ячейки. Мои предварительные результаты при токе 22А следующие: на ячейках с напряжением 3,95В - импенданс 0,8 мОм, а на ячейках с напряжением 3,89В - импенданс 2,2 мОм.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7007Повідомлення 22 січ 2015, 14:36 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Свіжі новини з тестів - комірки прийшли зарядженні десь на 60% - увішло 13,5Аг (але близько 1 Аг було витрачено на балансирування - різниця при повному заряді складала близько 100 мВ).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7009Повідомлення 22 січ 2015, 15:27 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 420 Подякували 1143
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Нужно проверить емкость. А то, исходя из веса ячейки, есть подозрение, что там где-то 32-33 Ач.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7015Повідомлення 22 січ 2015, 17:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Провів тест - перевірку ємності - ток розряду від 31 до 38А (падав відповідно до зниження напруги при розряді) ємність до падіння напруги на комірці у 3,3В склала 32Аг ( у половини комірок в тестовій АКБ у у іншій половині напруга складала 3,46В що повинно дозволити отримати з них додатково близько 1 Аг ).
Відмічалось відсутність суттевого розбігу комірок до 30Аг (він становив меньш 30 мВ) це дає змогу стверджувати про те що реальна ємність складае близько 30Аг (що в принципі передбачалось).
ПС Потрібна допомога з обрахуванням вн. опору комірок в залежності від ступення розрядження (підчас розрядження робив 6 замірів різниці напруги комірок під навантаженням та без нього) є показники, а як обчислювати не знаю - гуманітарій.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7116Повідомлення 25 січ 2015, 17:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Харьковский р-н
Дякував (ла) 258 Подякували 349
Хочу електротранспорт: любой, пока что электровелосипед 1500Вт, 52В, 50км/ч, 60ач
Оказывается это ячейки 100% с электромобиля Nissan Leaf !!!
На видео что ниже видно.... 1 в 1 такие же. И Захар давал масо-габаритные показатели, совпадают!!! Это LiMn2O4 / LiNiO2 с 1500 циклов и больше и заявленными 33ач. Батарейки - агонь! Нада было себе больше заказать!
Видео их краш тестов:



_________________
"Не закапывай свой талант в землю - можно повредить кабель!..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7121Повідомлення 25 січ 2015, 19:22 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
почему же они тогда так дешево продаются?

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7125Повідомлення 25 січ 2015, 20:51 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Может потому - что у них отрезаны на заводе контакты ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7127Повідомлення 25 січ 2015, 22:09 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 2 Подякували 5
Хочу електротранспорт: Tesla Model S в мечтах
и что это значит? брак?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#7128Повідомлення 25 січ 2015, 22:37 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Ну почему сразу брак, отклонения от параметров (завышенное вн. сопротивление, емкость ниже нормы) но химия та же, просто для установки в изделие нужна гарантия, для этого нужны тесты и отбор. А остальное, вплоть до себестоимости, на продажу через посредников.
Ну в смысле работать будет может немножко меньше циклов, или с меньшей емкостью. Но у клиента гарантия понимаете ли! А на таобао - нет


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 447 ]              На сторінку Пред.  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group